R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Men jag ska inte koppla den via datorn. Såg att länken inte funkade. JMEdata.se - sök på "VGA till tv" kommer upp endast en produkt Så du ska koppla en digitalbox eller liknande till skärmen? Eller vill du ta signalen från din TV och se den på din nya fina 22" widescreen-skärm? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Så du ska koppla en digitalbox eller liknande till skärmen? Som sagt ^^ eller se koppla via en extern TV-turner då behöver man ingen video/digitalbox. Jag vill ha en extern Tv-turner med VGA koppling eller en sladd som kan omvandla scart till vga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Som sagt ^^ eller se koppla via en extern TV-turner då behöver man ingen video/digitalbox. Jag vill ha en extern Tv-turner med VGA koppling eller en sladd som kan omvandla scart till vga. Varför inte bara göra det lätt för dig och köpa ett TV-kort till datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Om du bara har tagit bort genvägen så är det bara att trycka på kör på startmenyn och skriva mspaint *enter*. Vill du skapa en genväg så är det bara att skapa en som går till c:\windows\system32\mspaint.exe. Mja, mjo, mje. Jagh ar tagit bort prorgammet från HEEELA datorn. Fråga inte mig varför. Men finns det någon bra sida där man kan ladda hem det igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Varför inte bara göra det lätt för dig och köpa ett TV-kort till datorn? För jag ska inte koppla dom emellan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Finns det HDMI to VGA-adaptrar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Mja, mjo, mje. Jagh ar tagit bort prorgammet från HEEELA datorn. Fråga inte mig varför. Men finns det någon bra sida där man kan ladda hem det igen? Jag skickar på msn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Finns det HDMI to VGA-adaptrar? Jag sökte efter bilder på google, och även om jag inte har någon länk till en sådan produkt så kan jag påstå att de finns: Adaptern till vänster är alltså till VGA, den högra till DVI. Man ser inte att den vänstra är VGA, men du får försöka att lita på mig. *EDIT* Jaha, nähä!? Nu slutade bilden fungera för mig, iallafall. Här har du en en länk till googlingen. @Ceone Den länken du skickade, den till JMEdata.se. Det är alltså ett externt TV-kort. Det är mycket möjligt att den fungerar. Men, som jag sade förut, så kräver detta en större apparat för att fungera, och denna, som kostar 800 kr, tycker jag är en större apparat. Du borde forska lite mer om just den produkten, för att det är möjligt att den kan fungera. *EDIT* Fast, jag ser nu att det är VGA till TV. Var det inte tvärt om du ville ha: TV till VGA? Redigerad 26 december, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag sökte efter bilder på google, och även om jag inte har någon länk till en sådan produkt så kan jag påstå att de finns: Adaptern till vänster är alltså till VGA, den högra till DVI. Man ser inte att den vänstra är VGA, men du får försöka att lita på mig. *EDIT* Jaha, nähä!? Nu slutade bilden fungera för mig, iallafall. Här har du en en länk till googlingen. @Ceone Den länken du skickade, den till JMEdata.se. Det är alltså ett externt TV-kort. Det är mycket möjligt att den fungerar. Men, som jag sade förut, så kräver detta en större apparat för att fungera, och denna, som kostar 800 kr, tycker jag är en större apparat. Du borde forska lite mer om just den produkten, för att det är möjligt att den kan fungera. *EDIT* Fast, jag ser nu att det är VGA till TV. Var det inte tvärt om du ville ha: TV till VGA? Den kan väl göra tvärtom också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Den kan väl göra tvärtom också? Spontant skulle jag säga att den kan det, men jag vet inte. Som sagt, att forska mer i det ämnet och se ifall du kan hitta billigare alternativ vore en smart sak att göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jo, när jag fick upp en ruta om att uppdatera till Firefix version 2. men när jag laddat ner filen och installerat fungerade det inte... Efter det har jag gjort mängder med olika misslyckade resultat, både med och utan Google Toolbar, och både på svenska och engelska bild plz, hjälp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Hej. Nu är det så är att mitt grafikkort inte funkar, jag har provat o tanka nyaste patcherna men det funkar inte (blir och stå så här) http://img206.imageshack.us/img206/8928/hjlpjo0.jpg Vad är Framework? ska prova o tanka det nu. Återkommer snart med en Edit Edit: Har installerat Framework 2.0 och provat o försökt installera nya drivrutiner, tyvärr funka det inte nu heller Redigerad 26 december, 2006 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Nån vänlig själ som kan lägga upp en bra guide på hur man kan ändra tema i windows? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Nån vänlig själ som kan lägga upp en bra guide på hur man kan ändra tema i windows? 1. Högerklicka på skrivbordet. 2. Välj tema. 3. Du kan även klicka på "Hämta fler teman från internet" i drop-down-mwnyn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 1. Högerklicka på skrivbordet. 2. Välj tema. 3. Du kan även klicka på "Hämta fler teman från internet" i drop-down-mwnyn. Har sett det Finns det nån annan hemsida med lite "häftiga" teman som ni känner till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Har sett det Finns det nån annan hemsida med lite "häftiga" teman som ni känner till? Har hört att denna har massa fina teman Förutsatt att du har Win XP. Redigerad 26 december, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Har hört att denna har massa fina teman Förutsatt att du har Win XP. Tack Letar efter något stiligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Här finns både det ena och andra som handlar om tema-byte. Tigers post en bit ner är väldigt bra! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=39684 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hej! Jag fick en acer laptop i julklapp. Jag gjorde som det stod i instruktionerna och ladda batteriet. När jag kom fram tiill steget "starta datorn" gjorde jag detta och allt verka funka. När amn sen skulle instalera OS så börjar det komma upp sträck och skit över hela skärmen. den hänger sig och jag stänger av. Sedan startar jag den igen och då är skärmen helt svart. Är det fel på skärmen eller? Jag är väldigt dålig på datorer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ärrtvå, nu vet jag att proxys kan fungera. Men jag har ingen aning om hur, eller vilket program som är bäst. Lite tips eller instruktioner vore jättefint, för jag vet inte var jag ska börja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts