Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Det måste väl finnas nåt i kontrollpanelen som inaktiverar skiten? Om du byter den "primära mail-klienten" (fick totalt hjärnsläpp, minns inte alls vad det kallas egentligen) till t.ex. Microsoft Outlook så kommer de försvinna. Minns dock inte hur man gör.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Nu i tiderna innan det är inläming för GTA stuntingen tävligen så är det självklart att Fraps ska krångla... När jag spelar in så vill det bara spela in en jätte liten stund typ en halv sekund eller nått. och inte ens den halsekunden finns med där jag valt att det ska sparas... Jag har inte ändrat nånting i fraps det bara började göra så när jag höll på... Nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Kan man göra så att Skype inte startar upp sig automatiskt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Kan man göra så att Skype inte startar upp sig automatiskt ? Hmm har inte skype man finns det inga inställningar? , annars kan du prova att ta bort den från autostart. Start>Kör>msconfig och ända där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Hmm har inte skype man finns det inga inställningar? , annars kan du prova att ta bort den från autostart. Det har det säkert, har inte använt det på ett bra tag så jag är lite osäkert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Det har det säkert, har inte använt det på ett bra tag så jag är lite osäkert Det är bara å testa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Det är bara å testa Det funka bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Går det att lägga till program i msconfig > autostart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Går det att lägga till program i msconfig > autostart? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ja. Tack så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Hur kör man ett spel som är uppackat såhär? Allting var uppackat redan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Hur kör man ett spel som är uppackat såhär? Allting var uppackat redan mountar div. filer och startar upp *installations* programet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Hur kör man ett spel som är uppackat såhär? Allting var uppackat redan Öh, det där är ett tankat spel så ingen hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Med vilket program kan jag konverta .flv till .avi & .mov? Och .3gp till .wmv och vice verca? Redigerad 13 januari, 2007 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Med vilket program kan jag konverta .flv till .avi & .mov? Och .3gp till .wmv och vice verca? http://forum.videohelp.com/viewtopic.php?t=259578 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 http://forum.videohelp.com/viewtopic.php?t=259578 Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Eller så använder man detta, som är mycket smidigare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Eller så använder man detta, som är mycket smidigare. Jävlar vad smidigt, Tack Men nu, när jag ska föra över en youtube film till telefonen som jag konverterade till .3gp med den där onlinesaken så kommer det här upp när det återstår någon MB. Nån som vet vad felet är? EDIT. Nä, nu får jag över en del filmer. Men på dom så funkar inte bilden, Det är svart o bara ljud. Redigerad 13 januari, 2007 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag har ett problem med Azureus. Jag får aldrig grön gubbe. Det visar att jag har NAT-problem, "lampan" brevid Firewall visar rött. Nån som kan hjälpa mig att få grönt? Jag har hört att det kan bero på att jag använder en router med Dynamic IP. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Har ett litet lan nu med en kompis, och behöver hjälp med att dela filer med varandra. Hur gör man? Då jag klickar på dela ut den här mappen så får inte han fram den. Vart ska han gå in för att hämta sakerna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts