Gof Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Mitt WinAmp är verkligen elakt, Det vägrar växla låt automatiskt, Har använt Media Player tills inte allt för länge sen, Hur löser jag detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Mitt WinAmp är verkligen elakt, Det vägrar växla låt automatiskt, Har använt Media Player tills inte allt för länge sen, Hur löser jag detta? Jag tror inte jag kan hjälpa dig specielt mycket men du kan ju ladda ner WinAmp3. Länk till WinAmp. Varför man just ska ha Winamp3 är för att den har bara en version... och det är 3.0 . Ingen 3.15 eller 3.99 utan bara 3.0. Plus att man kan växla playlists. Jag vet inte om detta går på den nya winamp men när jag testade så gick det inte. Men prova WinAmp3 och se om det kanske går då. http://img150.imageshack.us/img150/7289/playlist4ca.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag tror inte jag kan hjälpa dig specielt mycket men du kan ju ladda ner WinAmp3. Länk till WinAmp. Varför man just ska ha Winamp3 är för att den har bara en version... och det är 3.0 . Ingen 3.15 eller 3.99 utan bara 3.0. Plus att man kan växla playlists. Jag vet inte om detta går på den nya winamp men när jag testade så gick det inte. Men prova WinAmp3 och se om det kanske går då. http://img150.imageshack.us/img150/7289/playlist4ca.png Aha, Kom ju på att WinAmp nvänder playlists, Dåligt, Men nu växlar den automatiskt iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Äääh..winamp är skit. Segt och tråkigt. Förutom 2an då. Kör foobar istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Fyfan vad jag stör mig! Det kommer upp sånnt jävla rutor hela tiden så står det typ: blablablablablabla http://www.cleanthispc.com blablablabla virus blablabalbalblallmnlfdzmglkehbsrjf. Någon som vet hur jag får bort det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Fyfan vad jag stör mig! Det kommer upp sånnt jävla rutor hela tiden så står det typ: blablablablablabla http://www.cleanthispc.com blablablabla virus blablabalbalblallmnlfdzmglkehbsrjf. Någon som vet hur jag får bort det? Testa att scanna med Hijackthis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hej jag har tänkt köpa denna prudukt LINKSYS NETWORK STORAGE LINK USB 2.0 och koppla in den till mitt 5 uttags modem från bbb som jag snart får. Men enligt Recensionerna så måsta man typ formatera sin hårddisk till ext2 eller ext3. Och om jag inte har fel så är väl dom till linux men jag har ju windows xp. Fast jag har en Lacie 205gig hårddisk. Men jag vill gärna veta om det kanske funkar med min hårddisk LACIE PORSCHE DESKTOP 250GB EXTERN USB 2.0 men när jag tittat på egenskaperna på hårddisken så står det att det är maxtor i maskinvarar fliken. Om ni har nått förslag på nån annan lagrings server, skriv då skriv det här. Men just nu så tänker jag köpa den jag vet inte om det finns nån bättre som för under 1300kr. En fråga till. Man kan väl dela ut filer precis som den vore en publik server. Har tänkt använda den som det. Asså inte bara lokalt. Jag är inte den kunnigaste på datorer //Ja det var allt. //Kalle.b Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hej jag har tänkt köpa denna prudukt LINKSYS NETWORK STORAGE LINK USB 2.0 och koppla in den till mitt 5 uttags modem från bbb som jag snart får. Men enligt Recensionerna så måsta man typ formatera sin hårddisk till ext2 eller ext3. Och om jag inte har fel så är väl dom till linux men jag har ju windows xp. Fast jag har en Lacie 205gig hårddisk. Men jag vill gärna veta om det kanske funkar med min hårddisk LACIE PORSCHE DESKTOP 250GB EXTERN USB 2.0 men när jag tittat på egenskaperna på hårddisken så står det att det är maxtor i maskinvarar fliken. Om ni har nått förslag på nån annan lagrings server, skriv då skriv det här. Men just nu så tänker jag köpa den jag vet inte om det finns nån bättre som för under 1300kr. En fråga till. Man kan väl dela ut filer precis som den vore en publik server. Har tänkt använda den som det. Asså inte bara lokalt. Jag är inte den kunnigaste på datorer //Ja det var allt. //Kalle.b Finns program som visar ext2/3-partitioner i windows, så det ska vara lungt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ok kan nån nått sånt program? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Nu är det så här att jag ska skaffa mer RAM... Men hur vet jag vad jag ska skaffa? Det finns ju typ DDR, DDR2, DDR ECC osv. Spelar det nån roll vilket jag väljer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Äääh..winamp är skit. Segt och tråkigt. Förutom 2an då. Kör foobar istället. Är 2an så bra?. Jag har sett andra använda den men den är ju nästan som WinAmp3?... 2an är väl till DJ:s och till Broadcasting...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Orkar inte kolla igenom 70 sidor bara så ni vet... Hur lägger man in cd-skivor i winamp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Är 2an så bra?. Jag har sett andra använda den men den är ju nästan som WinAmp3?... 2an är väl till DJ:s och till Broadcasting...? Från beta fram till 2.99 så var det inte massa extra krimskrams. Efter 3.0 > nutid (5.x) så är det massa onödiga skins som suger cpu som en flodhäst. Tacka vet jag 2.79. Stabilaste 2.x verren enligt mig. http://www.oldversion.com/program.php?n=winamp (alla verisioner från 0.20 beta) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Nu är det så här att jag ska skaffa mer RAM... Men hur vet jag vad jag ska skaffa? Det finns ju typ DDR, DDR2, DDR ECC osv. Spelar det nån roll vilket jag väljer? Jag har liksom väldigt brått med den här frågan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har liksom väldigt brått med den här frågan. DDR2 är ju bättre än DDR och DDR ECC har jag inte hört talats om... kan ju ha nåt att göra med att jag inte är allt för aktiv inom hårdvara världen längre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Någon som kan SIBAS lösenord på datorerna? jag köpte en sista exemplar och nu måste jag skriva in ägarens lösenord (suck)... jag håller på att ringa nu men dom sa fel lösenord... så jag blir tvungen att gå tillbaka... hjälp... min mamma får damp Redigerad 20 februari, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 DDR2 är ju bättre än DDR och DDR ECC har jag inte hört talats om... kan ju ha nåt att göra med att jag inte är allt för aktiv inom hårdvara världen längre. Okej men, spelar det liksom nån roll vilket jag köper? Jag menar är det nåt som kanske inte skulle funka på min dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har liksom väldigt brått med den här frågan. Det skulle vara bra och veta vad du har för moderkort, vi kan ju inte gissa oss fram till vad du ska ha i din dator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det skulle vara bra och veta vad du har för moderkort, vi kan ju inte gissa oss fram till vad du ska ha i din dator. Hur vet jag vad jag har för moderkort då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Hur vet jag vad jag har för moderkort då? Kör > msinfo32 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts