Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Funkade inte, tack endå. Och det är så med alla filtyper, tror jag... Har du en .gif- eller .png-bild som bakgrund? Testa .jpeg istället. Funkar för mig iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Har du en .gif- eller .png-bild som bakgrund? Testa .jpeg istället. Funkar för mig iaf. Hmm, vet ej men jag har testat med andra bakgrunder okså. Kan det ha något med detta att göra? Redigerad 2 november, 2005 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag ska köpa router till mitt ADSL bredband. vilken ska man ha?bra å billig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag har tänk att köpa ett radeon x800xl och jag undrar om det är bra, omd et är värt att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag har tänk att köpa ett radeon x800xl och jag undrar om det är bra, omd et är värt att köpa? Ja det är det ^^, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag ska köpa router till mitt ADSL bredband. vilken ska man ha?bra å billig D-link 604 är rätt vanlig och funkar bra. Är heller inte så dyr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 D-link 604 är rätt vanlig och funkar bra. Är heller inte så dyr. Uhm, funkar bra... okei Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Uhm, funkar bra... okei ...Fler än jag som haft problem med D-Link? --- Men den Netgear (WGR614) vi har nu fungerar ypperligt bra, ett råd är väl då att skaffa en sådan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 ...Fler än jag som haft problem med D-Link? Jag har mest hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 ...Fler än jag som haft problem med D-Link? --- Men den Netgear (WGR614) vi har nu fungerar ypperligt bra, ett råd är väl då att skaffa en sådan. Finns ett ord för D-links billigare saker, BAH! Mr_Lene: Satsa på en netgear router istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ja det är det ^^, Vilka spel klarar den då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vilka spel klarar den då? Ja du, den klarar nog av dagens spel iaf, den saken är rätt klar. Kan nog hänga med en bra bit in i framtiden också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Ja du, den klarar nog av dagens spel iaf, den saken är rätt klar. Kan nog hänga med en bra bit in i framtiden också. Då blir det väll ett köp då...men du..klarar den HDR och shader 3? Redigerad 2 november, 2005 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Då blir det väll ett köp då...men du..klarar den HDR och shader 3? Shader 3 är det väl bara nVidia som har. Och HDR? Ja det borde den ju iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Shader 3 är det väl bara nVidia som har. Och HDR? Ja det borde den ju iaf. Jag har sätt at Ati kort tar shader 3..får väll läsa på deras hemsida EDIT: Det blir ett Radeon X800XL 512MB , För 3749:- Redigerad 2 november, 2005 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Jag har sätt at Ati kort tar shader 3..får väll läsa på deras hemsida EDIT: Det blir ett Radeon X800XL 512MB , För 3749:- Pah... Rikemansbarn. Geforce 3 ti500 64mb is teh shit. Vad är bäst, 9600 XT eller 9800 pro? Redigerad 2 november, 2005 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Pah... Rikemansbarn. Geforce 3 64mb is teh shit. Nej, jag väntar spänt på mitt 9600 XT. Får jag höra en nedtryckande kommentar om det så dödar jag er. :thumbzdown: Nvidia Riva TNT 2 16MB istehshit Redigerad 2 november, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Pah... Rikemansbarn. Geforce 3 ti500 64mb is teh shit. Vad är bäst, 9600 XT eller 9800 pro? 9600 XT..tror jag, för att Grfikkort som slutar på pro brukar vara dåliga i test.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) 9600 XT..tror jag, för att Grfikkort som slutar på pro brukar vara dåliga i test.. Hah, bra anledning du har. PRO är bättre. Trodde det var samma 9x00 version. Redigerad 3 november, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Ja men vad fan I alla test på dom där pro korten så är alltid dom sämst Jag undrar om man ska köpa ett X1800xl för runt 3800 eller ska jag köpa x800xl med 512 mb, för också runt 3800..hjälp snälla EDIT: Det har hänt något konstigt med mitt Internet. Kolla på bilden menyerna är helt knäppa och jag kommer inte åt programen Redigerad 3 november, 2005 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts