Bullet Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Muhaha =) Jag lzkar min nya dator AMD 64 3700+ NVIDIA GeForce 7800GT 2048 MB RAM =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Kan inte jag också få en ny dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Kan inte jag också få en ny dator? Spara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hur spelar jag upp RM-filer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hur spelar jag upp RM-filer? Oftast i Real Player. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Är den här datorn bra? Processor -Typ AMD Athlon 64 3400+ Hårddisk -Storlek 250 GB -Typ SATA Moderkort/chipset -Typ NVIDIA nForce 4 chipset Internminne -Uppgraderingsbar till 2048 MB -Storlek 1024 MB -Typ DDR400 Grafikkort -Typ PCI Express X16 VGA Optiska enheter -CD/DVD DVD/CDRW Combo Kommunikation -Ir/IrDa Nej -Bluetooth Nej -Läsare minneskort 6 -i-1 -Nätverk, inbyggt 10/100/1000 -Modem Inbyggt -WLAN Nej Anslutningar -FireWire® (IEEE® 1394) Nej -Parallellport Ja -Serieport 1 -USB/antal portar USB2/6 Övrigt -Mjukvara Norton AntiVirusT 2004, 90 dagars licens, Adobe® Reader® 6.0, Cyberlink® PowerDVDT med DVD-RW, Quick Burning (NTI CD-MakerT Gold), med DVD-RW, Aspire wallpaper och Microsoft® Windows Media® Player med Acer skin, Acer System Recovery CD -Chassi Minitower -Mus PS/2 -Tangentbord PS/2 -Operativsystem win XP Home Edition Redigerad 12 februari, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag installerade ett demo på Lokal disk D för ett tag sen. Well, hur kunde det ta på lokaldisk C? När jag avinstallerade det fick jag tillbaks ganska mycket utyrymme, men långt ifrån allt. Jag hade 3,45 GB och nu 2,11. Vart hamnar dessa skit filer? Vad jag än gör så får jag massor av skit där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag skaffade just DC++ men begriper föga. Ingenting händer när jag söker, och tar jag "Get file list", så står det bara först "Connecting" och sedan "Connection timeout". Hjälp mig, någon händig pojk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag skaffade just DC++ men begriper föga. Ingenting händer när jag söker, och tar jag "Get file list", så står det bara först "Connecting" och sedan "Connection timeout". Hjälp mig, någon händig pojk. Skaffa Bearshare.... DC++ har höga risker för virus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Aah, DC++ äger när man sitter inom DMZ. Alltid max hastighet och allting finns. Underbart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Skaffa Bearshare.... DC++ har höga risker för virus. Öhh? Lol. DC++ med stöd för RevConnect och du har allt du behöver. @Siana Ändra dig till passive istället för Active. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Är den här datorn bra? Grafikkort -Typ PCI Express X16 VGA Säger oss nästan ingenting. Du måste ta reda på vilket grafikkort som kommer med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Skaffa Bearshare.... DC++ har höga risker för virus. Bearshare om något har höga risker. Bearshare och Limewire är självmord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Bearshare om något har höga risker. Bearshare och Limewire är självmord. Haha. Ja. Men heter man Tux så ska man inte förvänta sig allt för avancerade svar. Har du löst ditt DC++ problem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Haha. Ja. Men heter man Tux så ska man inte förvänta sig allt för avancerade svar. Har du löst ditt DC++ problem? Jepp. Löste det innan ditt svar, men tack i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Spara? Klarar jag aldrig av Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Bearshare om något har höga risker. Bearshare och Limewire är självmord. Nej också, jag har Limewire :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Min dator har nu helt plötsligt blivit seg tror jag.. iaf i msn när man skickar saker... det började bli så igår... och igår installerade jag 2 program som man tankar torrents med (tankade bara lagliga filer nån som vet varför det blivit segare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Min dator har nu helt plötsligt blivit seg tror jag.. iaf i msn när man skickar saker... det började bli så igår... och igår installerade jag 2 program som man tankar torrents med (tankade bara lagliga filer nån som vet varför det blivit segare? Är inte det självklart? Dina bittorrentklienter äter upp all bandbredd. Jag är säker på att det finns möjlighet att sätta en gräns för hur mycket bandbredd klienterna får använda och finns inte det alternativet i din klient så byt ut den mot en riktig istället. Edit: µTorrent Redigerad 12 februari, 2006 av LoneWolF Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Om man ska ladda hem drivrutiner till Geforce 7800GT, vad ska jag välja här då? http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Graphics Driver --> sen? ---> Windows XP / 2000 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts