Stora_tomtefar Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 http://www.webhallen.com/prod.php?id=65149&ref=Prisjakt Skulle det med hjälp av denna ^^ gå att se TV på en datorskärm? Så man sätter in TVsladden i boxen(^^) sen en vga sladd från boxen(^^) till datorskärmen? Funkar det då tror ni? Jag tror verkligen det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 http://www.webhallen.com/prod.php?id=65149&ref=Prisjakt Skulle det med hjälp av denna ^^ gå att se TV på en datorskärm? Så man sätter in TVsladden i boxen(^^) sen en vga sladd från boxen(^^) till datorskärmen? Funkar det då tror ni? Det ska nog funka men det vore väl bättre med en digital tuner eftersom det analoga nätet håller på att stängas ner lite här och var. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det ska nog funka men det vore väl bättre med en digital tuner eftersom det analoga nätet håller på att stängas ner lite här och var. Den är väl digital. Jag frågade skaparna och dom sa att denna var för digital Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Den är väl digital. Jag frågade skaparna och dom sa att denna var för digital I så fall så ska det nog vara lungt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grävbortsverige Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ska se om jag kan lyckas få mitt första post bra. Om detta är i fel tråd så får ni skälla ut mig. Jag har haft problem med min dator och genast kollat upp om den är varm. När jag kollar i speedfan så står det att "AUX" är skitvarm. Över 100 grader. Men jag har absoulut ingen aning om vad AUX är för något. Vad är AUX för något? Tack i förhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Ska se om jag kan lyckas få mitt första post bra. Om detta är i fel tråd så får ni skälla ut mig. Jag har haft problem med min dator och genast kollat upp om den är varm. När jag kollar i speedfan så står det att "AUX" är skitvarm. Över 100 grader. Men jag har absoulut ingen aning om vad AUX är för något. Vad är AUX för något? Tack i förhand. Det där var din 4731 post ju. @frågan: Ingen aning edit. fel Redigerad 27 december, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grävbortsverige Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det där var din 4371 post ju. @frågan: Ingen aning Vad menar du? Det var min första... detta är min tredje post. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det där var din 4371 post ju. HUH? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 HUH? Ta rabarbens 4730 posts plus den dära Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Är ett Radeon x 1300 bra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Är ett Radeon x 1300 bra? Tror inte det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grävbortsverige Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ska se om jag kan lyckas få mitt första post bra. Om detta är i fel tråd så får ni skälla ut mig. Jag har haft problem med min dator och genast kollat upp om den är varm. När jag kollar i speedfan så står det att "AUX" är skitvarm. Över 100 grader. Men jag har absoulut ingen aning om vad AUX är för något. Vad är AUX för något? Tack i förhand. Behöver fortfarande hjälp. Och nej jag har inte haft någon användare här innan. Som sagt jag vet inte vem rabarben är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Är ett Radeon x 1300 bra? Skapligt men det beror på vad du ska ha det till... Den har ju Hdtv ut gång ju till och med och du kan har väldigt hög upplösning... men en sak man inte ska kolle efter är MB på grafik kort... Det kan finnas skit kort med 512 MB för 900 kr som inte kan nånting t ex... Bästa är att kolla på tester och sånt.. sök på google... Redigerad 28 december, 2006 av j3ns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Med vilket program gör man teman till telefoner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Med vilket program gör man teman till telefoner? Paint. ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Finns det någon som kan skriva upp den senaste DirectX 9.0c versionen? Gör så här: Start>Kör>dxdiag. Och där kommer ni att kunna se Directx Versionen. Jag har DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Är det någon som är hajj på Teamspeak här ? Jag har lagt upp en server, och ändrat inställningar och sånt på internet. Men när jag ska connecta så står det No reply from server Maybe the server is offline or maybe teamspeak is not running on it Nu undrar jag, ska jag öppna portar i routern kanske ? För jag vet att servern är igång. Serverns IP slutar med 8767, är det porten ? Hur öppnar jag i sånna fall ? Nu har jag ändrat serverns slutändelse till :47511 eftersom det är den porten som är öppen för mig (Jag testade vi utorrent) men jag kan fortfarande inte connecta Redigerad 28 december, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Finns det någon som kan skriva upp den senaste DirectX 9.0c versionen? Gör så här: Start>Kör>dxdiag. Och där kommer ni att kunna se Directx Versionen. Jag har DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Direct X 10 är väl ute till W Vista? Och det kommer väl ingen mer till XP (Direckt X 9) Men annars så har jag också Driect X 9.0c (4.09.0000.0904) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Mitt problem kvarstår, varken oDC eller DC++ klarar att ladda en hublista (connection timeout hela tiden), dessutom kan jag inte gå in på www.hublist.org med en webbläsare heller (har testat IE och FF) vad är de för nåt :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Med vilket program gör man teman till telefoner? Ingen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts