Boomer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Tack tack. Men nu en till fråga. För någon vecka sen så var jag tvungen att göra en system återställning och i och med att jag gjorde det så kom gamla grejer som jag avinstallerat tillbaka på Lägg till eller ta bort program listan och när jag försöker ta bort dom där ifrån står det bara "Setup.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience." Hur ska jag lösa detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Hur testar du om det funkar? annars kan det vara att det är nån inställning i Creative kontroll panelen som är knas? Sätter i en mikrofon, har provat i msn, skype och "ljudinspelaren". Vet du vilka inställningar som kan påverka, så jag vet vart jag ska kolla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Laddade hem en film som är 4gig stor, så jag tänkte bränna ut den på en dvd. Filmen är uppdelad i dessa filer. Frågan är: Måste jag packa upp filerna, eller kan jag bränna den som den är nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Laddade hem en film som är 4gig stor, så jag tänkte bränna ut den på en dvd. Filmen är uppdelad i dessa filer. Frågan är: Måste jag packa upp filerna, eller kan jag bränna den som den är nu? Du måste packa upp den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Har ett problem med Flyff.. Varför skriver jag det här? Jo. Det är ett dator problem, och jag tycker inte att Flyff tråden är inte så aktiv till detta. När jag startar spelet så står det: DirectSound init failed. (ny ruta) Warning: Nothing will be rendered. The reference devicewas selected, but your computer only has a reduced-functionality reference device installed. Install the DirectX SDK to get full reference device. (ny ruta) Generic application error enable rebug output for detailed information This sample will exit now ------- Och en sak till, en tönt fråga. Hur installerar man ljudet till datorn? *lol* (är inte så bra på datorer) Still need help. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Du måste packa upp den. Okidoki, tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Still need help. Men...det står ju "Install the DirectX SDK to get full reference device". Svårt att läsa igenom hela? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Men...det står ju "Install the DirectX SDK to get full reference device". Svårt att läsa igenom hela? Yepp.. Gick in på download.com och sökte på det. Hittade inget . .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Yepp.. Gick in på download.com och sökte på det. Hittade inget . .. Och är download.com någon slags portal för alla filer eller? Hur svårt kan det vara att söka på google. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Sätter i en mikrofon, har provat i msn, skype och "ljudinspelaren". Vet du vilka inställningar som kan påverka, så jag vet vart jag ska kolla? Eftersom vi inte har samma kort så vet jag inte hur din kontroll panel ser ut... Du har kolla med suppen? BTW Ett litet tips hur du kan testa ljudet från mickrofonen enklare... Bocka ur denna lilla söta sak i kontroll panelen så hör du dig själv direkt i högtalaren/headseatet... MEN VARNING. OM MIC BOOST ÄR PÅ SÅ KOMMER DET ATT GNISSLA SOM IN I HELVETE. SÅ STÄNG AV DEN!! Redigerad 5 mars, 2007 av Alle090 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Och är download.com någon slags portal för alla filer eller? Hur svårt kan det vara att söka på google. Jo hittade DirectX nu.. Laddar hem det. Och sen behöver jag inte hjälp med BARA DirectX.. Det finns sndra saker också .,, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Eftersom vi inte har samma kort så vet jag inte hur din kontroll panel ser ut... Du har kolla med suppen? BTW Ett litet tips hur du kan testa ljudet från mickrofonen enklare... Bocka ur denna lilla söta sak i kontroll panelen så hör du dig själv direkt i högtalaren/headseatet... Kolla med suppen? Hörs inget när jag bockar ur den, nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Kolla med suppen? Hörs inget när jag bockar ur den, nej. Supporten=suppen Ett slang Då är jag ledsen, jag har inga mer tankar om vad problemet är. Det verka som om du får kontakta Supporten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Jo hittade DirectX nu.. Laddar hem det. Och sen behöver jag inte hjälp med BARA DirectX.. Det finns sndra saker också .,, Jag vet inte alls vad ditt problem är, men såg "DirectX SDK" och det finns att ladda ner här http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Om jag är fel ute så kan du mycket väl få spy på mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Hotmail har spärrat en sak min kompis skickat, filen är på bara 0.38Mb eller nåt sånt, jag vet att den är virusfri och det står att hotmail permanent spärrat eventuellt osäkra bilagor, går det att få ner skiten ändå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 När jag ska ladda ner en torrent med uTorrent så kommer det automatiskt upp "Torrentfel - Enheten är inte klar" eller liknande. Vad är fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Ok. Hittade DirectX nu.. Behöver fortfarande hjälp med: Hur istallerar man ljudet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Ok. Hittade DirectX nu.. Behöver fortfarande hjälp med: Hur installerar man ljudet? Det beror helt på vad du har för sorts ljudkort. Ta reda på det först. Var lite kreativ och försök gärna ta reda på det själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det beror helt på vad du har för sorts ljudkort. Ta reda på det först. Var lite kreativ och försök gärna ta reda på det själv. Jag är inte kreativ, har aldrig varit det heller.. Har försök att kolla på: Start - inställingar - kontrollpanel - Ljud och ljudenheter. Sen kan jag inte mer :S Och btw, var kollar man för att hitta vilket ljudkort man har ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Och btw, var kollar man för att hitta vilket ljudkort man har ? Enhetshanteraren, [Kontrollpanelen>System>Enhetshanteraren] tror jag, sen trycker du på typ ljudenheter eller nåt har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts