Pain To ThE MaX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ett Geforce 6600 är ett par (minst 2) gånger bättre än ditt förra kort. Detta kort ska LÄTT klara av de spel du listat. Du får pilla lite på inställningarna i spelen. "Winfast" är bara de som släpper grafikkortet. Exempel på andra är "Asus", "Sapphire" etc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ett Geforce 6600 är ett par (minst 2) gånger bättre än ditt förra kort. Detta kort ska LÄTT klara av de spel du listat. Du får pilla lite på inställningarna i spelen. "Winfast" är bara de som släpper grafikkortet. Exempel på andra är "Asus", "Sapphire" etc. Aye, jag pillade på inställningarna i The Movies en hel del. Texturerna var fina, men alla sträck och 3D problem var inte kul. 3Dproblemet fanns kvar, även med dom lägsta inställningarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vilket kort ä bäst, IceCandys ATI Radeon 9600 eller Ati Radeon X600 om det ens är någon skillnad alls? Annan fråga, vad är det för skillnad på DVD +/- R/RW etc.? Min dator ska kunna bränna alla men är det någon större skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Annan fråga, vad är det för skillnad på DVD +/- R/RW etc.? Min dator ska kunna bränna alla men är det någon större skillnad? Wikipedia. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Wikipedia. Aha! Tack så mycket. Den enda skillnaden var egentligen att RW skivorna går att använda flera gånger . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 6600 är bättre än ditt förra grafikkort. fixa dom senaste drivrutinerna hos www.nvidia.com och kolla om du märker nån skillnad ^^ Hittar inga drivrutiner på nvidia.com, men däremot på winfast.com. Och dom på WinFast.com gav ingen förändring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Hittar inga drivrutiner på nvidia.com, men däremot på winfast.com. Och dom på WinFast.com gav ingen förändring. . http://nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 . http://nvidia.com/content/drivers/drivers.asp ...Vad händer om jag laddar ner fel? Vet inte om jag laddar ner exakt rätt nu. Stod inget om A6600 TD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 ...Vad händer om jag laddar ner fel? Vet inte om jag laddar ner exakt rätt nu. Stod inget om A6600 TD. Nejru det är samma till alla förutom några speciella =) hf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Nejru det är samma till alla förutom några speciella =) hf Argh! Installerat drivrutiner och all sån crap nu. Fortfarande ingen skillnad! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Argh! Installerat drivrutiner och all sån crap nu. Fortfarande ingen skillnad! :'( Startat om datorn? =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Startat om datorn? =) Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ja. Mkey, be om ett nytt grafikkort =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Mkey, be om ett nytt grafikkort =) Aye, men vad för kort? Kan någon kanske ta och peka ut något bra graffekort från Computer City? (Måste komma därifrån, annars får jag icke byta.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Aye, men vad för kort? Kan någon kanske ta och peka ut något bra graffekort från Computer City? (Måste komma därifrån, annars får jag icke byta.) AGP eller PCI-e? Och hur mkt får det kosta? =) Redigerad 21 januari, 2006 av Bullet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 AGP eller PCI-e? Och hur mkt får det kosta? =) Har alltid haft AGP, så då kanske jag måste fortsätta med AGP, eller? Får kosta högst 2000:- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Har alltid haft AGP, så då kanske jag måste fortsätta med AGP, eller? Får kosta högst 2000:- Mjo =). Du kan ju testa att få ett nytt likadant grafikkort fast inte WinFast eller vad det hette =) http://www.computercity.se/Product/UppTec_...ntifier=SE83964 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Mjo =). Du kan ju testa att få ett nytt likadant grafikkort fast inte WinFast eller vad det hette =) http://www.computercity.se/Product/UppTec_...ntifier=SE83964 Nja, blir det ingen märkbar skillnad då? (Förutom att flummet förhoppningsvis försvinner?) Eftersom den där är 339:- dyrare.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Nja, blir det ingen märkbar skillnad då? (Förutom att flummet förhoppningsvis försvinner?) Eftersom den där är 339:- dyrare.. Det är pyttelite skillnad imellan märke till märke =) Men skicka pm eller ngt istället blir så spammigt =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Tjofräs. Idag (igår då) tog jag problemet i dasen och gjorde det enda rätta; Jag formaterade om skiten. ^^ Men, någon ondsint jävel fixade till så att mitt konto inte har mitt namn, utan istället morsans. D.v.s., istället för att ha C:\Documents and settings\Tobbe så är det C:\Documents and settings\<Morsans namn>. Någon som vet hur det går att ändra? Det är det enda kontot på datorn, om det gör någon skillnad. Och nej, jag orkar inte göra ett nytt. ^^ Proplem 2: Min skärm har gått och blivit dampig. Den fylls av störningar lite till och från, vilket milt sagt går mig på nerverna. Kolla screenshoten så ser ni exakt vad som händer. Någon som vet vad problemet beror på och vad lösningen är? =/ http://img82.imageshack.us/img82/3092/lolzfanvadjobbigt6ua.th.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts