GiZmo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Är denna dator bra och klarar av BF2 på högsta grafiken? http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=C-GEA1 Nä du måste köra i lägsta grafiken i 480x640! Tyvärr :'( Ja, klart den kan Redigerad 16 februari, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nä du måste köra i lägsta grafiken i 480x640! Tyvärr :'( Ja, klart den kan 640*480 är det juuhhHhhh!!1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag ska åtminstone försöka fatta mig kort... Mitt LAN fungerar inte. Den ena datorn säger ingenting, men den andra visar ett felmeddelande om "begränsad eller ingen anslutning". När jag trycker reparera kommer ännu ett upp om att nätverket inte kunde erhålla nån IP-adress. Jag fick tipset om att resetta routern men det har jag gjort ca 10 gånger nu. En stor nackdel med att jag gjorde det är att jag nu inte kan komma åt routerns inställningar, där jag bla öppnar portar för olika program. Hjälp mig! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 640*480 är det juuhhHhhh!!1 Pöh! 480x640 ftw! I JFK Reloaded kan man ha det på 480x640 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Pöh! 480x640 ftw! I JFK Reloaded kan man ha det på 480x640 Haha, prutt. ^^ Men 640*480 säger jag!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Pöh! 480x640 ftw! I JFK Reloaded kan man ha det på 480x640 Man börjar alltid med x-axeln ...och vad är JFK - reloaded? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Man börjar alltid med x-axeln ...och vad är JFK - reloaded? Ett spel där man dödar John F. Kennedy, skitskojj men svårt. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Pöh! 480x640 ftw! I JFK Reloaded kan man ha det på 480x640 Haha då blir ju skärmen avlång på höjden. @Henkibojj, Vad har du för router ? Redigerad 16 februari, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Haha då blir ju skärmen avlång på höjden. @Henkibojj, Vad har du för router ? Kanske det. men det är så _EmiL_ får lira för den datorn är så kass Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Mitt operativsystem är på ryska och när jag försöker installera spel så står det bara massa frågetecken och ibland att det saknas nån hjälpfil eller nåt fattar noll... Spel som funkar: Call of duty, GTA:VC, Mafia, Rally trophy, SimCity 4 och CS:CZ (alla grafikinställningar på fullt) Spel som inte går att installera: Battlefield 1942, Europa universials, Empire earth och Hearts of iron Vad kan det bero på? *EDIT* Min data uppfyller alla systemkraven för de icke fungerande spelen *EDIT2* Min dators hårdvara: Intel Celeron 900 Mhz, nVida GeForece2 MX2, Directx 9.c, DVD-rom, 13 Gb hårdisk (8.7 Gb ledigt). Redigerad 16 februari, 2006 av Valle-Ball Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Mitt WinAmp uppför sig konstigt, Den repetrar samma låt hela tiden, vad göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Mitt WinAmp uppför sig konstigt, Den repetrar samma låt hela tiden, vad göra? Stänga av repeat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ett spel där man dödar John F. Kennedy, skitskojj men svårt. ^^ Var finns det att få tag på? Är det ett köpespel eller lagligt laddahemspel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Var finns det att få tag på? Är det ett köpespel eller lagligt laddahemspel? Lagligt typ.. Skriv/adda mig på msn så skickar jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Aha, Råkade komma åt den Edit: Nää, Nu växlar den inte automatiskt heller Redigerad 16 februari, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lolz. Nya grafikkortet hjälpte inte. Enligt en snubbe (...) så kan det vara något med statisk elektricitet någonstans i datorn. Förmodligen har någon del av processorn blivit vajkalle, men jag har då ingen aning. Om det nu skulle råka vara så att en del fått sig en kyss, går det att fixa själv på något händigt sätt eller måste jag byta ut den delen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 16 februari, 2006 av Glockalnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 FY FAN! Jävla webhallenhelvete! Jag beställde ett nytt grafikkort för bra längesen, fick ett mail för tvådagar sen: Webhallen <jimmie.andersson@webhallen.com> till mig Tyvärr har "725245" du beställde utgått och din order kommer att annulleras. Jag beklagar att vi ej kunde leverera din beställning. -- Med vänlig hälsning, Jimmie Andersson Varför skickar dom det till mig nu och inte för 2veckor sen!? Grafikkortet var ett Ati radeon X1800XL, för typ 3800kr. Vet ni nånstans jag kan fåtag på samma kort för samma peng, ungefär!? Var det 256 mb? Här är 256mb till ett billigt pris. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Haha då blir ju skärmen avlång på höjden. @Henkibojj, Vad har du för router ? Speedtouch 716: http://ivory.vnunet.com/images/hardware/thomson/thomson-speedtouch-716-g/large.jpg D-link, antar jag ju att det är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Var det 256 mb? Här är 256mb till ett billigt pris. Det är lungt nu! Menh tack ändå KÖPTE ETT PowerColor Radeon X1800XT 512MB ISTÄLLET! Tack jätte mkt till pain to the max Redigerad 16 februari, 2006 av Glockalnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts