Blues Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kör > msinfo32 Och där står det vart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Startmenyn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Startmenyn Jag menar i rutan som kommer upp när jag skrivit msinfo32. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 .när jag trycker på scrollhjulet så kommer det fram en sån där ful grejj (se nedan) som gör att man kan scrolla genom att dra musen upp/ner.. men.. så vill jag inte ha det.. vill att scrollhjulets klick ska ha samma funktion som "pil bakåt" i firefox... hur fixar man det? DET är något som jag också gärna skulle vilja veta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Såja, nu har jag fixat SIBA login bajset. http://www.siba.se/images/articles/4/SE86494.jpg Innehåll: AMD Ahtlon 64 3500+ 250 GB HDD 1GB DDR Ram nVidia GF6200SE TC 256MB TV Tuner Card och Microsoft WinXP Home Edition. Och bara för att jag köpte den sista exemplaret som tillhörde SIBA så fick jag lite gott och annat.... ungefär 2 AS BRA SPEL... och... SAMMA PROGRAM... HAHAHAH! ( ) Är inte det bra ? Redigerad 20 februari, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Såja, nu har jag fixat SIBA login bajset. http://www.siba.se/images/articles/4/SE86494.jpg Innehåll: AMD Ahtlon 64 3500+ 250 GB HDD 1GB DDR Ram nVidia GF6200SE TC 256MB TV Tuner Card och Microsoft WinXP Home Edition. Och bara för att jag köpte den sista exemplaret som tillhörde SIBA så fick jag lite gott och annat.... ungefär 2 AS BRA SPEL... och... SAMMA PROGRAM... HAHAHAH! ( ) Är inte det bra ? Vad gav du för den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Och där står det vart? Components? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Vad gav du för den? 7 600 Kreonor (skeånska) Redigerad 20 februari, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 .när jag trycker på scrollhjulet så kommer det fram en sån där ful grejj (se nedan) som gör att man kan scrolla genom att dra musen upp/ner.. men.. så vill jag inte ha det.. vill att scrollhjulets klick ska ha samma funktion som "pil bakåt" i firefox... hur fixar man det? Antingen fick du nån programvara med musen du köpte, eller så finns det i kontrollpanelen->mus. Annars går det inte. Är det ingen som vet nåt om mina LAN-, router- och saitekproblem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Såja, nu har jag fixat SIBA login bajset. http://www.siba.se/images/articles/4/SE86494.jpg Innehåll: AMD Ahtlon 64 3500+ 250 GB HDD 1GB DDR Ram nVidia GF6200SE TC 256MB TV Tuner Card och Microsoft WinXP Home Edition. Och bara för att jag köpte den sista exemplaret som tillhörde SIBA så fick jag lite gott och annat.... ungefär 2 AS BRA SPEL... och... SAMMA PROGRAM... HAHAHAH! ( ) Är inte det bra ? Grafikkortet får du nog uppgradera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 ..så fick jag lite gott och annat.... ungefär 2 AS BRA SPEL... och... SAMMA PROGRAM... HAHAHAH! ( ) Är inte det bra ? Vad fick du för spel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Vad fick du för spel? BF2 och FIFA 06... EDIT: Jag har nu en ny XP dator men jag vet inte vad jag ska göra ... Redigerad 20 februari, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tja, håller på och fixar med datorn hos morsan, dock så vill den inte finna bredbandsuppkopplingen, nätverkskortet är integrerat. Igår köpte jag ett nytt och satte i. När jag tryckte install drivers fick jag ett felmeddelande, jag kmr inte ihåg hur det löd. Men det var nått att det inte gick att göra nått samtidigt som nått annat. Testade även avaktivera gamla kortet och koppla ur nätverkssladden under samma process. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Hallå När jag ska starta ett spel (silkroad) så kommer bara detta upp... http://img110.imageshack.us/img110/5241/hjlp0st.jpg Har testat att installera om.. har ni någon aning hur jag kan göra? Redigerad 21 februari, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Antingen fick du nån programvara med musen du köpte, eller så finns det i kontrollpanelen->mus. Annars går det inte. .har bara en skiva med drivrutiner typ.. i kontrollpanelen -> mus går det inte att ändra.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nuere ju såhär att ett oönskat program som heter "SpyFalcon" har installerats på min dator utan att jag vill det och det går ej att ta bort. eller jo, men det installeras så fort man startat om datorn igen. hur får jag bort det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vet någon vilket av dom här grafikkorten som e bäst..? nVidia GeForce 6200SE TC ATI X600 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vet någon vilket av dom här grafikkorten som e bäst..? nVidia GeForce 6200SE TC ATI X600 ATI X600:at är nog bäst.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 ATI X600:at är nog bäst.. Det kan det inte vara... Min mamma har ATI X600 och jag har nVidia GeForce 6200SE TC. Och tillexempel BF2 fungerar mycket bättre på min dator... =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det kan det inte vara... Min mamma har ATI X600 och jag har nVidia GeForce 6200SE TC. Och tillexempel BF2 fungerar mycket bättre på min dator... =/ Du kanske har något annat i din dator som hon inte har? Minne tex? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts