Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bah, slicka du piratåsnans röv. Jag håller mig utanför. B)

Låt oss säga att du är hos en vän, någon av dina två, och du spelar gossens Quake 4. Du vill modda något, med tabbar dig. Samma fil som vår vän behöver du likaså... Nej, fy för dig och dina warez-fasoner! :wub:

Donkeey, det är såhär det ligger till i ditt fall, eller hur? (Säg ja)

*EDIT*

Okej, jag finner det inte heller (Men det dyker upp några porrfilmer på BearShare om man söker på det: "Hot young teen with pierced nipples and the sexiest body I have ever seen (Quake 4 default.cfg)" heter filmen :o) Men jag kan garantera dig att jag kan lägga ut den om en vecka då jag får tillgång till internet med datorn med Quake 4 på, om det hjälper? :">

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt oss säga att du är hos en vän, någon av dina två, och du spelar gossens Quake 4. Du vill modda något, med tabbar dig. Samma fil som vår vän behöver du likaså... Nej, fy för dig och dina warez-fasoner! B)

Donkeey, det är såhär det ligger till i ditt fall, eller hur? (Säg ja)

*EDIT*

Okej, jag finner det inte heller (Men det dyker upp några porrfilmer på BearShare om man söker på det: "Hot young teen with pierced nipples and the sexiest body I have ever seen (Quake 4 default.cfg)" heter filmen :wub:) Men jag kan garantera dig att jag kan lägga ut den om en vecka då jag får tillgång till internet med datorn med Quake 4 på, om det hjälper? :">

Jag moddade det och tabbade mig ja.. :o med min kompis spel också ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt oss säga att du är hos en vän, någon av dina två, och du spelar gossens Quake 4. Du vill modda något, med tabbar dig. Samma fil som vår vän behöver du likaså... Nej, fy för dig och dina warez-fasoner! :wub:

Någon av mina två?

Skaruhaenpåkäften?

Bah, jag syftar på att han spammade så mycket. Ett inlägg räcker.

Over and out, nu ska jag äta sockerkaka. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry om jag drar upp den här topicen, men den är ju bara 2 dagar gammal och ganska populär, så någon annan skulle väl dra upp den till slut, anyway...

Jag har ett litet (eller stort igentligen) problem. Jag lyckades göra något ganska dumt med min laptop, med Windows 2000 pro, jag fumlade lite omkring med users och nätverksinställningar osv, och ändrade någon inställning från arbetsdator till hemdator, när jag sedan rebootade, hade min user blivit en vanlig user, och inte admin som den varit tidigare. Så nu skulle jag vilja veta om någon vet hur jag skulle kunna få mig tillbaka som admin, för jag har nämligen prövat på det mesta... och jag har inte tillgång till någon cd-station, och har inte win2000 cd:n heller, som kanske skulle vara användbar. Internet kan användas...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry om jag drar upp den här topicen, men den är ju bara 2 dagar gammal och ganska populär, så någon annan skulle väl dra upp den till slut, anyway...

Jag har ett litet (eller stort igentligen) problem. Jag lyckades göra något ganska dumt med min laptop, med Windows 2000 pro, jag fumlade lite omkring med users och nätverksinställningar osv, och ändrade någon inställning från arbetsdator till hemdator, när jag sedan rebootade, hade min user blivit en vanlig user, och inte admin som den varit tidigare. Så nu skulle jag vilja veta om någon vet hur jag skulle kunna få mig tillbaka som admin, för jag har nämligen prövat på det mesta... och jag har inte tillgång till någon cd-station, och har inte win2000 cd:n heller, som kanske skulle vara användbar. Internet kan användas...

Hum, knivigt. Tja, det finns gott om moral i den här historien iaf ;)

Jag är inte så haj på millenium... Är du den enda användaren på datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. En 2 dagar gammal tråd klassas inte som gammal.

2. http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html

Japp, tyvärr..  ;)

Det finns alltid ett aministratör-konto, som du kan få tillgång till genom ovanstående verktyg.

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lämnade in min dator på Itstore, när jag fick tillbaka den så satt det ett nIVIDIA geforce 6600 256mb, innan satt det ett Ati Radeon 9800 pro 126mb

Tjände jag på att lämna in den där eller?

btw, det gick på garantin så jag betalade inte en peng på grafekortet.

Men är nIVIDIA geforce 6600 256mb bättre än Ati Radeon 9800 pro 126mb !?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Glockalnet: Ett 6600GT är bättre än ett 9800pro, ett 6600 kanske är, är inte säker.. men jag tror att ett 9800pro är kraftigare. Dock har 6600 shadermodel 3.0, vilket 9800pro inte har. Shader 3.0 finns i spel som FEAR och COD2 - alltså ger det rätt snygga effekter. 256mb är bättre än 128mb.. så jag skulle vilja säga att du tjänade på det.

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lämnade in min dator på Itstore, när jag fick tillbaka den så satt det ett nIVIDIA geforce 6600 256mb, innan satt det ett Ati Radeon 9800 pro 126mb

Tjände jag på att lämna in den där eller?

btw, det gick på garantin så jag betalade inte en peng på grafekortet.

Men är nIVIDIA geforce 6600 256mb bättre än Ati Radeon 9800 pro 126mb !?

Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...