Jump to content

Datorhjälptråden


Ace
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Går detta med FRAPS?

Alltså att spela in med FRAPS på ett vanligt internet fönster

Vad jag fattat så kan bara fraps spela in i Helfönster eller andra Direct renderade fönster...

Men när det gäler internet så vet jag inte..

Det finns ju massor med program...

Till och med några av dom bästa har blivit nämnda här i posten..

Men var vet jag inte :)

Kommer häller inte ihåg namnen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett nätverks problem...

Det är så att internet slutar att fungera bara så där ibland, och då kommer jag inte ens in i routern. modemet är förhållande vis nytt då vårt gammla inte klarade hastigheten. och Routern är nyköpt då vi trodde den var problemet. Den fortsätter att blinka som vanligt. och för att få igång internet igen så måste jag starta om routern igen.

Vi har Telia 16 Mbit/s..

I nätverket är det:

3 st datorer varav 1 är T-lös

En Router D-Link 624

Ett modem ZyXEL P-660H ADSL2+

Vore trevligt att kunna chatta och spela utan avbrott... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whatta fakk är det här för filer? De ligger på min externa hårddisk.

Description:

atl70.dll is a process associated with Microsoft ® Visual Studio from Microsoft Corporation.

pmp_usb.ini är en fil som Winamp använder för att hitta vilka inställningar som gäller för externa hårddiskar och genomsökning (ungefär).

Filerna i mappen verkar vara temporära filer från installationen av Windows Media Players SDK.

*edit*

Formatering åt helvete på texten.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pmp_usb.ini är en fil som Winamp använder för att hitta vilka inställningar som gäller för externa hårddiskar och genomsökning (ungefär).

Filerna i mappen verkar vara temporära filer från installationen av Windows Media Players SDK.

*edit*

Formatering åt helvete på texten.

Så jag kan ta bort dessa filer utan att något allvarligt händer?

Den sista filen då? pmp_usb. Står såhär om man öppnar den med notepad:

[ml_pmp]

syncOnConnect_time=1171981195

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jag kan ta bort dessa filer utan att något allvarligt händer?

Den sista filen då? pmp_usb. Står såhär om man öppnar den med notepad:

[ml_pmp]

syncOnConnect_time=1171981195

Det hör till Winamp, antagligen behövs den för att ta musik från hårddisken så du kan ju bara dölja filmen.

En såndär mapp har jag också upptäckt nyligen. :ph34r:

Det är nog bara temporära filer, prova döpa om den och om inget händer så kan du ta bort den sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle någon kunna förklara varför den betér sig så här? jag vill avinstallera battlefield vietnam & 1942, alla expationer, mods osv. gick bra o avinstallera, men nu står det bara så här på vietnam och 1942 när jag tryckt på att avinstallera, men dem är kvar ändå, vad är felet?

post-3551-1172330854_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag problem med våran multimedia dator.

när jag kopierar en film till den externa hårdisken från den stationära datorn och sen när jag ska kolla på filmen när jag tankat över den till media datorn, då så hör man inte pratet på filmerna. Men man hör alla bakrunds ljud. kan tillägga att de fungerar fin fint när jag spelar dem från stationära, men inte från media datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...