Gof Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vet inte om jag skulle ta frågan hära, Eller i CS-tråden. Jag fick ett CS:S account av en kompis för några dagar sedan, Kan jag ta reda på CD-keyn, Avregistrera det från hans konto och flytta över det till mitt eget på något vis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Det blir så automatiskt när man har haft tre hybernatingar eller mer. Eeeh, nej? Har ju funkat innan? Det började igår! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hej, någon kanske skulle kunna hjälpa mig? Det är så att jag har en bakgrundsbild på datorn och jag har råkat raderat bilden, men den ligger fortfarande kvar som skrivbordsbakgrund och därför borde de väl ligga i någon windowskatalog någonstans? Någon som vet? //Fabian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Vet inte om jag skulle ta frågan hära, Eller i CS-tråden. Jag fick ett CS:S account av en kompis för några dagar sedan, Kan jag ta reda på CD-keyn, Avregistrera det från hans konto och flytta över det till mitt eget på något vis? Tror inte att det ska gå men du får väll höra med steam... BTW ofta att man får ett CSS account av en kompis? och att du bara inte kan fråga han om cd-keyen... Låter som du har scammat nån... Edit: Fabian - Om det är en bild du hittat på nätet får du väll googla efter den igen eller nått men är det en digitalbild du själv tagit så ligger den väll i Windows mappen nånstans... annars kan du pröva att centrera bilden om den inte är så stor och Print screena och klippa.. Redigerad 16 december, 2006 av j3ns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 BTW ofta att man får ett CSS account av en kompis? och att du bara inte kan fråga han om cd-keyen... Låter som du har scammat nån... Ja, nån kanske slutat spela och ger bort det av vänlighet. Sen så är ju nyckeln använd till accet, ingen idé att fråga kompisen.. Vet inte om den går att flytta dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Tror inte att det ska gå men du får väll höra med steam... BTW ofta att man får ett CSS account av en kompis? och att du bara inte kan fråga han om cd-keyen... Låter som du har scammat nån... Som sagt var, Han köpte HL2 och ville inte ha CSS efter det han hade testat spelet. Så jag kom som en ängel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Fan varken oDC eller DC++ funkar, när den laddar hublistan blir de bara "connection timeout" wtf ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Någon som vet något bra program att söka enskilda mappar och filer för Spyware/adware med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Fan varken oDC eller DC++ funkar, när den laddar hublistan blir de bara "connection timeout" wtf ska jag göra? Byt hublista Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det finns ju 2 st direkt när man startar nått av DC-programmen "första gången" jag har testat båda men ingen funkar, vilket de gjorde innan den förödande formateringen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Någon som vet något bra program att söka enskilda mappar och filer för Spyware/adware med? Har du provat att högerklicka på mappen du vill scanna och se om du kan scanna där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Har du provat att högerklicka på mappen du vill scanna och se om du kan scanna där? Ja, men det finns bara NOD 32 som alternativ där, och NOD kan inte hitta Spyware och liknande har jag för mig. Redigerad 17 december, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Har problem med att ta bort en fil, det står bara att den används av en annan person eller mapp? Hur gör man? Vill ha snabbt svar! Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Har problem med att ta bort en fil, det står bara att den används av en annan person eller mapp? Hur gör man? Vill ha snabbt svar! Tack på förhand! Testa ta bort den under felsäkert läge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Har problem med att ta bort en fil, det står bara att den används av en annan person eller mapp? Hur gör man? Vill ha snabbt svar! Tack på förhand! Testa att starta om datorn. Annars laddar du hem unlocker. http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Redigerad 17 december, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Mjoo, var lite otydlig, den ska stå i syrrans rum - funkar inte att köra den 24/7 :/ Har hört att routrar med "QoS" ska göra nåt sånt här som jag vill ha, men hur funkar det egentligen? Jag såg igår att det finns någon sådant i själva Windows. Klicka dig in på "Lokalt nätverk" och därefter egenskaper. Ovanför TCP/IP-inställningarna har du en QoS-scheduler. Jag har ingen aning om hur det skulle fungera, men du kanske kan googla runt lite, kolla på andra forum och sådant. Om det verkligen inte löser sig, tryck F1 på skrivbordet och hoppas på det bästa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ska testa det där då jag kommer hem, men jag tror inte att det "splittar" linan så att det inte känns när en dator tankar och en annan spelar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ska testa det där då jag kommer hem, men jag tror inte att det "splittar" linan så att det inte känns när en dator tankar och en annan spelar Nej, i routern tror jag heller inte att det gör något märkvärdigt, men måhända kan man manuellt lägga in en spärr i nätverkskortet som endast tillåter en viss dator att bara använda en viss bandbredd? Förstår du? Det blir kanske lite pill med det var gång man vill ändra sin bandbredd, men det kanske fungerar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ska testa det där då jag kommer hem, men jag tror inte att det "splittar" linan så att det inte känns när en dator tankar och en annan spelar Sätt helt enkelt en gräns i programmet på den som tankar, löst. Det du vill fixa blir bara massa krångel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Vad är egentligen fördelarna med att byta till Vista inom en snar framtid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts