Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Emil, om du inte haft headsetet allt för länge (tänk på att det finns 1- årsgaranti osv ibland), gå tillbaka med skiten till affären. Det har jag gjort, funkar prima.

Jo men det här har jag haft väldigit länge

ungefär ett år

EDIT:VEM ÄR HETTOONN!!!!!!???

Öppna "volymdosan" OCh trixxa till det lite så nu funkar det prima!!!!!!

*GLAD* *STOLT*

Redigerad av _EmiL_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har problem med DC som f*n. Om jag tex. söker på ''oldies'' får jag fram massor av resultat. Söker jag på oldies igen, eller något annat, så får jag inget resultat alls. Den hittar inget. Kan med andra ord bara söka på något en enda gång sen måste jag starta om DC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har problem med DC som f*n. Om jag tex. söker på ''oldies'' får jag fram massor av resultat. Söker jag på oldies igen, eller något annat, så får jag inget resultat alls. Den hittar inget. Kan med andra ord bara söka på något en enda gång sen måste jag starta om DC.

Testa att ominstallera. Jag tror att du installerat nåt program som du sen tagit bort och denna programmet har tagit bort en nödvändig DLL fil som DC behöver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm-hm. Så har man gått och köpt en Logitech G5 Lasermus. 800:- kostade den, men eftersom jag bytte in ett gammalt dåligt headset blev det inte så dyrt.

Musen är helt fantastisk. Man får med ett helt set med tyngder som man fäster på en orange platta, som man sedan för in i musen. Jeeze, this thing rules.

Någon som hört nåt om den? Hyfsat ny, ey?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm-hm. Så har man gått och köpt en Logitech G5 Lasermus. 800:- kostade den, men eftersom jag bytte in ett gammalt dåligt headset blev det inte så dyrt.

Musen är helt fantastisk. Man får med ett helt set med tyngder som man fäster på en orange platta, som man sedan för in i musen. Jeeze, this thing rules.

Någon som hört nåt om den? Hyfsat ny, ey?

Har sett den i reklam någonstans. Den verkar vara riktig bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett den i reklam någonstans. Den verkar vara riktig bra.

Dude, den är bättre än bra, haha!

Tillåt mig att berätta:

Sladden är inte en vanlig sladd, hur ska man förklara... Det är tyg.

Du kan med enkla knapptryck ändra sensiviteten på musen, det är menat att man ska göra det ingame, långsam sensivitet när man snipar etc.

Plasten är inte vanlig, glatt plast, utan passar riktigt fint i handen.

Du kan röra scrollhjulet åt sidan.

Som nämnt tidigare, du kan balansera vikten av musen med hjälp av små tyngder.

Allt är kanske inte nytt, men seriöst, jag är kär i musen. Det enda negativa jag kan finna är att man oroar sig överdrivet mycket om den, och man är rädd att det ska komma en mus som är bättre. Men jag har funnit en stor kärlek. Hoho.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dude, den är bättre än bra, haha!

Tillåt mig att berätta:

Sladden är inte en vanlig sladd, hur ska man förklara... Det är tyg.

Du kan med enkla knapptryck ändra sensiviteten på musen, det är menat att man ska göra det ingame, långsam sensivitet när man snipar etc.

Plasten är inte vanlig, glatt plast, utan passar riktigt fint i handen.

Du kan röra scrollhjulet åt sidan.

Som nämnt tidigare, du kan balansera vikten av musen med hjälp av små tyngder.

Allt är kanske inte nytt, men seriöst, jag är kär i musen. Det enda negativa jag kan finna är att man oroar sig överdrivet mycket om den, och man är rädd att det ska komma en mus som är bättre. Men jag har funnit en stor kärlek. Hoho.

Hoppas att lyckan håller sig länge. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...