diarrehampus Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Kör med kabel nu till min dator, förr hade jag trådlöst. Nu är det så att jag inte kan lira cs med kabel, men när jag har trådlöst fungerar det. Nån som vet hur jag ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Kör med kabel nu till min dator, förr hade jag trådlöst. Nu är det så att jag inte kan lira cs med kabel, men när jag har trådlöst fungerar det. Nån som vet hur jag ska göra? Prova och ändra in din Router, ska gå och göra på Internet om jag inte minns fel. (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Prova och ändra in din Router, ska gå och göra på Internet om jag inte minns fel. Jag har trådlöst till en dator, vet inte hur jag ska göra riktigt (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nu har jag fått hjärnsläpp här. Vad var det man skulle skriva i cmd för att se allt man har, grafikkort, ljudkort, drivrutiner, namn på dessa etc? Då det kommer upp en ruta där du kan klicka på de olika flikarna och se detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nu har jag fått hjärnsläpp här. Vad var det man skulle skriva i cmd för att se allt man har, grafikkort, ljudkort, drivrutiner, namn på dessa etc? Då det kommer upp en ruta där du kan klicka på de olika flikarna och se detta. Menar du kör > dxdiag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Menar du kör > dxdiag? Haha, ja så var det ja. Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) När jag kopierar in texten från msn (intervjuar) in i Håller med till 100%! blir delar av texten fel: ha! Absolut!, Här trivs jag som fisken i vattnet!, Jag kan ju bara gämföra med att bo hemma hos familjen 2 mil utanför cenrum där bussarna går aldeles för sällan. Allt är ju bättre än det höll jag på att säga. haha "ha!" skall vara i slutet. Jag kan inte heller sätta markören framför h:et! Och drar jag bak försvinner texten? Nån som kan hjälpa mig? Redigerad 8 februari, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hmmz, mitt internet lägger av rätt ofta nu, men det sjuka är att det är endast "internet", inte Ventrilo eller liknande.. Det hela löser sig dock när man Repareran anslutnigen, men det bli jobbigt i längden! Nån som vet vad som kav vara fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Hmmz, mitt internet lägger av rätt ofta nu, men det sjuka är att det är endast "internet", inte Ventrilo eller liknande.. Det hela löser sig dock när man Repareran anslutnigen, men det bli jobbigt i längden! Nån som vet vad som kav vara fel? Routern som strular skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Är jag knäpp eller går det inte att stryka under i Vegas 6.0? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Är jag knäpp eller går det inte att stryka under i Vegas 6.0? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 När jag kopierar in texten från msn (intervjuar) in i Håller med till 100%! blir delar av texten fel: Det ska vara W O R D va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Det ska vara W O R D va? Det vet du (och alla andra) att det ska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag söker ett program som man kan styra hur snabbt och långsamt man ska ladda upp och ladda ned på dom flesta programmen. Jag hade ett i datorn förut men har totalt glömt bort vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag söker ett program som man kan styra hur snabbt och långsamt man ska ladda upp och ladda ned på dom flesta programmen. Jag hade ett i datorn förut men har totalt glömt bort vad det heter. NetLimiter. Jag har bara haft problem med det men prova du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Hur kollar jag vilken Socket som jag har? Finns det program? Ska köpa nytt mode kort. Men vill gärna behålla min nuvarande processor. Intel Pentium 4 CPU 2,8 Ghz duo Redigerad 10 februari, 2007 av ALER700 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Hjälp! Det tar jätte lång tid innan på datorn stängs av. Får vänta 5 till 10 minuter innan den stängs ned.. Vad kan jag göra för att lösa problemet? Tacksam för eventulla svar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur kollar jag vilken Socket som jag har? Finns det program? Ska köpa nytt mode kort. Men vill gärna behålla min nuvarande processor. Intel Pentium 4 CPU 2,8 Ghz duo Då du säger duo så är det ganska säkert att du har s775 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Då du säger duo så är det ganska säkert att du har s775 Okej, tack. då ska jag leta efter Socket 775 moder kort.. Tack.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nu gick jag runt på Komplett igen.. satte ihop det hära. Något som inte funkar tillsammans? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts