BroDD Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Stäng av modemet funkar ju Och för att stänga av modemet gör man... vad? Kan INGENTING, kan bara starta och stänga av en dator typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Dra ur sladden? Använd hjärnan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Orka dra ur sladden, tryck bara på knappen på baksidan av modemet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Vet inte om detta är rätt tråd men jag gör på denna. Har ett strange problem, när jag ska öppna en hårddisk, H, C, eller nån utav CD-diskarna, så öppnar den ett sökfönster. (Se bild) Kan någon hjälpa att få bort det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Vet inte om detta är rätt tråd men jag gör på denna. Har ett strange problem, när jag ska öppna en hårddisk, H, C, eller nån utav CD-diskarna, så öppnar den ett sökfönster. (Se bild) Kan någon hjälpa att få bort det? Nån kanske har mixtrat med inställningarna.. gå in på kontrollpanelen och kolla på mus inställningarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jag har "köpt" Quake 4 och sen när jag vill starta det så kommer denna ruta upp :S och skärmen blev ädligt ljus :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jag har "köpt" Quake 4 och sen när jag vill starta det så kommer denna ruta upp :S och skärmen blev ädligt ljus :S Att det ska vara så svårt att samtidigt skriva upp vad du har för dator? Och om man inte betalar för spelet får man räkna med diverse problem... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Att det ska vara så svårt att samtidigt skriva upp vad du har för dator? Och om man inte betalar för spelet får man räkna med diverse problem... Det här är min dator Redigerad 14 november, 2005 av Donkeey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Klicka på "Skicka felrapport" När den är klar borde de komma upp en sida när det står vad felet antagligen är.. Fast själv så tror jag att Wärez är inblandat, och det är en dålig version.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Klicka på "Skicka felrapport" När den är klar borde de komma upp en sida när det står vad felet antagligen är.. Fast själv så tror jag att Wärez är inblandat, och det är en dålig version.. Det är default.cfg som spöar.. kan någon snäll lägga un en kpia på ett omoddat quake ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nån som har ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag har Men snälla lägg upp ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Hur tömmer man växlingsfilen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Hur tömmer man växlingsfilen? Du formaterar hårddisken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nån som kan lägga upp default.cfg till quake 4 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Måste ha filen fort.. min kompis skiva :| han blir nog inte glad om jag inte får filen ? snälla lägg upp den .. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Nån som kan lägga upp default.cfg till quake 4 ? ... NEJ! Köp spelet och må bra! Redigerad 15 november, 2005 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Måste ha filen fort.. min kompis skiva :| han blir nog inte glad om jag inte får filen ? snälla lägg upp den .. :"> Jag har den på min andra dator som ej har internet , men jag tror att sådana simpla filer går att finna på google. Jag kan leta lite senare åt dig efter att jag ätigt om du vill det? *EDIT* Siana har PMS. Vi lider med den lille krabaten Redigerad 15 november, 2005 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag har sökt typ 150 gånger eller nått på google det finns typ inte.. men du får gärna leta åt mig :"> TACK TOMTEN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts