diarrehampus Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jätteinformativt. Högerklicka> Unchecka "Skrivskydd" ? Det fungerar inte Varje gång jag ska bränna en dvd fungerar det inte När jag använder nero så hakar det upp sig Finns det nåt annat bra program för att bränna dvd:er? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Varje gång jag ska bränna en dvd fungerar det inte När jag använder nero så hakar det upp sig Finns det nåt annat bra program för att bränna dvd:er? Hur menar du, bränna en köpt dvd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vet att nån har frågat det här tidigare i den här tråden, men orkar inte gå igenom den.. När jag går in i vänteläge på min dator (knapp på skrivbordet) så stängs ju mitt internet av ? Hur gör man för att internet inte ska stängas av? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vet att nån har frågat det här tidigare i den här tråden, men orkar inte gå igenom den.. När jag går in i vänteläge på min dator (knapp på skrivbordet) så stängs ju mitt internet av ? Hur gör man för att internet inte ska stängas av? Varför skulle det vara på? Hårddiskarna stängs av så du kan inte göra något med internet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Varför skulle det vara på? Hårddiskarna stängs av så du kan inte göra något med internet. Nej, men jag har för mig att nån pratade om det.. Säg om jag laddar ner nått, men vill att datorn ska vara tyst, eller inte dra mycket ström, typ när jag ska till skolan eller sova? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Nej, men jag har för mig att nån pratade om det.. Säg om jag laddar ner nått, men vill att datorn ska vara tyst, eller inte dra mycket ström, typ när jag ska till skolan eller sova? Jag frågade, jag fick inget svar :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Nej, men jag har för mig att nån pratade om det.. Säg om jag laddar ner nått, men vill att datorn ska vara tyst, eller inte dra mycket ström, typ när jag ska till skolan eller sova? Sänk hastigheten på fläktarna (på egen risk). Inte så mycket mer du kan göra. Det du såg om viloläge var antagligen att tillåta nätverkskortet att ta datorn ur viloläge vilket inte är det du vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jahaja, det var synd. Tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Hej, har nu bytt webläsare från FF till Opera . Och trivs väldigt bra med opera faktiskt, bara en sak, går det inte ha flera startsidor? som alltsid restartas varje gång man öppnar som det är i Firedfox? Får ramp damp om ingen kan det här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Alltså jag har ett problem med texten, när jag kör diverse spel på internet bland annat så visas texten i rutor, ett exempel hääär Vad ska jag ladda ner eller fixa för att texten ska bli normal ?? Tacksam för snabb hjälp.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) VAD fan är fel på mitt Rainbow Six Vegas!!!! Fick det idag på julafton sen när jag ska sätta i skivan så installerades det. Sen nu när jag ska spela så kommer jag bara fram till Loading sen står den där fina rutan där, sen så händer inget mer. SÅ får jag lov att tabba ur och knappt det går och så tar jag fram Aktivitetshanterarn och får stänga det därifrån. Där står det bara Rainbow Six Svarar inte. Vad är fel? Redigerad 24 december, 2006 av _EmiL_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 VAD fan är fel på mitt Rainbow Six Vegas!!!! Fick det idag på julafton sen när jag ska sätta i skivan så installerades det. Sen nu när jag ska spela så kommer jag bara fram till Loading sen står den där fina rutan där, sen så händer inget mer. SÅ får jag lov att tabba ur och knappt det går och så tar jag fram Aktivitetshanterarn och får stänga det därifrån. Där står det bara Rainbow Six Svarar inte. Vad är fel? Drivrutiner till graffen, directX? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Om jag har en film på datorn som är i HD-kvalité, och kopplar då min dator till min HDTV med en VGA-kabel, kan jag då spela upp den filmen i vilket program som helst och då få se filmen i just HD-kvalité? Eller måste jag ha ett särskilt program eller vad som helst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Om jag har en film på datorn som är i HD-kvalité, och kopplar då min dator till min HDTV med en VGA-kabel, kan jag då spela upp den filmen i vilket program som helst och då få se filmen i just HD-kvalité? Eller måste jag ha ett särskilt program eller vad som helst? HD är, har jag för mig, enbart upplösningen på TV:n. Klarar det kort som du ansluter TV:n till att visa en bild i en sådan upplösning skall det gå bra, vare sig det är en VGA-kabel eller en sådan där DVI-kabel (som jag tror är detsamma som HDTV-kabel) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 HD är, har jag för mig, enbart upplösningen på TV:n. Klarar det kort som du ansluter TV:n till att visa en bild i en sådan upplösning skall det gå bra, vare sig det är en VGA-kabel eller en sådan där DVI-kabel (som jag tror är detsamma som HDTV-kabel) Hmm, jag har ett Radeon X600. Funkar det? Är inte särskilt haj på sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hmm, jag har ett Radeon X600. Funkar det? Är inte särskilt haj på sånt. Det beror på vilken HD-kvalitet vi pratar om. Det är grafikkortsminnet som avgör hus hög upplösning den kan visa, och detta försämras givetvis ju fler skärmar du kopplar in. Jag vet inte vilken upplösning du vill ha, men jag tror verkligen inte att du kommer att få en vidare dålig bild med ditt nuvarande grafikkort. Det är ungefär samma sak som att koppla in en extra skärm, du kan rätt hög upplösning på båda. Du kan ju alltid testa och kolla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hej, jag har fått en trådlös mus. Och när jag trycker på hjulet nu så kommer inte en ny flik upp på firefox utan bara något som ser ut som ett förstoringsglas med ett + i linsen! Vad göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Undrar hur man ändrar om xp till att logga in automatiskt så man slipper klicka på ikonen Hade det förr men det gick bort så nu måste jag klicka på min inloggning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Något är fel med mitt msn. Jag skriver in lösen, loggar in, kommer till Online/offline-listan. Efter några sekunder kommer rutan med texten "Windows live messenger har stött på ett problem och måste avslutas" upp. Jag har provat att installera om programet, men det hjälpte inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hej, jag har fått en trådlös mus. Och när jag trycker på hjulet nu så kommer inte en ny flik upp på firefox utan bara något som ser ut som ett förstoringsglas med ett + i linsen! Vad göra? Det låter som att du har installerat musens programvara. Då borde du kunna ställa in det i programmet, att den inte ska göra något speciellt på mushjulet utan bara fungera som vanligt. Annars kan det funka att bara avinstallera programmet eftersom musen inte ska behöva något speciellt program för att fungera (förutom snabbknappar och liknande). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts