gizmo91 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 http://www.webb.se/subdomaen.asp Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har frågat förut men gör det igen för att ingen har svarat och den har åkt bak en bit nu. Jag har ett problem med ".tk" adresser jag får bara upp helt blanka sidor. Jag kommer dit, för namnet på sidan högst upp i rutan. Någon som känner igen mitt problem eller vet vad som kan va fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Behöver hjälp med att hitta vad detta skrivbord heter och var drivrutinerna finns till det, så man kan använda de 8 knapparna högst upp. http://img514.imageshack.us/img514/9281/vilken3wx.jpg Nån som vet? Redigerad 24 februari, 2006 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Behöver hjälp med att hitta vad detta skrivbord heter och var drivrutinerna finns till det, så man kan använda de 8 knapparna högst upp. *bild* Nån som vet? Testa med att kolla på undersidan på tagentbordet efter produktnumret och sedan googla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 @ FishShit: Jag antar att du vill ha datorn för spelande, och att betala nästan 8000 kr för en dator med P4 2.93 GHz och ett 6200SE är ett grymt slöseri med pengar. Finns andra ställen där du kan köpa bättre datorer billigare... Var kan man köpa bättre datorer billigare..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hur I helvete laddar man upp Quick Time filer till Movie Maker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Behöver hjälp med att hitta vad detta skrivbord heter och var drivrutinerna finns till det, så man kan använda de 8 knapparna högst upp. http://img514.imageshack.us/img514/9281/vilken3wx.jpg Nån som vet? Det ser ut som skrivbordet "Karl- Johan". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Min systers MSN funkar inte. Meddelandena hon skickar kommer aldrig fram och dom meddelanden hon får kommer bara ibland. Sen när hon loggar in står det att hon har fel gateway ibland.. Men hennes internet funkar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Asså mitt Headset är helt fucked up!! jag måste hålla upp ljud kontrollen i ett visst läge för att det ska komma ljud!! Vad är fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Asså mitt Headset är helt fucked up!! jag måste hålla upp ljud kontrollen i ett visst läge för att det ska komma ljud!! Vad är fel? Spruckna ledningar i kabeln? Linda eltejp därdu håller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Behöver hjälp med att hitta vad detta skrivbord heter och var drivrutinerna finns till det, så man kan använda de 8 knapparna högst upp. http://img514.imageshack.us/img514/9281/vilken3wx.jpg Nån som vet? Det är en compaq! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Spruckna ledningar i kabeln? Linda eltejp därdu håller Men hur ska det gå??? Det 30 cm sladd från headsettet till volymdosan! Hur ska jag tejpa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Men hur ska det gå??? Det 30 cm sladd från headsettet till volymdosan! Hur ska jag tejpa? Tror du jag är headsetdoktor? Linda eltejp där du håller för att det ska komma något ljud Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tror du jag är headsetdoktor? Linda eltejp där du håller för att det ska komma något ljud Så om jag håller det ut i luften för att det ska komma ljud ska jag tejpa det i luften! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Så om jag håller det ut i luften för att det ska komma ljud ska jag tejpa det i luften! Now i am confused, Beskriv ditt problem igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Det är volymdosan som jag ska hålla upp för att få ljud.. Så då går det ju inte att tejpa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ligger sladden böjd innan eller efter volymdosan? Typ som ett U eller liknande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ligger sladden böjd innan eller efter volymdosan? Typ som ett U eller liknande? Den ligger böjd efter för att gå in bakom datorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Den ligger böjd efter för att gå in bakom datorn Det kan vara att ledningen gått sönder såhör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Det kan vara att ledningen gått sönder såhör Jahopp vad kan man göra åt det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts