Matteus Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Har för mig att jag frågat innan men försöker igen. Finns det något hyfsat enkelt sätt att få med undertexter när jag bränner t.ex. en .avi-fil? Har sökt guider på internet men då måste man synka om hela filmen och ladda ner en jäkla massa program och skifta mellan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Har för mig att jag frågat innan men försöker igen. Finns det något hyfsat enkelt sätt att få med undertexter när jag bränner t.ex. en .avi-fil? Har sökt guider på internet men då måste man synka om hela filmen och ladda ner en jäkla massa program och skifta mellan. DvdSanta, prova det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 DvdSanta, prova det. Gracias! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Har ett litet problem.. min dator vägrar hitta min hårddisk som har funkat sen vi köpte datorn, funkade inatt men inte i morse, nån som vet vad det kan vara ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Enklast är photoshop, tycker jag iallafall Edit 2:Webdesignskolan En mycket bra guide. Igentligen är det inte photoshop man gör animationerna i, utan imageready. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 DvdSanta, prova det. Men vafan...programmet stänger ju av sig självt efter knappt halva 'Dekodningen'? Warum?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Men vafan...programmet stänger ju av sig självt efter knappt halva 'Dekodningen'? Warum?! Det beror på nog undertexterna. Prov att ge undertexterna samma namn som filmen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Igentligen är det inte photoshop man gör animationerna i, utan imageready. Egentligen gör man animationer i photoshop nu eftersom de har byggt in det i photoshop. Mycket enklare att hantera photoshop tycker jag därför råder jag andra att göra likadant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Egentligen gör man animationer i photoshop nu eftersom de har byggt in det i photoshop. Mycket enklare att hantera photoshop tycker jag därför råder jag andra att göra likadant. I det photoshop jag har (CS) kan man inte göra animationen i photoshop, utan man klickar på en knapp i photoshop vilket flyttar bilde(rna)n till imageready. Så frågan är, vilket photoshop har du? Redigerad 3 januari, 2007 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Fonts. Google. Lite svårt att googla när man inte skriver rätt namn? smart jävel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag behöver hjälp! Varje gång jag försöker att installera San anadreas så ser det ut såhär. Och så har det sett ut det senaste halvåret Är det någon som vet vad problemet är? Hmm min komps har typ samma fel, det fungerar inte å installerna. Dom har dock 2 datorer så det gör inte så mycket. Men du kan väl försöka med en register cleaner. eller vad som heter, eller formatera om datorn. En fråga har du haft den installerad förut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Hej. Efter att ha upplevt problem med grafiken i en del spel beslot jag mig for att ladda ner och installera de senaste drivrutinerna till mitt ATI radeon 9800 128 mb grafikkort. Men nar jag ska installera det far jag dessa trevliga felmeddelanden. Vad menas? Och hur loser man detta. jag har aldrig haft problem forut. Tack po forhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Lite svårt att googla när man inte skriver rätt namn? smart jävel. Det är klart du inte hittar nåt om du inte får rätt namn. Det var därför jag skrev "fonts", fattar du väl. Mitt svar var inte ett "men ååh, SÖK!", utan ett "det heter fonts, och hittas nog ganska enkelt på google". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vet någon hur man kan få ner program som körs till det där stället i högra hörnet av aktivitetsfältet? I det här fallet vill jag att Grabby ska ligga där om jag har det igång. Jag kanske lät flurig, men en bild säger mer än tusen ord så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vet någon hur man kan få ner program som körs till det där stället i högra hörnet av aktivitetsfältet? I det här fallet vill jag att Grabby ska ligga där om jag har det igång. Jag kanske lät flurig, men en bild säger mer än tusen ord så. PowerMenu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Edit: Lyckades lösa det själv efter flera månaders försök ! Redigerad 4 januari, 2007 av C-J Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Min dator har gått skit trögt dom senaste dagarna, jag har sökt med avast men den hitta inget, vet någon nåt bra program som hittar spyware lätt? vet ej om jag har spyware, men datorn går skit trögt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Min dator har gått skit trögt dom senaste dagarna, jag har sökt med avast men den hitta inget, vet någon nåt bra program som hittar spyware lätt? vet ej om jag har spyware, men datorn går skit trögt. Spybot Search & Destroy. Spyware Doctor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vad sjutton nu då? Kommer upp likadant även fast jag startar om.. [O][T]' date=Dec 31 2006, 16:37' post='824067] Pröva att avinstallera Windows Defender. BOT Hur installerar jag det igen, efter att jag har avinstallerat det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 PowerMenu Schyst program men har hittat en bugg elelr vad man ska kalla det, när jag ska ha ner WinAmp där nere så hänger inte Playlist med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts