Jump to content

Datorhjälptråden


Ace
 Share

Recommended Posts

Jepp, flera gånger om.. :huh:

Någonting glappt i sladdarna?

Hehum. Det har fixat sig med fonterna bla. i windows. Men i firefox är det jättekonstigt. Någon som har orginalinstälningarna och kan ta printscreen? Det är väll i Tools (Verktyg) -> Options (Val/Instälningar) -> Content (Innehåll) -> Fonts and colors/Advanced

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag söker ett program som gör så att jag kan ändra en fils information.

Från.---

Skapades: 27/8 -05 13:37

Till.---

Skapades 11/1 - 07 18:29

-------------------------------------

Alltså något som ändrar skapelsedatumet för filen.

Nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man "koppla ihop" hotmail med outlook så att när man går in i outlook så får man fram sin inbox som ligger hos hotmail?

Nope

Det är värdelöst att fråga här Helpiswhatiwant. Man får ändå aldrig svar.

Helt värdelöst är det inte... :angry:

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att någon kan hjälpa mig med ett problem jag har. När jag ska lägga ett klipp nere i fältet så blir det automatiskt helskärm på klippet. Därför kan jag inte förkorta klipp m.m. Är det någon som vet om man kan ändra det någonstans?

Hoppas nån kan hjälpa.

Det är väl bara att Esc:a och ändra tidslinjen (då visas filmen i miniformat till höger), fast du förklarar ju så förbannat dåligt så jag vet knappt vad du menar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl bara att Esc:a och ändra tidslinjen (då visas filmen i miniformat till höger), fast du förklarar ju så förbannat dåligt så jag vet knappt vad du menar...

Men sorry, det är inte så lätt att förklara hur det händer när jag själv inte fattar. och vad är esc:a?

Edit: Man får nästan aldrig svar i denna tråden men när man väl får det är det otrevliga. Jag frågar i denna för att jag inte kan så mycket om datorer.

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått ett stort problem med min dator (inte den jag sitter vid nu). I förrgår var datorn som vanligt men när jag startade datorn igår så blev jag tvungen att starta den från senaste fungerande inställningar. När jag loggar in får jag upp ett flertal felmeddelanden bla. "Daemon Tools, initialization error 0. This program requires at least windows 2000 with SPTD 1.28 or higher. Kernal debugger must be deactevated." , "Acer UPnP Media Server Service, Acer UPnP Media Server Service har stött på ett problem och måste avslutas" och "System Mechanic 6 Pro, Access violation at address 7C918FEA in module 'ntdll.dll'. Write of address 00000010". Hur problemen har uppstått har jag ingen aning om. Men datorn är jätteseg och internet till min dator har även slutat fungera, någon koppling? Jag har försökt virussöka datorn men det tar jättelång tid.

Någon som vet vad jag ska göra?

Ingen som har en aning om vad jag ska gora for att losa nogot av problemen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla glada. Nu har jag bestämt mig för att köpa en hårddisk. En vis man Två visa män (Curly och Ärrtvå) sade att Western Digital var prima skinka. Så jag kollade på den här, men insåg att det bara skulle verka snålt av mig att inte lägga till 150 spänn och istället få den här. Det är alltså den sistnämnda som gäller.

Det jag undrar är dels om den är något att satsa på, och dels om det är svårt att installera den? Kan någon länka till en jätte-lättförstådd guide? :)

.. och måste man köpa till några sladdar av något slag?

Är komplett.se en bra sida att ha att göra med, förresten?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla glada. Nu har jag bestämt mig för att köpa en hårddisk. En vis man Två visa män (Curly och Ärrtvå) sade att Western Digital var prima skinka. Så jag kollade på den här, men insåg att det bara skulle verka snålt av mig att inte lägga till 150 spänn och istället få den här. Det är alltså den sistnämnda som gäller.

Det jag undrar är dels om den är något att satsa på, och dels om det är svårt att installera den? Kan någon länka till en jätte-lättförstådd guide? :)

.. och måste man köpa till några sladdar av något slag?

Är komplett.se en bra sida att ha att göra med, förresten?

http://www.nordichardware.se/Recensioner/?...p;skrivelse=220

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla glada. Nu har jag bestämt mig för att köpa en hårddisk. En vis man Två visa män (Curly och Ärrtvå) sade att Western Digital var prima skinka. Så jag kollade på den här, men insåg att det bara skulle verka snålt av mig att inte lägga till 150 spänn och istället få den här. Det är alltså den sistnämnda som gäller.

Det jag undrar är dels om den är något att satsa på, och dels om det är svårt att installera den? Kan någon länka till en jätte-lättförstådd guide? :)

.. och måste man köpa till några sladdar av något slag?

Är komplett.se en bra sida att ha att göra med, förresten?

Jo dom funkar fint! Själv har jag en WDC 200 GB Som jag köpte på Komplett. Komplett är ju en utav dom säkraste sidorna så... annars värka den här fin också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem...

Jag ska formatera datorn (Windows XP) till nya Windows Vista, men jag vill gärna spara filmer, låtar och annat för att senare ha det i Vista.

Hur ska jag gå tillväga utan att använda en extern hårddisk, en iPod eller annan mp3-spelare, nätverk eller annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem...

Jag ska formatera datorn (Windows XP) till nya Windows Vista, men jag vill gärna spara filmer, låtar och annat för att senare ha det i Vista.

Hur ska jag gå tillväga utan att använda en extern hårddisk, en iPod eller annan mp3-spelare, nätverk eller annat?

paritionera hårddisken, installera över XP, hacka upp filmerna i bitar och ladda upp dem på ett gmail acc, en extra hårdisk, bränn dom på skivor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...