R2D2 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nu gick jag runt på Komplett igen.. satte ihop det hära. Något som inte funkar tillsammans? Datorlådan och mina ögon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nu gick jag runt på Komplett igen.. satte ihop det hära. Något som inte funkar tillsammans? Skärmen är ju inte så jävla bra. Se till att fixa en med DVI och inte bara VGA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 - DC++ Var kan jag ladda ner en äldre version av DC++? Vill kunna ändra active/passive mode direkt i settings utan att behöva öppna portar i routern ect. Varför har dom gjort att man måste göra det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag håller just nu på att skicka en fil till min kompis över msn. Men det går skitsegt! Den överför kanske 10 kb på 10 sek! Förut har det gått jättefort och så men nu är det jättesegt. Kan man göra nåt för att det ska gå snabbare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag håller just nu på att skicka en fil till min kompis över msn. Men det går skitsegt! Den överför kanske 10 kb på 10 sek! Förut har det gått jättefort och så men nu är det jättesegt. Kan man göra nåt för att det ska gå snabbare? Kolla så att du är online, alltså att du (eller han för den delen) inte har någon status på, det segar ner. Kolla bådas brandväggar, stäng genast ned Norton t ex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nu har jag en ny fråga. Typ jag skriver ett H på google som kommer allt jag sökt på som börjar med H upp. Hur får man bort det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nu har jag en ny fråga. Typ jag skriver ett H på google som kommer allt jag sökt på som börjar med H upp. Hur får man bort det? Håll musen över > delete-tangenten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Nu har jag en ny fråga. Typ jag skriver ett H på google som kommer allt jag sökt på som börjar med H upp. Hur får man bort det? Håll musen över de som du ska ta bort sen trycker du på EDIT: mm den här citron klubban är skit god Redigerad 11 februari, 2007 av Helpiswhatiwant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vafan!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 HEJ!. Jag sitter nu hemma för jag är sjuk. Och jag har en fråga vet ej om detta är något konstigt nu. För nån min sen så började datan tjuta. Sen slutade det. Sen efter 5-10min så kom det tillbaks. sen så slutade det. vad är för fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Datorlådan och mina ögon. Hahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Går det att lägga över en filmfil på en cd-skiva? Alltså om jag ska flytta den filen från en dator till en annan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 HEJ!. Jag sitter nu hemma för jag är sjuk. Och jag har en fråga vet ej om detta är något konstigt nu. För nån min sen så började datan tjuta. Sen slutade det. Sen efter 5-10min så kom det tillbaks. sen så slutade det. vad är för fel? Pipljudet bertyder bara att nåt är fel, väldigt fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Går det att lägga över en filmfil på en cd-skiva? Alltså om jag ska flytta den filen från en dator till en annan? Japp! Bränn skivan som dataskiva bara.! Reason for edit: Förklarade lite Redigerad 12 februari, 2007 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Pipljudet bertyder bara att nåt är fel, väldigt fel. Fixat, Fixade det där med min brosa runt 11tiden. vi öppnade datan o gjorde rent. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Fixat, Fixade det där med min brosa runt 11tiden. vi öppnade datan o gjorde rent. Fysiskt omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vafan!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Fysiskt omöjligt. HAHHA Jag öppna mina ettor och nollor. DimpZ: Tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vafan!? Japp, står det så, är det så Hmm, sitter du på typ skolan eller nåt? Icke administratör hemma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Japp, står det så, är det så Hmm, sitter du på typ skolan eller nåt? Icke administratör hemma? Adminstratör hemma... Me needs taskmgr.exe ! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts