RavenE Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Du skriver väll på en dator nu? Ladda ner, tryck in en diskett, skapa en bootdiskett, tryck in i den andra datorn. Okej, är det nån skillnad på OEM och Custom, No Ramdrive? Edit: Lite väl varmt eller? Redigerad 8 februari, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Skulle någon kunna ladda upp MSWINSCK.OCX? Detta gäller de som har ANVÄNT den i Visual Basic. Jag hade den innan men jag formaterade C och nu kan jag liksom inte hitta den på internet med License så. Skulle någon kunna vara schyst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Lite väl varmt eller? Aa. Det borde väl brinna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hur tar man reda på sin roters IP? Jag kan inte kolla på routern för den är i ett låst rum så jag vänder mig hit, Jag har skrivit in min IP i adressfältet men det står bara att den inte kan ansluta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hur tar man reda på sin roters IP? Jag kan inte kolla på routern för den är i ett låst rum så jag vänder mig hit, Jag har skrivit in min IP i adressfältet men det står bara att den inte kan ansluta Kör -> cmd -> ipconfig -> kopiera standard-gateway och skriv in i adressfältet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Kör -> cmd -> ipconfig -> kopiera standard-gateway och skriv in i adressfältet. Mohah, jag hann före dig. MSN är sannerligen The Shit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Varför blir det såhär? Jag använder iofs en dålig bredbandlevrantör men vad har jag för problem? Det står att webplatsen hittades men det händer ingenting, allt står stilla. Msn 7.5 vill inte låta sig loggas in heller men på windows messenger loggas jag in? Hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Måste man installera något när man har satt in nytt DDR DIMM kort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) När jag ska spela ett spel så trycker jag på det men sen står det bara "please insert the play disk", men jag har ju ingen skiva Vad ska jag göra ed grejerna som finns i den här mappen? Jag är fruktansvärt noob, men det behöver jag väl knappast säga? :"> Försök att hjälpa mig nu, tack på förhand! Glömde screenet, haha. Redigerad 11 februari, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Måste man installera något när man har satt in nytt DDR DIMM kort? Nej Tweak: Du löser detta problem enkelt genom att ta bort hela mappen och köp dig spelet. Redigerad 11 februari, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) När jag ska spela ett spel så trycker jag på det men sen står det bara "please insert the play disk", men jag har ju ingen skiva Vad ska jag göra ed grejerna som finns i den här mappen? Jag är fruktansvärt noob, men det behöver jag väl knappast säga?:"> Försök att hjälpa mig nu, tack på förhand! Glömde screenet, haha. Jag vill inte vara nån medbrottsling men... du ser mappen "Crack"?... tryck på den och kopiera Innehållet i mappen och klistra in den i Vice CIty mappen som finns i program. Killen ville ha hjälp, så jag erbjuder hjälp. Inget annat. Man ska inte säga Nej till en person i nöd. Redigerad 11 februari, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Usch, råkade göra en ny tråd om mitt problem, aja, postar här Nu är det såhär, att jag har köpt en ny dator från blocket.se, och den funkade perfekt hos snubben jag köpte den av. Men när jag kom hem och kopplade in den så startade hela alltet men skärmen hamnar i nåt jävla vänteläge. Får ingen bild. Har testat med 2 andra skärmar men det funkar ändå inte. Han jag köpte den av tror att det kan vara grafikkortet eller ram minnet som "glidit ur" under bilfärden. Eftersom att jag inte är en datorexpert så vill jag inte vara i datorn och pilla. Är det grafikkortet/ram minnet som sitter lite konstigt eller är det fel på hela skiten? Ska be brorsan komma nån dag och hjälpa mig, men jag vill veta vad ni tror felet är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Usch, råkade göra en ny tråd om mitt problem, aja, postar här Nu är det såhär, att jag har köpt en ny dator från blocket.se, och den funkade perfekt hos snubben jag köpte den av. Men när jag kom hem och kopplade in den så startade hela alltet men skärmen hamnar i nåt jävla vänteläge. Får ingen bild. Har testat med 2 andra skärmar men det funkar ändå inte. Han jag köpte den av tror att det kan vara grafikkortet eller ram minnet som "glidit ur" under bilfärden. Eftersom att jag inte är en datorexpert så vill jag inte vara i datorn och pilla. Är det grafikkortet/ram minnet som sitter lite konstigt eller är det fel på hela skiten? Ska be brorsan komma nån dag och hjälpa mig, men jag vill veta vad ni tror felet är. Jag tror att det är det grafikkortet som inte sitter riktigt som det ska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Usch, råkade göra en ny tråd om mitt problem, aja, postar här Nu är det såhär, att jag har köpt en ny dator från blocket.se, och den funkade perfekt hos snubben jag köpte den av. Men när jag kom hem och kopplade in den så startade hela alltet men skärmen hamnar i nåt jävla vänteläge. Får ingen bild. Har testat med 2 andra skärmar men det funkar ändå inte. Han jag köpte den av tror att det kan vara grafikkortet eller ram minnet som "glidit ur" under bilfärden. Eftersom att jag inte är en datorexpert så vill jag inte vara i datorn och pilla. Är det grafikkortet/ram minnet som sitter lite konstigt eller är det fel på hela skiten? Ska be brorsan komma nån dag och hjälpa mig, men jag vill veta vad ni tror felet är. En mindre begävad vän hade det problemet på ett LAN. Vi kom fram till att han hade stoppat i kontakten i det integrerade grafikkortet samtidigt som han hade ett AGP-grafikkort. Vi bestraffad honom, bör vi bestraffa dig? Redigerad 11 februari, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vi kom fram till att han hade stoppat i kontakten i det integrerade grafikkortet samtidigt som han hade ett AGP-grafikkort. <---icke dator geni Eh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Usch, råkade göra en ny tråd om mitt problem, aja, postar här Nu är det såhär, att jag har köpt en ny dator från blocket.se, och den funkade perfekt hos snubben jag köpte den av. Men när jag kom hem och kopplade in den så startade hela alltet men skärmen hamnar i nåt jävla vänteläge. Får ingen bild. Har testat med 2 andra skärmar men det funkar ändå inte. Han jag köpte den av tror att det kan vara grafikkortet eller ram minnet som "glidit ur" under bilfärden. Eftersom att jag inte är en datorexpert så vill jag inte vara i datorn och pilla. Är det grafikkortet/ram minnet som sitter lite konstigt eller är det fel på hela skiten? Ska be brorsan komma nån dag och hjälpa mig, men jag vill veta vad ni tror felet är. Sådär vart det på julafton när jag inte såg skillnad på mussladden och tangentbords sladden. Ringde en kille som kom efter 10 min och fixade det och bytte plats på sladdarna. Han fick en vinflaska som tack. Redigerad 11 februari, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Hejsan. Finns det någon vänlig själ som vet hur man fixar så att play/pause/stop/next/previous knapparna på tangentbordet funkar?? Tacksam för hjälp. EDIT: Nevermind. Jag är pro. Fixade det Redigerad 11 februari, 2006 av jaeger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hejsan. Finns det någon vänlig själ som vet hur man fixar så att play/pause/stop/next/previous knapparna på tangentbordet funkar?? Tacksam för hjälp. Installera Drivrutinerna som fanns i den CD som du fick när du köpte din Tangentbord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Installera Drivrutinerna som fanns i den CD som du fick när du köpte din Tangentbord. När jag gjorde det så kunde jag inte använda mitt tagentbord jaeger: Om du använde Winamp så gå in i options och aktivera "Global Hotkeys".. Då funkar de för mig iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 När jag gjorde det så kunde jag inte använda mitt tagentbord jaeger: Om du använde Winamp så gå in i options och aktivera "Global Hotkeys".. Då funkar de för mig iaf Du kanske inte öppnade programmet du fick när du installerade drivrutinerna från CD?... man kanske ska liksom öppna programmet och ställa in det... Utan CD: Du kopplar in Tangentbordet och den ställs inte till DEFAULT. Du installerar CD: Du kopplar in tangentbordet och installerar. Tangentbordets kontroller ställs in efter CD:ns inställningar (du kan inte använda den). Du öppnar programmet och ställer in. Detta är hypotes... jag har aldrig provat de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts