Donkeey Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har ett ljud problem.. vi har 5 högtalare(surround) och en subwoofer.. men just nu låter det bara ur 1 högtalare.. alla sladdar sitter i ordentligt..(har kollat 2 gånger) Nån som vet vad felet är ? allt är som det ska vara men det låter bara ur en högtalare.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Gå till start - kontrollpanelen - "ljud och enheter" - avancerat (den längst ner, till höger om högtalarvolym) - välj 5.1. Tryck "ok/verkställ" och se om det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 När jag ska söka på saker på DC så söker den men hittar aldrig nånting alls. Vad kan det vara för fel? Btw, jag installerade det I går, har aldrig andvänt det på 3 år så jag är lite nybörjare på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 När jag ska söka på saker på DC så söker den men hittar aldrig nånting alls. Vad kan det vara för fel? Btw, jag installerade det I går, har aldrig andvänt det på 3 år så jag är lite nybörjare på det. Du är inte inne på några hubbar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Du är inte inne på några hubbar. Jasså.. Hur kommer jag in på nån? Vet ingenting om DC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jasså.. Hur kommer jag in på nån? Vet ingenting om DC. När du startar DC visas en lista med hubbar, Välj en HUb i listan som har Min Share: 0 GB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 När du startar DC visas en lista med hubbar, Välj en HUb i listan som har Min Share: 0 GB Tjufft. Ser en lista men inga hubbar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tjufft. Ser en lista men inga hubbar. Se till så du är passiv användare också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 En fråga angående hur många memory slots man har ?? Någon som vet hur många ett nvidia nforce 3 har ?? står det på sisoftsandra.. O där står det att jag har 3 memory platser är detta riktigt eller kollar jag på fel sak? Det står också att jag max kan ha 12gb... Men om det nu är så att jag bara kan ha 3 st kan jag då ha 2x512 och en 1024?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 En fråga angående hur många memory slots man har ?? Någon som vet hur många ett nvidia nforce 3 har ?? står det på sisoftsandra.. O där står det att jag har 3 memory platser är detta riktigt eller kollar jag på fel sak? Det står också att jag max kan ha 12gb... Men om det nu är så att jag bara kan ha 3 st kan jag då ha 2x512 och en 1024?? Öppna och kolla, det syns direkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Öppna och kolla, det syns direkt. Jo de e så att jag inte har någon skrivmejsel tillhands just nu :/ OCh ena skruven sitter ashårt och kan inte skruva på den med fingrarna :/. Tänkte bara om någon viste? Annars får jag dra o fixa en skruvmejsel eller något man kan använda som det iaf . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag kan inte se putfile filmer normalt, bara lila,blåa,gröna och gula prickar och sträck, jag hör ljudet och ser att det är tex ett hus, men inga normala färger... Samma sak i IE och Opera, nån som vet vad felet är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jo de e så att jag inte har någon skrivmejsel tillhands just nu :/ OCh ena skruven sitter ashårt och kan inte skruva på den med fingrarna :/. Tänkte bara om någon viste? Annars får jag dra o fixa en skruvmejsel eller något man kan använda som det iaf . En kompis har ett nForce 3 och det har tre memory slots. Ingen garanti men det lutar nog åt att du har just 3 "Men om det nu är så att jag bara kan ha 3 st kan jag då ha 2x512 och en 1024??" Ja, men du kommer inte kunna köra de med T1 command (läs: sämre prestanda, ingen större prestanda förlust men ändå) eftersom du fyller alla slots. Skulle inte oroa mig för mycket. Bra att veta iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag ska köpa en ny hårddisk, hur vet man om man ska ha IDE eller SATA eller spelar det ingen roll? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag ska köpa en ny hårddisk, hur vet man om man ska ha IDE eller SATA eller spelar det ingen roll? Du måste se om din dator stöder S-ATA, vet inte exakt skillnaderna mellan S-ATA och IDE men jag tror att S-ATA har snabbare dataöverföring mellan moderkortet och hårddisken. Om du inte vet kan det kanske vara bäst att köpa IDE eftersom att alla moderkort har stöd för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag ska köpa en ny hårddisk, hur vet man om man ska ha IDE eller SATA eller spelar det ingen roll? Om du har en ny dator så tror jag den stödjer SATA hårddiskar. Äldre gör det inte. Men skillnaden är inte så stor mellan IDE och SATA, det viktigaste är att du kollar efter 7200RPM (eller högre) och 8mb cache (eller högre). Om sata stöds eller ej, borde stå i moderkortets manual. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Men om man går in i BIOS (heter det så?, man trycker på F2 när datorn startas) så kan man se massa isntällningar osv, och under "drives" så finns det S-ATA 0, S-ATA 1 osv och så kan man stänga av och på dom där. Datorn är ganska exakt 1 år gammal. Isåfall kanske denna: http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=307913&cks=PRL Edit: Det står i manualen hur man insallerar SATA hårddiskar så jag gissar på att det ska funka Edit 2: Vad är det för skillnad mella 3.5 och 2.5? Redigerad 6 januari, 2006 av fabian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag har ominstallerat Windows två gånger nu, har dock inte formaterat, men efter varje ominstallation så ligger det kvar "Document & Settings" för de gamla användarna, finns det något sätt att ta bort dom mapparna? Vanliga högerklicka -> ta bort funkar inte, får detta meddelande: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ladda ned detta program http://ccollomb.free.fr/unlocker/ BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 [O][T],Jan 6 2006, 21:16]Ladda ned detta program http://ccollomb.free.fr/unlocker/ BOT Det händer ingenting när man använder det programmet, jag har lyckats få bort andra filer med den, men de i Document & Settings vill bara inte försvinna... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts