Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ett Geforce 6600 är ett par (minst 2) gånger bättre än ditt förra kort. Detta kort ska LÄTT klara av de spel du listat. Du får pilla lite på inställningarna i spelen.

"Winfast" är bara de som släpper grafikkortet. Exempel på andra är "Asus", "Sapphire" etc.

Aye, jag pillade på inställningarna i The Movies en hel del. Texturerna var fina, men alla sträck och 3D problem var inte kul. :unsure:

3Dproblemet fanns kvar, även med dom lägsta inställningarna. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjofräs.

Idag (igår då) tog jag problemet i dasen och gjorde det enda rätta; Jag formaterade om skiten. ^^

Men, någon ondsint jävel fixade till så att mitt konto inte har mitt namn, utan istället morsans. D.v.s., istället för att ha C:\Documents and settings\Tobbe så är det C:\Documents and settings\<Morsans namn>. Någon som vet hur det går att ändra? Det är det enda kontot på datorn, om det gör någon skillnad. Och nej, jag orkar inte göra ett nytt. ^^

Proplem 2: Min skärm har gått och blivit dampig. Den fylls av störningar lite till och från, vilket milt sagt går mig på nerverna. Kolla screenshoten så ser ni exakt vad som händer. Någon som vet vad problemet beror på och vad lösningen är? =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...