Xemtoth Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 En liten update på mitt problem, jag kan inte heller köra spelet, när jag stoppar in CD skivan till spelet står det så här, men jag kan ju inte avinstallera skiten, blir fan tokig :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag har köpt en SE k750i och väntar på leverans just nu, men under tiden skulle jag vilja titta på den på SonyEricssons sida. Klicka "Testa telefonen" och sen 3D-phone. För mig blir det bara en svart ruta, vad är det för plugins/program som krävs? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Vet ej, då jag har nyaste java, och det blir också en svart ruta för mig. Redigerad 25 februari, 2007 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 För mig funkar det utan problem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 För mig funkar det utan problem. Jasså? Vad har du för webbläsare/annat då? För mig dyker den svarta rutan upp precis efter att jag sett en Java-bild flasha förbi... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jasså? Vad har du för webbläsare/annat då? För mig dyker den svarta rutan upp precis efter att jag sett en Java-bild flasha förbi... Ehe.. Jag trodde du menade "testa telefonen" ..nej, 3Dphone funkade inte för mig heller, såg jag nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 vi har införskaffat oss en digitalkamera med minidisc-inspelning. När jag har spelat in något och skjuter in DVDn i datorn så märker datorn att DVDn finns där, men den är tom. Krävs det något program, codecs? Eller kan datorn inte spela skivan då den är i VR format .. ? HALP! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vad är intärn minne till för? och ska jag köpa till mer intärn minne eller en ny proccesor Jag har ju bara en intel penutim 3 och me den kan man ju nästan inte spela nåt me .. så ska jag köpa intärn minne eller en intel penutim 4..??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vad är intärn minne till för? och ska jag köpa till mer intärn minne eller en ny proccesor Jag har ju bara en intel penutim 3 och me den kan man ju nästan inte spela nåt me .. så ska jag köpa intärn minne eller en intel penutim 4..??? Varför köpa en till stenåldersprocessor? Och du, läs igenom dina inlägg innan du postar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vad är intärn minne till för? och ska jag köpa till mer intärn minne eller en ny proccesor Jag har ju bara en intel penutim 3 och me den kan man ju nästan inte spela nåt me .. så ska jag köpa intärn minne eller en intel penutim 4..??? Du kan ju börja med att säga vad du har för grafikkort, ram, hårddisk osv. Så ser man om det är likabra att köpa en ny dator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Inget är starkare än den svagaste länken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Har en film som är i imageformat, hur ska jag bränna ner den till en dvd-skiva. Edit: Visst kan man byta ut en hårddisk i en laptop? Redigerad 25 februari, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Har en film som är i imageformat, hur ska jag bränna ner den till en dvd-skiva. Edit: Visst kan man byta ut en hårddisk i en laptop? I Nero (eller CDBurnerXP Pro som är gratis), men alternativet som heter något med burn image. Ja, du kan byta men det måste vara 2.5"-hårddisk (i stationära är det 3.5"). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 I Nero (eller CDBurnerXP Pro som är gratis), men alternativet som heter något med burn image. Ja, du kan byta men det måste vara 2.5"-hårddisk (i stationära är det 3.5"). Okej, har nero 6, så det borde väl fungera? Gött. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Funkar StarOffice 8.0 dokument på StarOffice 7.0? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Funkar StarOffice 8.0 dokument på StarOffice 7.0? Tror nog det, är det .odt ska det inte vara några problem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Tror nog det, är det .odt ska det inte vara några problem. Okej, tack för svaret! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 I Nero (eller CDBurnerXP Pro som är gratis), men alternativet som heter något med burn image. Det enklaste alternativet, tycker jag iallafall är ImgBurn. Och det är också gratis . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Om man bränner en dvd i 8x, hur lång tid bör det ta om filmen är 4.2gb stor? Det är en vanlig rippad film som är i audio_ts och video_ts mappar. Brände nyss en film till en kompis, och det tog 15 min, tycker det låter lite fort för att bränna i 8x. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Om man bränner en dvd i 8x, hur lång tid bör det ta om filmen är 4.2gb stor? Det är en vanlig rippad film som är i audio_ts och video_ts mappar. Brände nyss en film till en kompis, och det tog 15 min, tycker det låter lite fort för att bränna i 8x. Det är inte det, brukar ta 15 min tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts