Gof Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hur ska jag bära mig åt för att kunna ladda hem intrevjuer från FANTV? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Varför kan jag ändra på inspelingsenhet? Ska ha på "What U Hear". Har alltid kunnat göra förr. Så glömmer man bilden, såklart... :/ Redigerad 15 januari, 2007 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Varför kan jag ändra på inspelingsenhet? Ska ha på "What U Hear". Har alltid kunnat göra förr. Så glömmer man bilden, såklart... :/ Du får nog välja i Windows istället. Du vet nog var. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Varför kan jag ändra på inspelingsenhet? Ska ha på "What U Hear". Har alltid kunnat göra förr. Så glömmer man bilden, såklart... :/ Hade inte din mic buggat? Det har min med, men jag är glad ändå, för jag har 3GB RAM, ett 8800GTS och en E6600. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Du får nog välja i Windows istället. Du vet nog var. Ja, men det funkar inte. Ska vara en meny där. Hade inte din mic buggat? Det har min med, men jag är glad ändå, för jag har 3GB RAM, ett 8800GTS och en E6600. Om du läser mitt inlägg ser du att jag inte ska spela in med micken. Eller var du bara ute efter att få skryta om din dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Ville bara passa på att säga detta, Om du vill scanna en fil och kolla om det är virus i den så är denna sida SKit bra Press me for scan ME ARE BEAST BTW: Vad betyder PCK/UltraProt packer?? Redigerad 15 januari, 2007 av Hunter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Ville bara passa på att säga detta, Om du vill scanna en fil och kolla om det är virus i den så är denna sida SKit bra Press me for scan ME ARE BEAST Om du är seriös så har du precis blivit ägd av dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Om du är seriös så har du precis blivit ägd av dig själv. Har inte klickat, är det virus? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Har inte klickat, är det virus? Man får inte virus av att gå in på en hemsida...om man inte kör IE6 och är dum i huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Om du är seriös så har du precis blivit ägd av dig själv. Uhh vadå rå ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Hur ställer man in så att MSN öppnar Hotmail i Firefox istället för IE? Borde detta stå i MSN tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! "Runtime error Program: C:\Program\oDC\oDC.exe This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more informations" vad göra :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hej hallå, när jag försöker instalera uppdateringar av ljudet eller annat så kommer följande upp "RPC Servern är inte tillgänglig", någon idé på vad det beyder, och hur man fixar det här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Har ett jobbigt problem. Datorn hänger sig varje ungefär varje kvart, fast bara när jag spelar, annars kan den stå på hur länge som helst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Finns det något program som kan göra om WAV till MP3? Isf, vilket? Eller kan nån tänka sig göra det om jag skickar ljudklippet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Finns det något program som kan göra om WAV till MP3? Isf, vilket? Eller kan nån tänka sig göra det om jag skickar ljudklippet? Googla runt lite sök på tex. WAW>MP3 Converter eller liknande så borde du fixxxa nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Har ett jobbigt problem. Datorn hänger sig varje ungefär varje kvart, fast bara när jag spelar, annars kan den stå på hur länge som helst. Kolla hur varm datorn blir när du spelar. Antagligen blir datorn för varm och låser sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Kolla hur varm datorn blir när du spelar. Antagligen blir datorn för varm och låser sig. Hur ser man det? Är inte så bra på datorer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hur ser man det? Är inte så bra på datorer. En termometer? Nej, men antagligen är det så. Var så på min gamla dator och enklaste sättet är att ställa en fläkt mot datorn när du tagit bort chassit och spela. Funkar det då, så blir datorn för varm och antagligen är det massa damm i fläktarna.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Tjena Jag hare ett problem. Varje gång jag spelar ett spel då efter ett tag så släcks det ner och står att det har stött på ett fel och måste avslutas och det händer med vilket spel som helst utom CS. Vad är det för fel och vad ska jag göra?? Om det är min dator så är det en Dell demension 4550 intel pentium 4 processor 119Gb Hårddisk sapphire Ati Radeon x1600 pro 256Mb 768Mb Interminne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts