Alle090 Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Hur ser jag vilket ljudkort jag har? ;S Start->Kör-> tryck in DXdiag och Enter. Och så går du in på fliken "Ljud" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Har någon en susning om var man hittar Photoshop eller laddar ner det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Har någon en susning om var man hittar Photoshop eller laddar ner det? Download.com, men då får du trial bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Nån som vet var jag går in flr att ändra standardläsare? Har Opera... Edajt: Internetläsare såklart... Redigerad 15 mars, 2007 av Chilli_13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Nån som vet var jag går in flr att ändra standardläsare? Har Opera... Edajt: Internetläsare såklart... Start-> "Ange programåtkomst och standardprogram".. (Windows XP) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Start-> "Ange programåtkomst och standardprogram".. (Windows XP) Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag förklarar härmed denna tråd stängd! ... I framtiden kan varje ämne/ärende få sin egen tråd i Dator & Teknikforumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts