Boomer Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ja, men det finns bara NOD 32 som alternativ där, och NOD kan inte hitta Spyware och liknande har jag för mig. Men det sa jag ju till dig. Du öppnar programet och väljer att du att scanna den mappen du vill. Exempel: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Vad är egentligen fördelarna med att byta till Vista inom en snar framtid? Läs i Vista-tråden för närmare information... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Sätt helt enkelt en gräns i programmet på den som tankar, löst. Det du vill fixa blir bara massa krångel. Men jag borde väl få en jäkla hög ping om nån tankar i typ 50kb/s, om jag skulle bromsa till 10kb/s så är det för lite, då är det inte roligt att tanka.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Men jag borde väl få en jäkla hög ping om nån tankar i typ 50kb/s, om jag skulle bromsa till 10kb/s så är det för lite, då är det inte roligt att tanka.. Det beror ju helt på hur snabbt internet du har. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 8mbit ADSL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Om jag har en DVD-film som jag vill lägga upp på datorn, hur gör jag då? Efter att jag lagt i skivan vet jag inte vad jag ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Mitt ljud laggar! T.ex när jag arbetar i Flash med lite tyngre filer laggar musiken som jag lyssnar på. Hur kan man fixa det? Vad behöver förnyas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Om jag har en DVD-film som jag vill lägga upp på datorn, hur gör jag då? Efter att jag lagt i skivan vet jag inte vad jag ska göra. Filmen, eller hela skivan? Vill du skapa en image av skivan kan du använda det ärade Magic ISO, vilket förvisso behöver en cd-nyckel för att fungera fullt ut, men det är inte svårt att skaffa. Vill du bara ha en filmfil kan du använda DVD2AVI eller Total Video Converter, av vilka det första alternativet är sämst med gratis, och det senare är skitbra men behöver en nyckel för att helt fungera. Återigen är det inte svårt att få tag i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Undrar om någon här har en Logitech MX Revolution mus?? Och va tycker ni om den, är den bra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Nu är jag verkligen dum. Men hur skickar man saker mellan datorerna i sitt nätverk? Jag har glömt och det är lan på gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Går det att köpa ett Mx5000 bord från Logitech, utan medfäljande mus? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Nu är jag verkligen dum. Men hur skickar man saker mellan datorerna i sitt nätverk? Jag har glömt och det är lan på gång Mina nätverksplatser -> Visa dater i nätverket -> Välj dator och dela ut, förutsatt att ditt offer har delat ut mappar och tillåtit andra användare att pilla på dessa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Filmen, eller hela skivan? Vill du skapa en image av skivan kan du använda det ärade Magic ISO, vilket förvisso behöver en cd-nyckel för att fungera fullt ut, men det är inte svårt att skaffa. Vill du bara ha en filmfil kan du använda DVD2AVI eller Total Video Converter, av vilka det första alternativet är sämst med gratis, och det senare är skitbra men behöver en nyckel för att helt fungera. Återigen är det inte svårt att få tag i. Jag är stort tacksam till din hjälp Ska testa allt det imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ni som har en iPod har kanske stött på problemet "En iPod kan endast vara synkroniserad med ett iTunes-bibliotek åt gången. Vill du radera innehållet på din iPod och synkronisera den med detta bibliotek?". Finns det något program som tar bort spärren på en iPod, eller gör på något annat sätt så jag kan lägga in låtar från andras datorer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Nu är jag verkligen dum. Men hur skickar man saker mellan datorerna i sitt nätverk? Jag har glömt och det är lan på gång Om du inte orkar eller om det krånglar kan du skicka över msn... Jag får upp najsig hastighet på mitt nätvärk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ni som har en iPod har kanske stött på problemet "En iPod kan endast vara synkroniserad med ett iTunes-bibliotek åt gången. Vill du radera innehållet på din iPod och synkronisera den med detta bibliotek?". Finns det något program som tar bort spärren på en iPod, eller gör på något annat sätt så jag kan lägga in låtar från andras datorer? Sharepod Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Någon som vet om något bra program att fixa och trixa med filmer? Jag är ganska trött på Windows movie maker nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Sharepod Tackar! Men jag förstår inte riktigt hur jag ska göra för att kopiera musik till iPoden. Jag kopierar in Sharepod.exe till min iPod, öppnar den och kommer till fönstret med min iPod's innehåll. Går in i All songs och där ligger alla låtar på iPoden. Då jag klickar på Copy to iPod, då kommer det upp en ruta som säger att filerna *** ska ligga i samma mapp som Sharepod, det gör dom. Gör jag rätt om alla filer ligger i C:\Program\Sharepod, eller ska alla de tre filerna + Sharepod.exe ligga i en mapp i iPoden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Ni som har en iPod har kanske stött på problemet "En iPod kan endast vara synkroniserad med ett iTunes-bibliotek åt gången. Vill du radera innehållet på din iPod och synkronisera den med detta bibliotek?". Finns det något program som tar bort spärren på en iPod, eller gör på något annat sätt så jag kan lägga in låtar från andras datorer? Enklaste lösningen är ju att stänga av synkning i iTunes, problem löst. Men som Kebab sa så är Sharepod bra också. *edit* Ditt senaste inlägg: Alla filer ska ligga i en mapp som heter Sharepod och den ska ligga på din iPod. Redigerad 17 december, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Enklaste lösningen är ju att stänga av synkning i iTunes, problem löst. Men som Kebab sa så är Sharepod bra också. *edit* Ditt senaste inlägg: Alla filer ska ligga i en mapp som heter Sharepod och den ska ligga på din iPod. Tackar! Du har räddat min morgondag. Creds till Kebab också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts