Siana Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Haha, var det han som skrev på sweclockers? Inte vad jag vet... Han fångade den rätt framför mig, och körde in det stackars kreaturet i den redan högljudda fläkten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Villket format ska man spara bilder som man gjort I Paint för bästa kvalite? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Villket format ska man spara bilder som man gjort I Paint för bästa kvalite? Bmp, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Villket format ska man spara bilder som man gjort I Paint för bästa kvalite? .PNG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Bmp, tror jag. Skämtare där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) PNG filen... typ om jag har Svart backgrund på hemsidan. Och min PNG fil har vit backgrund. Blir inte PNG filen också svart eller nåt sånt? Redigerad 29 januari, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) QUOTE (Godfather @ Aug 28 2005, 14:00) Det blir ny dator nästa vecka...Skulle ha kommit innan helgen men posten han inte med det... Comega Gamer 3000 PCI Express En riktigt snabb dator anpassad för dagens krävande spel och program till bra pris. Framtidssäker, mycket snabb, tyst, och strömsnål tack vare AMD's 64 bitars processor. Processor: AMD Athlon 64 3000+ Socket 939 Moderkort: Microstar K8N Neo4-F PCI Express Internminne: 512 MB DDR Dual Channel Hårddisk: 160 GB Maxtor SATA, 7200 rpm, 8 MB Cache Grafikkort: nVidia Geforce 6600, 256 MB, DVI, TV-ut, PCI Express DVD-Brännare: LiteOn 16X +/- Dual Layer Ljudkort: Integrerat 7.1 surround Nätverkskort: 10/100/1000 Mbit Chassi: Enlight miditower med tyst 350W nätdel, Svart + silver. Anslutningar: PS/2, 2xSeriell, 1xParallell, 6 st USB 2.0, VGA, LAN, TV-ut, DVI PRIS: 6 400:- (5120:- + moms) Låter det bra? Låter okej. Var ska du köpa den?. Jag kanske också kan köpa wink.gif (letar också efter en spel data för billigt pris) Kolla när han postade inlägget Redigerad 29 januari, 2006 av Sir.Per Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Kolla när han postade inlägget Jag märkte det efter jag hade postat. Visste inte att jag va på sidan 1. Jag trodde det va ett nytt inlägg. Redigerad 29 januari, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Har problem med java. När jag försöker starta en valfri java applikation totalhänger sig datorhelvetet så illa att musiken stannar och stundtals även muspekaren. har instalerat om javaskiten några gånger utan resultat. har senaste versionen från Sun. Nån som varit med om liknande problem eller har nån bra länk till äldre versioner av java? Edit* Fixat! var nividias kantutgämning som bråkade Redigerad 29 januari, 2006 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Edit: Avklarat. Redigerad 30 januari, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Räcker 512 i ramminne för cs? eller ska ja uppgradera till 1gig? mitt grafikkort som jag ska få med, är ati x600 eller nåt sånt, räcker det för cs? hur bra är det kortet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Räcker 512 i ramminne för cs? eller ska ja uppgradera till 1gig? mitt grafikkort som jag ska få med, är ati x600 eller nåt sånt, räcker det för cs? hur bra är det kortet? Pratar du om counter strike 1.6 så finns nog ingen dator (i butik) som inte klarar av CS. Pratar du däremot om CS:S så vill du ha så mkt kraft som möjligt i datorn för att hålla fps uppe i de mest extrema stunderna. 1gig är nog vad jag rekommenderar för den vanliga gamern idag - men även det börjar bli för lite. Sitter själv på 1gig, tillsammans med en annars rätt så high-end dator (AMDX2 4400+, X1800XT TOP 512mb) och ibland så "stuttrar" (spelet "hackar" i en halvsekund då och då, kan vara väldigt irriterande när man tävlar i counterstrike) spelet FEAR. Detta försvann när jag sänkte texturerna ett snäpp (vilket man kan tycka att jag inte ska behöva...). Kollade då runt på dess forum och hittade en massa personer som kommit fram till att deras stuttrande försvinner helt när de köpt till 1gig till. Spel kräver numera en massa minne, och i år lär väl första spelet som kräver 2gig för att fungera optimalt släppas. Ett X600 klarar lätt både CS och CS:S. CS:S kommer sannolikt inte att köras med maxxade inställningar, men det ska fungera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Laddar ner CrashDay demo - Istallerar det - Startar - Ändrar alla inställning Går ut ur Crashday för att ge min kompis min ip - Spelet hänger sig - Stänger ner spelet - startar Spelet Och så kommer det up en ruta = http://img367.imageshack.us/img367/1263/lol1234vi.png Jag trycker på ok och rutan stängs ner Hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Laddar ner CrashDay demo - Istallerar det - Startar - Ändrar alla inställning Går ut ur Crashday för att ge min kompis min ip - Spelet hänger sig - Stänger ner spelet - startar Spelet Och så kommer det up en ruta = http://img367.imageshack.us/img367/1263/lol1234vi.png Jag trycker på ok och rutan stängs ner Hjälp! Testat att installera om det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 MMM, Det var samma problem med FEAR demot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 MMM, Det var samma problem med FEAR demot Hade jag med FEAR demot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Pratar du om counter strike 1.6 så finns nog ingen dator (i butik) som inte klarar av CS. Pratar du däremot om CS:S så vill du ha så mkt kraft som möjligt i datorn för att hålla fps uppe i de mest extrema stunderna. 1gig är nog vad jag rekommenderar för den vanliga gamern idag - men även det börjar bli för lite. Sitter själv på 1gig, tillsammans med en annars rätt så high-end dator (AMDX2 4400+, X1800XT TOP 512mb) och ibland så "stuttrar" (spelet "hackar" i en halvsekund då och då, kan vara väldigt irriterande när man tävlar i counterstrike) spelet FEAR. Detta försvann när jag sänkte texturerna ett snäpp (vilket man kan tycka att jag inte ska behöva...). Kollade då runt på dess forum och hittade en massa personer som kommit fram till att deras stuttrande försvinner helt när de köpt till 1gig till. Spel kräver numera en massa minne, och i år lär väl första spelet som kräver 2gig för att fungera optimalt släppas. Ett X600 klarar lätt både CS och CS:S. CS:S kommer sannolikt inte att köras med maxxade inställningar, men det ska fungera. 1.6 snackar jag om till 1.6 så räcker det väll med 1gig i ramminne?? så grafikkortet kommer funka till 1.6? hur mycket fps och ping och allt sånt kommer jag ha? BEHÖVER ju INTE ha 100fps och 1 i ping men kommer jag få hög fps? och lite lagg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Till 1.6 så kan du skippa 1gig ram, 512 mb räcker väl. Du kommer att ha 100fps aboslut hela tiden, pingen påverkas enbart av server och din internetuppkoppling. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Till 1.6 så kan du skippa 1gig ram, 512 mb räcker väl. Du kommer att ha 100fps aboslut hela tiden, pingen påverkas enbart av server och din internetuppkoppling. Var du seriös när du sa att ja kommer ha 100fps hela tiden? :S 2mbit har jag, borde väll inte få mycket ping på "riktiga" servrar då? EDIT: märker jag stor skillnad om jag skaffar 1gig i ramminne på cs istället för 512? Redigerad 30 januari, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hmm... Är ATI Radeon X600 en bra Grafikkort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts