Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Nån som har nån bra länk till nån sida där man kan rensa datorn från skit? Redigerad 18 januari, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Nån som har nån bra länk till nån sida där man kan rensa datorn från skit? Ladda ber Hijack this istället.. mycket bättre.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jomen modemet är redan kopplat till våran andra dator. Det är meningen att det ska vara kopplat till både den och min. Ska du ha 2 ihopkopplade MÅSTE du ha en router ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Såhär har jag. Jag har, modem>dator 1 och router modem>router>dator 2 3 och 4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ska du ha 2 ihopkopplade MÅSTE du ha en router ^^ Schrnej schnoob. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Schrnej schnoob. Lol, jag har fan inte sett ett modem med 2+ st uttag för internet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Lol, jag har fan inte sett ett modem med 2+ st uttag för internet Sug min röv pojk, ingen sa nåt om internet, men du kan iaf koppla två datorer till LAN utan router. Sen kan man ju använda switch också^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Men goddamn HILFE! Nu har jag köpt en router, kopplat in allt precis som man ska, enligt min andra dator så är den ansluten till nätverket men internet vägrar att fungera ändå! Jag har gått igenom guiden "Koniguera nätverket" som följde med bredbandet och ja, allt som behövs. Vad fan kan det vara för fel nu?! Redigerad 18 januari, 2006 av Matteus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 När jag startar datorn så piper den högt som fan i några sekunder! Vad är fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ska du ha 2 ihopkopplade MÅSTE du ha en router ^^ Modem -> dator -> Switch -> datorer. Funkar osså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Köpte en AMD 64 3500+ Hur enablar man virus protectionen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Men goddamn HILFE! Nu har jag köpt en router, kopplat in allt precis som man ska, enligt min andra dator så är den ansluten till nätverket men internet vägrar att fungera ändå! Jag har gått igenom guiden "Koniguera nätverket" som följde med bredbandet och ja, allt som behövs. Vad fan kan det vara för fel nu?! Har du kollat proxy inställningarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 En dator på skolan låter jätte konstigt. Inne I datorn rasslar det som och det kommer och går. Vad kan det vara? fläkten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 En dator på skolan låter jätte konstigt. Inne I datorn rasslar det som och det kommer och går. Vad kan det vara? fläkten? Fläkten eller hårddisken, beror på hur det rasslar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Fläkten eller hårddisken, beror på hur det rasslar. Eller rasslar.. Kanske andvände fel ordval. Rättare sagt prasslar. Låter som om det blir störningar eller liknande. Det försvinner om man startar om datorn igen sen kommer det tillbaks ibland. Varierar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Har du kollat proxy inställningarna? Du och ni andra, får ursäkta men jag är en riktig n00b på sånt här . Kan du eller någon annan berätta lite enklare? Skulle bli evigt tacksam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Hej! Jag har problem med att datorn hänger sig hela tiden. Jag hade ett 512ram minne och köpte ett till nu fungerar inte det att spela spel speciellt bra (speciellt WoW) Den hänger sig väldigt ofta mycket mer än vad den gjorde innan, Den hänger sig helt man kan inte göra något det ända man kan göra är att trycka på start om knappen Jag har köpt exakt likadant minne som jag hade innan tror det heter PCE3200 eller något men jag vet att det är samma bara att det ena är 2 år äldre. Ber om seriös hjälp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Köpte en AMD 64 3500+ Hur enablar man virus protectionen? Vad har du för viirusprogram? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vad har du för viirusprogram? Det är ett inbyggt i processorn. ---- Jag tror du inte behöver installera det? Processorn känner av om det är nån konstig process eller ngt har jag för mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Det är ett inbyggt i processorn. ---- Jag tror du inte behöver installera det? Processorn känner av om det är nån konstig process eller ngt har jag för mig? Nåt sånt. Fast man ska inte tro att det hjälper för allt. Skaffa riktigt antivirusprogram också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts