Arvid Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 När man pluggar in tex en usb i uttaget installeras ju programvaran direkt. Finns det nån lista på datorn där man kan se alla såndära installeringar, jag vill nämnligen ta bort en... Kolla om du hittar dem i Enhetshanteraren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Dehär med att bränna fungerande ps2-spel igen, jag har laddat ner ytterligare ett fullt lagligt demo men hur bränner man de så det funkar på en chippad ps2-enhet? nån sa att man "bara ska bränna iso:n" vilken iso? en annan påstod att han bara brännde filerna med Nero på en s.k "data-DVD" jag själv har testat att bränna demot på en DVD som "data-skiva", det gick inte, men med hjälp av den DVD:n skapade jag också en image på datorn med Alcohole som jag brännde på 2 olika DVD-skivor med Alcohole men inget gick, 3 skivor och ingen funkade, så återigen, hur gör jag? ---- har googlat i veckor utan resultat som hjälpt mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Såhär. Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Dehär med att bränna fungerande ps2-spel igen, jag har laddat ner ytterligare ett fullt lagligt demo men hur bränner man de så det funkar på en chippad ps2-enhet? nån sa att man "bara ska bränna iso:n" vilken iso? en annan påstod att han bara brännde filerna med Nero på en s.k "data-DVD" jag själv har testat att bränna demot på en DVD som "data-skiva", det gick inte, men med hjälp av den DVD:n skapade jag också en image på datorn med Alcohole som jag brännde på 2 olika DVD-skivor med Alcohole men inget gick, 3 skivor och ingen funkade, så återigen, hur gör jag? ---- har googlat i veckor utan resultat som hjälpt mig Vad är det för slags filer du har laddat ned? Vilket format? Ta en printscreen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Va? Tryck på en massa quote knappar och sen add reply så fattar du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Vad är det för slags filer du har laddat ned? Vilket format? Ta en printscreen. Check thisScreen_ps2_spel.bmp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Check thisScreen_ps2_spel.bmp Ojdå, sådana filformat har jag aldrig tidigare sett. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ojdå, sådana filformat har jag aldrig tidigare sett. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med det Okej, snällt att du försökte -------------------- Någon annan då? hur ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Vad betyder det egentligen när det står att ett grafikkort är integrerat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Vad betyder det egentligen när det står att ett grafikkort är integrerat? Det är integrerat i moderkortet, så det tar minne från RAM. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Okej, snällt att du försökte -------------------- Någon annan då? hur ska jag göra? Det ser ju ut som en uppackad iso, laddade du verkligen hem den sådär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Det ser ju ut som en uppackad iso, laddade du verkligen hem den sådär. Jag, en "splittad" rar-fil, sen packade jag upp dom till en ytterliggare rar-fil som jag med hjälp av packade upp de där filerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Jag, en "splittad" rar-fil, sen packade jag upp dom till en ytterliggare rar-fil som jag med hjälp av packade upp de där filerna Säker på att det var en rar fil och inte en iso fil du packade upp? Vad var det för filändelse på den sista filen du packade upp? Redigerad 30 december, 2006 av aKi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Säker på att det var en rar fil och inte en iso fil du packade upp? Vad var det för filändelse på den sista filen du packade upp? .RAR, och i egenskaperna för filen står det RAR Archive, men nu kollade jag i sammanfattningen för filen och ser till min förvåning att det står ISO9224 eller nåt sånt, inte undra på att jag missat det jämnt, nu ska här bränna, och funkar de inte återvänder jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Så, för att motverka förvirring i framtiden, aktivera att man ska se filändelser vid mappalternativ. Förstår inte varför den är av som standard. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Har en fråga om BitComet. Både pappa och jag använder oss av det, jag har haft det inställt så att allt jag laddar hem hamnar i en speciell mapp. Nu när pappa också använder det, så hamnar allt i samma mapp. Om jag ändrar det, byts det för pappa också. What to do? Det är väl på samma dator, right? Och på olika användare? Det är väl bara och testa, det tar typ 5 minuter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Dehär med att bränna fungerande ps2-spel igen, jag har laddat ner ytterligare ett fullt lagligt demo men hur bränner man de så det funkar på en chippad ps2-enhet? nån sa att man "bara ska bränna iso:n" vilken iso? en annan påstod att han bara brännde filerna med Nero på en s.k "data-DVD" jag själv har testat att bränna demot på en DVD som "data-skiva", det gick inte, men med hjälp av den DVD:n skapade jag också en image på datorn med Alcohole som jag brännde på 2 olika DVD-skivor med Alcohole men inget gick, 3 skivor och ingen funkade, så återigen, hur gör jag? ---- har googlat i veckor utan resultat som hjälpt mig Kan tyvärr inte se din screen på den datorn jag sitter på nu (cp dator) Men jag tror jag vet hur du menar. Är det flera .RAR filer, packa upp filen, bränn ut filen på DvD (borde vara en .ISO) på DvD Annars kan du pröva som brorsan gjorde en gång då det inte funkade efter att vi hade fått tag på ett spel Bränn ner alla förbannade .RAR filer på DvD Om detta inte hjälper så ska jag kolla med brorsan hur man gör så säger jag till senare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Det är väl på samma dator, right? Och på olika användare? Det är väl bara och testa, det tar typ 5 minuter Ja, det är samma dator och olika användare. Vad menar du att jag ska testa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Ja, det är samma dator och olika användare. Vad menar du att jag ska testa? Att du testar att ändra var filerna kommer på dom olika användarna? Om det inte går så går det antagligen inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Var kan man få tag på DirectX 9.0c om man inte har ett operativsystem som klarar Microsofts check? Edit: Det var inget. Redigerad 31 december, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts