Jump to content

Datorhjälptråden


Ace
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Behöver ha hjälp av någon som har ett G-force grafikkort/nvidia kontrollpanel som ser ut såhär..

Jag vill veta vilka värden ni har på de olika skjutreglagen..

De ändrade sig totalt efter att jag bara hade varit inne där och kollat.

Tack på förhand..

Vilka värden vi har? ;)

Du ska väl enna ha dom DU vill ha.. ^_^

För trots allt har vi ju olika grafik kort, skärmar eller dylikt som gör våra "Displayer" olika.. ^_^

Och att det ändrar sig utan att du gjort nåt tror jag inte på om jag ska tala sanning.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka värden vi har? ;)

Du ska väl enna ha dom DU vill ha.. ^_^

För trots allt har vi ju olika grafik kort, skärmar eller dylikt som gör våra "Displayer" olika.. ^_^

Och att det ändrar sig utan att du gjort nåt tror jag inte på om jag ska tala sanning.. :)

Men förfan snorunge..

För det första så varför i helvete skulle jag ljuga om att jag har ändrat inställningarna.. Du får det att låta som jag gjort världens fel !

Eftersom mina inställningar blev helt fuckade, så när jag ska se på film är allt rött och sliskigt, och jag har försökt att ändra rätt dem, men det blir inte bra .. Så, därför vill jag ha nån som har "orginal-inställningen" så jag kan ställa tillbaka det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men förfan snorunge..

För det första så varför i helvete skulle jag ljuga om att jag har ändrat inställningarna.. Du får det att låta som jag gjort världens fel !

Eftersom mina inställningar blev helt fuckade, så när jag ska se på film är allt rött och sliskigt, och jag har försökt att ändra rätt dem, men det blir inte bra .. Så, därför vill jag ha nån som har "orginal-inställningen" så jag kan ställa tillbaka det.

1. Skaffa attityd. Det var ett litet skämt.

inget för avancerat.. (trodde jag)

Jag mena var det verkligen nödvändigt att bli arg?

Jag försökte trots allt hjälpa till.

Och det där med video som var för röd NÄMDE du aldrig.. <-----

Så.. OTOPIC...

2. Det ska finnas en "Återställnings knapp" och jag är rätt säker på att det finns en speciell "Färg och ljus" inställnigs-panel för Video/spel...

Så har jag i alla fall..

Använd huvudet nästa gång -.-

Nooblet... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet var man kan ladda ner SideWinder Game Pad drivrutiner? :)

Och innan ni frågar, ja, jag har kollat på Windows hemsida. Det var för 95 och 98, och när jag skulle installera blev det fel. :wub:

Hjälp?

Jag har en sådan i garderoben, även dom på skivan är bara för 95 och 98. Jag tror att den är lite gammal, du får nog köpa ny. Har aldrig fått den att funka i XP själv.

Om det är samma vi pratar om, självklart. Men det tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en sån här DVD/Video hemma

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=15-10-30

Jag är inte så insatt i sånt här. Det jag vill är att kunna spela över innehållet på videoband till datorn. Så om någon vet ett TV-kort som passar till min video så skulle länk upskattas :wub:

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God dag.

Nu är det såhär att jag funderar på att köpa en laptop, smidigt att ta med sig nu när jag flyttar efter sommaren.

Man ska kunna spela på den, helst dom nyare spelen såsom WoW osv..

Hur mycket pengar måste jag lägga ut på en laptop som är "bra"? Tacksam om någon kan ge mig tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God dag.

Nu är det såhär att jag funderar på att köpa en laptop, smidigt att ta med sig nu när jag flyttar efter sommaren.

Man ska kunna spela på den, helst dom nyare spelen såsom WoW osv..

Hur mycket pengar måste jag lägga ut på en laptop som är "bra"? Tacksam om någon kan ge mig tips.

Japp, slösar bort min tvåtusendepost med att hjälpa den som sa att han skulle hinna först! B)

http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010096537

Den skulle jag köpa, om jag skulle köpa en laptop nu, riktigt mycket för pengarna skulle jag säga!

2000 >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...