_EmiL_ Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet inte om detta är warez eller inte men någon som kan hjälpa mig vad jag ska göra på 4:an? 1. Unrar. 2. Burn or mount with Daemon Tools. 3. Install the game. 4. Copy over the cracked executable located in \Crack directory on CD1 to your installation directory. 5. Play the game Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet inte om detta är warez eller inte men någon som kan hjälpa mig vad jag ska göra på 4:an? 1. Unrar. 2. Burn or mount with Daemon Tools. 3. Install the game. 4. Copy over the cracked executable located in \Crack directory on CD1 to your installation directory. 5. Play the game Det låter som en saftig warez-process, så här får du ingen hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet inte om detta är warez eller inte men någon som kan hjälpa mig vad jag ska göra på 4:an? 1. Unrar. 2. Burn or mount with Daemon Tools. 3. Install the game. 4. Copy over the cracked executable located in \Crack directory on CD1 to your installation directory. 5. Play the game Det är ju enkel engelska på 4:an? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det är ju enkel engelska på 4:an? Mm, men jag tror inte han vet att "executable" betyder exefil, och att den ska kopieras från .... oops! Är det ingen som vet vad som ska göras med mitt LANproblem? Förresten har jag ännu ett problem: Min PC-handkontroll Saitek p880 (bilden är på tok för stor för att postas här, länkar istället) har buggat sig ganska länge i högra axelknappen, så jag gick tillbaka till Digistore för att få den reparerad. De testade en hel dag lite då och då och sa att det inte var fel på den eftersom den funkat hela dagen. Istället skulle jag ladda ner drivrutiner, och det har jag gjort till både usb-rotnavet och till p880:n, men det är fortfarande glapp i den knappen. Kan det vara maskinvarufel i min dator, dvs att det är glapp i moderkortet? Måste jag isf lämna in hela datorn?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Detta är ingen problem typ men. Jag spelade FEAR idag och ville ta en bild på en snubbe ja hade dödat. Före jag det mesta på medium, texures på medium. 4aa 4af. Inga high end funktioner. jag ville höga mina inställningar till max för att göra en snygg bild. Jag satte alla High end funktioner på 6AA och 16AF och allt annat på max. Och Upplösningen hade jag som vanligt på 1000 x 700. Till min förvånings så belv det mindre lagg och mer FPS med de inställingarna. Det var inga lagg vid varje hörn som det var med medium och nu hade jag max på. Redigerad 17 februari, 2006 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vet inte om detta är warez eller inte men någon som kan hjälpa mig vad jag ska göra på 4:an? 1. Unrar. 2. Burn or mount with Daemon Tools. 3. Install the game. 4. Copy over the cracked executable located in \Crack directory on CD1 to your installation directory. 5. Play the game Det är inte warez! Var står något om att det är ett uphovsrättskyddat program han ska installera? VAR? Ingenstans du ska alltså kopiera .exe-filen som finns på cd1 i mappen \Crack\ och klistra in den i mappen där du har installerat spelet och skriva över eventuella fíler. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Exe modifiering (Cracking) är inte Warez, men det är olagligt och borde inte snackas om på det här forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nån som vet felet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Är det någon som bara för skojj skull kan plocka ihop den bästa datorn. Asså med dom bästa delarna?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har letat förgäves efter utf8api.dll ett tag nu. Någon som kan lägga upp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Är det någon som bara för skojj skull kan plocka ihop den bästa datorn. Asså med dom bästa delarna?? Just nu: Bästa CPU (processor): AMDFX-60 Bästa GPU (grafikkot): X1900XTX + X1900 CF (=två kort i crossfire) Bästa minne: Här finns jättemånga konkurrenter, men Corsair XMS PC3200C2 är minne som är känt för att överklocka riktigt bra och kommer med kylning på sig (som de flesta bra minnen gör). Hårddiskar: Två av den nya Raptor hårddisken i Raid ger bäst prestanda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Just nu: Bästa CPU (processor): AMDFX-60 Bästa GPU (grafikkot): X1900XTX + X1900 CF (=två kort i crossfire) Bästa minne: Här finns jättemånga konkurrenter, men Corsair XMS PC3200C2 är minne som är känt för att överklocka riktigt bra och kommer med kylning på sig (som de flesta bra minnen gör). Hårddiskar: Två av den nya Raptor hårddisken i Raid ger bäst prestanda. Och det där kalaset skulle kosta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Och det där kalaset skulle kosta? AMDFX60: http://webhallen.com/prod.php?id=53136 X1900XTX resp. X1900CF: http://webhallen.com/prod.php?id=53551, http://webhallen.com/prod.php?id=55541 Redan är vi över 20k. 3000kr till för 2gb minne. 2000kr för ett bra moderkort. hårdiskarna kostar väl de också ett par tusen de med. Detta är helt enkelt jävligt dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 AMDFX60: http://webhallen.com/prod.php?id=53136 X1900XTX resp. X1900CF: http://webhallen.com/prod.php?id=53551, http://webhallen.com/prod.php?id=55541 Redan är vi över 20k. 3000kr till för 2gb minne. 2000kr för ett bra moderkort. hårdiskarna kostar väl de också ett par tusen de med. Detta är helt enkelt jävligt dyrt. Ähh fick pengar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Använder MSN Messenger 7.5 men det har blivit något knas att filer som folk skickar, webcam/mic-funktioner accepteras automatiskt. Hur fixar jag till så att jag måste acceptera det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Använder MSN Messenger 7.5 men det har blivit något knas att filer som folk skickar, webcam/mic-funktioner accepteras automatiskt. Hur fixar jag till så att jag måste acceptera det? Checka alternativ.. finns något där som det står.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Checka alternativ.. finns något där som det står.. Problem nr 2, har redan checkat alternativ, utan lyckat resultat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Är denna prisvärd födelsedagsbarnet?? Ja jag pratar med dig Pain To The Max http://pcproffs.se/Datapaket-amd-ath64-X2-3800pciEx256.htm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Är denna prisvärd födelsedagsbarnet?? Ja jag pratar med dig Pain To The Max http://pcproffs.se/Datapaket-amd-ath64-X2-3800pciEx256.htm Den är prisvärd, ja. Billig och snabb dator som kommer att hålla dig på rätt spår ett bra tag framöver. Spel som utnyttjar dualcore, kommer ge datorn gratis extra prestanda. Grafikkortet är bra för alla spel idag, och har stöd för SM3.0 - räcker långt. Det är ett bra köp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 .när jag trycker på scrollhjulet så kommer det fram en sån där ful grejj (se nedan) som gör att man kan scrolla genom att dra musen upp/ner.. men.. så vill jag inte ha det.. vill att scrollhjulets klick ska ha samma funktion som "pil bakåt" i firefox... hur fixar man det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts