Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

Har för mig att jag frågat innan men försöker igen.

Finns det något hyfsat enkelt sätt att få med undertexter när jag bränner t.ex. en .avi-fil? Har sökt guider på internet men då måste man synka om hela filmen och ladda ner en jäkla massa program och skifta mellan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Egentligen gör man animationer i photoshop nu eftersom de har byggt in det i photoshop. Mycket enklare att hantera photoshop tycker jag därför råder jag andra att göra likadant.

I det photoshop jag har (CS) kan man inte göra animationen i photoshop, utan man klickar på en knapp i photoshop vilket flyttar bilde(rna)n till imageready.

Så frågan är, vilket photoshop har du?

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver hjälp! Varje gång jag försöker att installera San anadreas så ser det ut såhär.

post-10731-1167834776_thumb.jpg

Och så har det sett ut det senaste halvåret :) Är det någon som vet vad problemet är?

Hmm min komps har typ samma fel, det fungerar inte å installerna. Dom har dock 2 datorer så det gör inte så mycket. Men du kan väl försöka med en register cleaner. eller vad som heter, eller formatera om datorn. En fråga har du haft den installerad förut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Efter att ha upplevt problem med grafiken i en del spel beslot jag mig for att ladda ner och installera de senaste drivrutinerna till mitt ATI radeon 9800 128 mb grafikkort. Men nar jag ska installera det far jag dessa trevliga felmeddelanden.

error_825620_0.jpg

Vad menas? Och hur loser man detta. jag har aldrig haft problem forut.

Tack po forhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite svårt att googla när man inte skriver rätt namn? smart jävel.

Det är klart du inte hittar nåt om du inte får rätt namn. Det var därför jag skrev "fonts", fattar du väl. Mitt svar var inte ett "men ååh, SÖK!", utan ett "det heter fonts, och hittas nog ganska enkelt på google". :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...