Jump to content

Datorhjälptråden


Ace
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag behöver hjälp med att öppna en port i min router!?

vet inte hur man gör över huvud taget ;)

Hälst såfort som möjligt.

www.portforward.com

-----

Kan man binda om knapparna på tangentbordet så dom används annorlunda i Windows?

Typ binda om så att Print screen knappen sitter på t.ex F12 tangenten eller så?

BTW, hurfan fixar man sig account på youtube?

Jag har registrerat mig, registrerat mailet som skickas ut, men varje gång så står det att jag måste verifiera det där jävla mailet om jag ska kommentera eller nått. What to do?

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På min dator kan jag lyssna på musik med högtalarna fast jag har headset:et i så det blir ljud i båda, kan jag då göra så att det kmr Musik i högtalarna och att jag kan prata med mina kompisar över skype med headset:et? allso det ska bara komma musik ur högtalarna och vice versa >_<

Tror inte det. Då kanske du måste ha 2 ljud kort. Så binder du Skyoe till ett och musiken till ett! :(

Bero också på hur bra Ljud kort också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett allvarligt problem.

Datorn har börjat att bli för varm.

Det började att när jag kom hem så satte jag igång datorn. Allt lär fint. Men sen så började det lukta bränt.

Efter ett tag då jag känt att det var VARMT så stängde jag av burken och lär fläkten blåsa på lite. Nu när jag startade den med fläkten igång så håller sig tempen på en bra level och jag trodde det var frid och fröjd.

Men nu så gick jag in på en Flash sida och jag hör samtidigt att dator fläkten springer upp i hög varv.

Den har aldrig luktat innan eller blivit så varm.

Vad kan vara fel?

BTW: hur klockar man ner en dator?

har sökt på mitt mode kort men inte lyckats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...