diarrehampus Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Var det inte trådlöst från stationen som var 600m bort? Jo, det är trådlöst. Men tänkte med telefonkabel eftersom det går i telefonjacket. Hoppas jag får svar av Gavlenet imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Så du har vanligt ADSLmodem och sen trådlöst från det till din dator? Isf, mycket som blockerar? Vet inte om det gör nån skillnad men.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Så du har vanligt ADSLmodem och sen trådlöst från det till din dator? Isf, mycket som blockerar? Vet inte om det gör nån skillnad men.. Det är bara en vägg som blockerar Har fungerat hur bra somhelst förr. Jag fick mail av gavlenet och ska skriva ip, kundnummer medmera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Hej! Så här på Lucia sitter jag med min nya Zune, som jag är väldigt nöjd med! Nån som vet fall det finns en 3nd Software till den som med Ipod? Annars måste jag installera Xp SP2 North America Verision. Blir väldigt Glad för hjälp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Tjoho lads! jag har ett lite problem...min cdspelare i datorn vill inte spela upp skivorna som jag matar in.när jag matat in och går in på "den här datorn" står de att de inte finns någon skiva i enheten, någon som vet va de kan bero på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Tjoho lads! jag har ett lite problem...min cdspelare i datorn vill inte spela upp skivorna som jag matar in.när jag matat in och går in på "den här datorn" står de att de inte finns någon skiva i enheten, någon som vet va de kan bero på? Brukar bli så... Pröva först att starta om datorn... Om det inte funkar får du pröva öppna datorn och kolla så kablarna sitter i... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Tjoho lads! jag har ett lite problem...min cdspelare i datorn vill inte spela upp skivorna som jag matar in.när jag matat in och går in på "den här datorn" står de att de inte finns någon skiva i enheten, någon som vet va de kan bero på? Eller så e den trasig men kolla som sagt kablarna före. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Villken program öppnar man TGA format bilder med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Villken program öppnar man TGA format bilder med? Photoshop, Adobe ImageReady, GIMP, Paint Shop Pro. De borde fungera, Photoshop och (The) GIMP vet jag bestämt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Hur lägger man in texter på filmer när man ska bränna ut dem på dvd? Finns det något bra program? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Hur lägger man in texter på filmer när man ska bränna ut dem på dvd? Finns det något bra program? DvDsanta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 DvDsanta. Tack Det ser schysst ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Hmprf, än en gång kraschar WoW när jag ska logga in, skrev även ner det som stod på ett bluescreen jag fick upp: STOP: 0x000000D1 (0x6C14002E, 0x000000FF, 0x00000001, 0x82D44656). Adress 000000FF base at 00000012 DATESTAMP 00000000. - Seriöst, vafan är det här? Tacksam för hjälp =/ Redigerad 14 december, 2006 av Marky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Har också ett problem med ett spel. Jag håller på att installera HalfLife 2, vilket jag lånat av en vän, och nu, under mitt andra försöka att installera det, kommer samma hemska felmeddelande upp efter vilket installationen stängs ned. Vad kan detta bero på? Eller rättare sagt, hur kan jag installera spelet? *EDIT* Vill även påstå att skivan i sig är helt repfri, så jag misstänker inte att det är något fel med läsningen. Redigerad 14 december, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Det är så att mitt internet försvinner ibland, det jag måste göra för att få tillbaka det är att inaktivera sen aktivera nätverkskortet, lite jobbigt i längden.. Vad är fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Hej hej Hur blockerar man en hemsida i IE? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Hej hej Hur blockerar man en hemsida i IE? Öppna C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts i Notepad/Anteckningar. Lägg till någon rad ungefär som denna: 127.0.0.1 www.google.se där www.google.se är sidan du vill blockera och 127.0.0.1 är en sida som inte finns (den pekar mot din dator så om du inte har en webbserver installerad blir det sidan kan inte visas). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Okej, jag installerade om Windows precis, och nu har jag ett seriöst problem. Under en tid fungerade allt som det skulle, utan problem. Allt var glatt och snabbt. Men efter ett tag, när jag höll på att installera alla nödvändigheter i form av drivrutiner, slutade dator natt svara. Samma bild på skärmen hela tiden. Jag startade om datorn och loggade in, men efter ca 15 sekunder låser sig datorn igen. Det är först när jag går in i felsäkert läge som allt fungerar. Är det kanske någon process som bråkar med mig? Något jag bör avinstallera? För övrigt kom jag just på att jag installerade Half Life 2, igen, när allt hängde sig... Några idéer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Jag har precis skaffat videodownloader till FireFox. När jag har laddat ner filmer från Youtube så ska jag ändra filtyp på dom. en kille sa att man kan göra det i Riva FLV Encoder. Men när jag ska öppna en fil i Riva så kan man inte ta den filen som filmen är på. Redigerad 14 december, 2006 av T-Bone Mendez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Hmprf, än en gång kraschar WoW när jag ska logga in, skrev även ner det som stod på ett bluescreen jag fick upp: STOP: 0x000000D1 (0x6C14002E, 0x000000FF, 0x00000001, 0x82D44656). Adress 000000FF base at 00000012 DATESTAMP 00000000. - Seriöst, vafan är det här? Tacksam för hjälp =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts