Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

.när jag trycker på scrollhjulet så kommer det fram en sån där ful grejj (se nedan) som gör att man kan scrolla genom att dra musen upp/ner..

men.. så vill jag inte ha det.. vill att scrollhjulets klick ska ha samma funktion som "pil bakåt" i firefox... hur fixar man det?

DET är något som jag också gärna skulle vilja veta :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såja, nu har jag fixat SIBA login bajset.

Innehåll:

AMD Ahtlon 64 3500+

250 GB HDD

1GB DDR Ram

nVidia GF6200SE TC 256MB

TV Tuner Card och Microsoft WinXP Home Edition.

Och bara för att jag köpte den sista exemplaret som tillhörde SIBA så fick jag lite gott och annat.... ungefär 2 AS BRA SPEL... och... SAMMA PROGRAM... HAHAHAH!

( ;) )

Är inte det bra ? :teehee:

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innehåll:

AMD Ahtlon 64 3500+

250 GB HDD

1GB DDR Ram

nVidia GF6200SE TC 256MB

Och bara för att jag köpte den sista exemplaret som tillhörde SIBA så fick jag lite gott och annat.... ungefär 2 AS BRA SPEL... och... SAMMA PROGRAM... HAHAHAH!

( ;) )

Är inte det bra ? :teehee:

Vad gav du för den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.när jag trycker på scrollhjulet så kommer det fram en sån där ful grejj (se nedan) som gör att man kan scrolla genom att dra musen upp/ner..

men.. så vill jag inte ha det.. vill att scrollhjulets klick ska ha samma funktion som "pil bakåt" i firefox... hur fixar man det?

Antingen fick du nån programvara med musen du köpte, eller så finns det i kontrollpanelen->mus. Annars går det inte.

Är det ingen som vet nåt om mina LAN-, router- och saitekproblem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innehåll:

AMD Ahtlon 64 3500+

250 GB HDD

1GB DDR Ram

nVidia GF6200SE TC 256MB

( ;) )

Är inte det bra ? ;)

Grafikkortet får du nog uppgradera. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, håller på och fixar med datorn hos morsan, dock så vill den inte finna bredbandsuppkopplingen, nätverkskortet är integrerat.

Igår köpte jag ett nytt och satte i. När jag tryckte install drivers fick jag ett felmeddelande, jag kmr inte ihåg hur det löd. Men det var nått att det inte gick att göra nått samtidigt som nått annat.

Testade även avaktivera gamla kortet och koppla ur nätverkssladden under samma process.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...