eXotic Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Om du inte orkar eller om det krånglar kan du skicka över msn... Jag får upp najsig hastighet på mitt nätvärk Har ditt nät ont ? Någon som vet om något bra program att fixa och trixa med filmer? Jag är ganska trött på Windows movie maker nu. Sony Vegas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Har ditt nät ont ? Sony Vegas Till vilket du nästan finner tutorialer här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Tackar! Du har räddat min morgondag. Creds till Kebab också Haha, det är ärrtvå som ska ha all äran. Har ditt nät ont ? Hehe, gick bara och väntade på den kommentaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Hur kan jag få ner detta videoklipp till min dator? Hjälp någon, väldigt viktigt :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Hur kan jag få ner detta videoklipp till min dator? Hjälp någon, väldigt viktigt :'( http://bubblare.se/v/kondomreklam/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 http://bubblare.se/v/kondomreklam/ Ok, tack... men vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ok, tack... men vad ska jag göra? Klicka på länken så får du b.swf i en spar ruta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Klicka på länken så får du b.swf i en spar ruta. Får inte upp någon spar ruta Du kanske använder firefox medan jag kör IE? --- Förresten, jag har hört att folk med FF har ett program som gör att de kan spara filmer från t.ex. Youtube.com? stämmer det? Isånnafall: http://youtube.com/watch?v=oU1d2QMlka4 Redigerad 18 december, 2006 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har ett problem med mitt grafikkort (och chassi-lcd) I korta drag. Jag beställde dator, med chassi-lcd där man ser temperatur för CPU/Grafikkort och sånt skit. Man kan även ställa in Alarmtemp så den piper om temperaturen blir för mycket för grafikkort/CPU blabla. När jag fick datorn var grafikkorts temperaturen inställt på 50 grader, och när jag spelar nått nytt spel stiger tempen fort och det piper. Så jag har höjt tempalarmet till 60c för grafikkortet, men den piper ändå ibland. Vad är maxtemp för mitt grafikkort som är ett XFX GeForce 7900GS eXTreme Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Typ om jag är admin på min dator, hur kan jag hacka mig in på admin accountet om jag har glömt lösenordet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Typ om jag är admin på min dator, hur kan jag hacka mig in på admin accountet om jag har glömt lösenordet Klantarsel. Format C:\ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Typ om jag är admin på min dator, hur kan jag hacka mig in på admin accountet om jag har glömt lösenordet http://www.break.com/index/how_to_hack_windows_xp.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Typ om jag är admin på min dator, hur kan jag hacka mig in på admin accountet om jag har glömt lösenordet Du kan nollställa det. Stäng av datorn och dra ur batteriet ur moderbordet. Det finns andra sätt också. Googlade lite. http://geeksaresexy.blogspot.com/2006/01/f...assword-no.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Får inte upp någon spar ruta Du kanske använder firefox medan jag kör IE? --- Förresten, jag har hört att folk med FF har ett program som gör att de kan spara filmer från t.ex. Youtube.com? stämmer det? Isånnafall: http://youtube.com/watch?v=oU1d2QMlka4 Tillägget heter VideoDownloader Filmerna kan du spela upp med VLC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Typ om jag är admin på min dator, hur kan jag hacka mig in på admin accountet om jag har glömt lösenordet Så det är inte så att det är din kära fader som sitter på ett Admin konto medan du sitter på ett med "begränsad behörighet"? För jag tror inte man glömmer bort sitt lösenord bara sådär om man nu som du, verkar sitta vid datorn varje dag. But thats just me. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Alltså jag har ett problem med texten, när jag kör diverse spel på internet bland annat så visas texten i rutor, ett exempel hääär Vad ska jag ladda ner eller fixa för att texten ska bli normal ?? Tacksam för snabb hjälp.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Så det är inte så att det är din kära fader som sitter på ett Admin konto medan du sitter på ett med "begränsad behörighet"? För jag tror inte man glömmer bort sitt lösenord bara sådär om man nu som du, verkar sitta vid datorn varje dag. But thats just me. Näee jag snackar om skoldatorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Näee jag snackar om skoldatorn Och varför skrev du det i gul text? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Och varför skrev du det i gul text? För att jag ville .. det är nog en bra anledning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Näee jag snackar om skoldatorn Okej, du vill fjortishacka. Såhär gjorde jag, det förusätter att du ha en dum admin som har glömt att sätta password på att ändra CD-rom till första boot-device. Boota Linux Live-CD, kopiera alla viktiga SAM-filer till ett USB-minne, boota windows, kör SAMinside, cracka, klart. Och om du har en riktigt dum admin så har han samma lösen på BIOS, huvudadmin och lokal datoradmin, som våran. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts