Visa Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Kanske någon här kan hjälpa mig. Jag har köpt en ny hårddisk och nu har jag anslutit data och ström kabeln meen hur gör jag sen? Den kommer inte up när jag sätter på datorn och tryck på den här datorn. Är det för att jag har satt någonting fel inne i datorn eller finns det något annat jag måste göra? Är du säker på att den är rätt byglad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hmm råkade ta bort alla drivrutiner till den hårddisken finns det något sätt jag kan få tillbaks dom på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hmm råkade ta bort alla drivrutiner till den hårddisken finns det något sätt jag kan få tillbaks dom på? Det är bara SATA hårddiskar som andvänder sig av drivrutiner som inte redan finns i Windows, och då följer de med hårddisken när man köper den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) Det var här jaag tryckte. Redigerad 8 november, 2005 av MetoC7 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Det var här jaag tryckte. Varför avinstallera sin egen hårddisk för? Aja, Vad behöver man för någonting för att koppla in ett par stereohögtalare utan plugg i datorn? Sånna här typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Det var här jaag tryckte. Haha, varför? Vad skulle det vara bra för? Aja, jag kan ialafall inte hjälpa dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Varför avinstallera sin egen hårddisk för? Aja, Vad behöver man för någonting för att koppla in ett par stereohögtalare utan plugg i datorn? Sånna här typ Vet inte men går den att få tillbaka sådär som den var då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Det var här jaag tryckte. Är det en SATA hårddisk så installera drivrutinerna, är det inte det så starta om datorn så "upptäcker" Windows automatiskt hårddisken och installerar drivrutiner åt den(vilka redan finns i Windows). Sen om den inte dyker upp i Utforskaren/Den här datorn så måste du fixa en partition på den, men för det skulle hända så måste du ha formaterat hårddisken och det har du antagligen inte gjort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) När jag försöker bränna med Verbatim, dvd-r, 16x, 4,7gb skivorna. Så får jag upp dessa felmeddelanden. DVD decryptor http://f.playahead.com/e2b11d7cef1844c08f90b2e8880eea27/share/c9f8697f41c64795a7756af9cb15d4c0.jpg Nero http://f.playahead.com/e2b11d7cef1844c08f90b2e8880eea27/share/bf8e93aaa1d04018af2bd3ad889a717e.jpg Fast jag har minus brännare och det gick utmärkt med TDK, DVD-R, 1-16x, 4,7gb. Och det är inte fel på det jag bränner. Redigerad 9 november, 2005 av 3reZZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 När jag försöker bränna med Verbatim, dvd-r, 16x, 4,7gb skivorna. Så får jag upp dessa felmeddelanden. DVD decryptor http://f.playahead.com/e2b11d7cef1844c08f90b2e8880eea27/share/c9f8697f41c64795a7756af9cb15d4c0.jpg Nero http://f.playahead.com/e2b11d7cef1844c08f90b2e8880eea27/share/bf8e93aaa1d04018af2bd3ad889a717e.jpg Fast jag har minus brännare och det gick utmärkt med TDK, DVD-R, 1-16x, 4,7gb. Och det är inte fel på det jag bränner. Det säger nästan sig självt om man bara läser felmeddelandet. Det är fel på din skiva. Prova med en annan, funkar inte det, annat märke, funkar inte det får du köpa spelet istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Nån som vet var jag kan finna en m2v konverterare till vilket annat format som helst? Har sökt på google men hittar bara en massa som konverterar filer med annat format TILL m2v. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Finns det något sätt att ändra sin IP på? Det ändras ju ibland automatiskt, men går det att ändra manuellt?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Finns det något sätt att ändra sin IP på? Det ändras ju ibland automatiskt, men går det att ändra manuellt?? Du kan ju alltid använda en proxy, men annars beror det på vad din ISP har för några regler tex om du har fast eller dynamsik ip Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Du kan ju alltid använda en proxy, men annars beror det på vad din ISP har för några regler tex om du har fast eller dynamsik ip Hur vet jag om jag har fast eller dynamisk ip då?? Som ni alla säkert vet så kan jag 0 inom datorer och sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Hur vet jag om jag har fast eller dynamisk ip då?? Som ni alla säkert vet så kan jag 0 inom datorer och sånt Kolla vad din ip är här, koppla ner din anslutning, vänta en stund, koppla upp den igen och om IP't har ändrats har du dynamisk IP. Är det samma IP som innan så gör om proceduren några gånger och om det fortfarande inte ändras har du förmodligen fast IP. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Kolla vad din ip är här, koppla ner din anslutning, vänta en stund, koppla upp den igen och om IP't har ändrats har du dynamisk IP. Är det samma IP som innan så gör om proceduren några gånger och om det fortfarande inte ändras har du förmodligen fast IP. Det är väll en ungefär 20 min man ska vänta eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
waskoo Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Heeejj.. Tänkte uppdatera min dator lite eftersom den e kass. Jag e lite n00b på datorer så jag undrar om dessa delar e nåt o ha till spel ? XFX GeForce 6600GT 256MB GDDR3,PCI-Express,Tv-Out/DVI,Retail Samsung SpinPoint P120 SP2014N - hårddisk - 200 GB - ATA-133 Corsair Value Select 1024 MB(2x512MB)-DDR DIMM 184-pin ABIT KN8 Ultra - moderkort - ATX - nForce4 Ultra AMD Athlon 64 San Diego 3700+ / 2.2 GHz processor Flyter det på bra till tex. BF2 tro? // WaSkOo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Det kommer nog flyta på bra på spel idag, med halvhög upplösning. Men för att vara lite framtidssäker skulle jag köpa ett bättre grafikkort. Gärna 7800gt om du har råd, men annars 6800 iaf. För eller senare behöver du mer minne, men du klarar du nog just nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Kolla vad din ip är här, koppla ner din anslutning, vänta en stund, koppla upp den igen och om IP't har ändrats har du dynamisk IP. Är det samma IP som innan så gör om proceduren några gånger och om det fortfarande inte ändras har du förmodligen fast IP. Som jag sa, kan 0 inom datorer, så hur kopplar jag ner den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Som jag sa, kan 0 inom datorer, så hur kopplar jag ner den? Stäng av modemet funkar ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts