BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) När jag kör det där tptest grejset så kommer det så här... borde det inte stå 2mbit på alla fyra ställen? Redigerad 6 januari, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 När jag kör det där tptest grejset så kommer det så här... borde det inte stå 2mbit på alla fyra ställen? Vad har du för uppkoppling då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vad har du för uppkoppling då? Jag kan 0 om datorer... så.... va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag kan 0 om datorer... så.... va? Hur snabbt interneet har du? 8mbit? 0,2mbit? Modem 56k? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hur snabbt interneet har du? 8mbit? 0,2mbit? Modem 56k? 2mbit har jag då borde det ju stå så överallt.. tycker jag.. fast jag är så himla kass på datorer så ja har kanske fel vad menar då med dom olika sakerna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 När jag kör det där tptest grejset så kommer det så här... borde det inte stå 2mbit på alla fyra ställen? Ja, om du har 2 Mbit in, och 2 Mbit ut så ska det vara 2 Mbit på alla. Det där ser ut som att du har 2 Mbit in och 0.5 Mbit ut, är det rätt? Ofta är det så att ut är lägre än in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ja, om du har 2 Mbit in, och 2 Mbit ut så ska det vara 2 Mbit på alla. Det där ser ut som att du har 2 Mbit in och 0.5 Mbit ut, är det rätt? Ofta är det så att ut är lägre än in. Vadå in och ut? jag är helt efterbliven när det gäller datorer så jag fattar inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vadå in och ut? jag är helt efterbliven när det gäller datorer så jag fattar inte In är hur snabbt du kan tanka hem saker när du tankar i maxfart, ut är hur snabbt du kan ladda upp när du gör det i maxfart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vadå in och ut? jag är helt efterbliven när det gäller datorer så jag fattar inte Precis som Cortez sa så är det olika hastigheter för när du laddar ner och upp. Om du har 2mbit är det nog ADSL, vilket ofta brukar betyda mellan 0,5 och 1 i uppladdningshastigheten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Precis som Cortez sa så är det olika hastigheter för när du laddar ner och upp. Om du har 2mbit är det nog ADSL, vilket ofta brukar betyda mellan 0,5 och 1 i uppladdningshastigheten. Varför får man inte lika snabbt i båda? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Försöker starta min cam i msn, men det vill inte funka, det kommer upp så här och jag fattar ingenting som vanligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Min mus "gnisslar"(eler vad man nu säger). Jag har testat att rengöra hjulet men det där störiga ljudet är kvar. Några tips? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Försöker starta min cam i msn, men det vill inte funka, det kommer upp så här och jag fattar ingenting som vanligt Din lina behöver mer bandbredd för att starta upp din webcam gissar jag på. Stäng ner nån annan nerladdning. Redigerad 6 januari, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Din lina behöver mer bandbredd för att starta upp din webcam gissar jag på. Stäng ner nån annan nerladdning. Laddar ju inte ner nåt eller nånting.. det enda jag har uppe är gtasajten, wmp och msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Min mus "gnisslar"(eler vad man nu säger). Jag har testat att rengöra hjulet men det där störiga ljudet är kvar. Några tips? Skaffa optisk asså! Men om du nu vill ha kvar din kulmus så hjälper det säkert med lite olja där gnisslet kommer ifrån, typ 556. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Min mus "gnisslar"(eler vad man nu säger). Jag har testat att rengöra hjulet men det där störiga ljudet är kvar. Några tips? Min gnisslar ocskå! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Skaffa optisk asså! Vad menar du med det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vad menar du med det? Optisk mus? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vad menar du med det? Han tipsar dig om att köpa en optisk mus utan kula=inget gnissel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nu beter sig mitt ljudkort strange När jag skjuter med vapnen i Max Payne 2 hörs det inte mycket, men alla andra effekter har ljud i från sig Hur får jag det fixat?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts