gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vet någon vilket av dom här grafikkorten som e bäst..? nVidia GeForce 6200SE TC ATI X600 ATI't är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det kan det inte vara... Min mamma har ATI X600 och jag har nVidia GeForce 6200SE TC. Och tillexempel BF2 fungerar mycket bättre på min dator... =/ Med tanke på att BF2 använder väldigt mycket CPU och RAM-minne så är det väl rätt förståeligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nuere ju såhär att ett oönskat program som heter "SpyFalcon" har installerats på min dator utan att jag vill det och det går ej att ta bort. eller jo, men det installeras så fort man startat om datorn igen. hur får jag bort det? Hjälp danke? det är skitstörande och ad-aware eller nod32 tar inte bort det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hjälp danke? det är skitstörande och ad-aware eller nod32 tar inte bort det. Om du vet vad du gör skulle du kunna ta bort det i registret eller med hjälp av Hijackthis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag har ett problem med ".tk" adresser jag får bara upp helt blanka sidor. Jag kommer dit, för namnet på sidan högst upp i rutan. Någon som känner igen mitt problem eller vet vad som kan va fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hej jag har laddat ner ett program som heter smartlaunch som många internet cafér har men när jag ska starta det står det såhär first step is to locate the smartlaunch server on the network. click next below to search for the server. men sen så hittar den inten server grejen men server grejen är inte min ip tydligen för det har jag testat så vad ska jag göra nu? tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Har gjort en radio precis, men det är några sekunders delay. Runt 20-30, hur fixar jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Har gjort en radio precis, men det är några sekunders delay. Runt 20-30, hur fixar jag? Sänker kvaliten, beroende på hur hög uppkoppling du har. Ronnby Radio kör på 160kbps. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Sänker kvaliten, beroende på hur hög uppkoppling du har. Ronnby Radio kör på 160kbps. Förstog det, vad borde jag ha om jag har 0.5 mbit/s? :$ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hårdrocksradio? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Kan man ta reda på en sidas IP på något sätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hårdrocksradio? YEAH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Förstog det, vad borde jag ha om jag har 0.5 mbit/s? :$ Hur stor upload har du? ;D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Kan man ta reda på en sidas IP på något sätt? Pingar den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Kan man ta reda på en sidas IP på något sätt? +R, skriv "cmd" och sedan Ping www.gtasajten.com Wee! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Var kan jag hitta Drivers till: nVIDIA GeForce 6200(SE) with TurboCache. ??? Redigerad 22 februari, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vet någon vilken data som e bäst av dom här två? http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....m_specification eller http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....m_specification Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Var kan jag hitta Drivers till: nVIDIA GeForce 6200(SE) with TurboCache. ??? Vad sägs om att kolla på nVidia's hemsida? Här. -- @ FishShit: Jag antar att du vill ha datorn för spelande, och att betala nästan 8000 kr för en dator med P4 2.93 GHz och ett 6200SE är ett grymt slöseri med pengar. Finns andra ställen där du kan köpa bättre datorer billigare... Redigerad 22 februari, 2006 av Tiger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vet någon vilken data som e bäst av dom här två? http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....m_specification eller http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....m_specification Båda tvä är nästan likadana. Men den andra tror jag är lite bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Förstog det, vad borde jag ha om jag har 0.5 mbit/s? :$ Beror på hur många som lyssnar. 96kbps kan funka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts