Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men goddamn HILFE!

Nu har jag köpt en router, kopplat in allt precis som man ska, enligt min andra dator så är den ansluten till nätverket men internet vägrar att fungera ändå! Jag har gått igenom guiden "Koniguera nätverket" som följde med bredbandet och ja, allt som behövs.

Vad fan kan det vara för fel nu?!

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men goddamn HILFE!

Nu har jag köpt en router, kopplat in allt precis som man ska, enligt min andra dator så är den ansluten till nätverket men internet vägrar att fungera ändå! Jag har gått igenom guiden "Koniguera nätverket" som följde med bredbandet och ja, allt som behövs.

Vad fan kan det vara för fel nu?!

Har du kollat proxy inställningarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag har problem med att datorn hänger sig hela tiden. Jag hade ett 512ram minne och köpte ett till nu fungerar inte det att spela spel speciellt bra (speciellt WoW)

Den hänger sig väldigt ofta mycket mer än vad den gjorde innan, Den hänger sig helt man kan inte göra något det ända man kan göra är att trycka på start om knappen :)

Jag har köpt exakt likadant minne som jag hade innan tror det heter PCE3200 eller något :shifty: men jag vet att det är samma bara att det ena är 2 år äldre.

Ber om seriös hjälp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett inbyggt i processorn.

----

Jag tror du inte behöver installera det?

Processorn känner av om det är nån konstig process eller ngt har jag för mig?

Nåt sånt. Fast man ska inte tro att det hjälper för allt. Skaffa riktigt antivirusprogram också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...