SlewME Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) När du säger det så.. Det är alltså därför ingen svarar. Haha, skönt att höra att man inte är ensam. Har febrilt försökt att kontakta folk, men utan result. Har spammat, vibbat, skrivit normalt och allt tänktbart man kan komma på. Redigerad 7 december, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Haha, skönt att höra att man inte är ensam. Har febrilt försökt att kontakta folk, men utan result. Har spammat, vibbat, skrivit normalt och allt tänktbart man kan komma på. Kan säga att jag nu fick tilbaks "Blablabla kunde inte skickas till mottagaren", ungefär 15 minuter efter att jag skrev det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Kan säga att jag nu fick tilbaks "Blablabla kunde inte skickas till mottagaren", ungefär 15 minuter efter att jag skrev det. Jag med. Det suger. Nu fungerar det igen Redigerad 7 december, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Bästa programmet att bränna i..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Bästa programmet att bränna i..? Nero tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nero tror jag. Meh.. Tar ju 30 min att ladda hem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Meh.. Tar ju 30 min att ladda hem Ja, med tanke på att du loggar in och ut på msn hela tiden, så verkar det ju inte som att du har datorn tillgänglig mer än 10 minuter åt gången.. Tycker inte 30 minuter är så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hm.. Hela tiden när jag ska spela WoW så startas datorn om, jag lyckas komma till laddningsbilden innan man tar sig in, men då kommer ett bluescreen upp i en sekund och sen startas datorn om. Riktigt jobbigt.. Har ni någon idé vad felet kan vara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hm.. Hela tiden när jag ska spela WoW så startas datorn om, jag lyckas komma till laddningsbilden innan man tar sig in, men då kommer ett bluescreen upp i en sekund och sen startas datorn om. Riktigt jobbigt.. Har ni någon idé vad felet kan vara? Om det inte har fungerat innan så kan det bero på att installationen gick inte så bra eller så kanske du inte har allt som krävs för att köra igång spelet. Det är vad jag tror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Tjena! Jag har en syster som sitter på Playahead, MSN och diverse fjortischatter 24/7. Varje gång jag går in i hennes rum så stänger hon ner fönstret snabbt som fan och som storebror vill jag skydda henne från pedofiler eller liknande. Därför letar jag efter en bra Keylogger som kan skriva ner och skicka det som skrivs på den datorn till mig. Den ska inte synas eller behöva installeras utan att det är en .exe fil eller dylikt som skickas och när den öppnas körs keyloggern i bakgrunden. Så är det någon som kan en bra keylogger så skriv gärna namn/sida. Tack på förhand //Magic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Tjena! Jag har en syster som sitter på Playahead, MSN och diverse fjortischatter 24/7. Varje gång jag går in i hennes rum så stänger hon ner fönstret snabbt som fan och som storebror vill jag skydda henne från pedofiler eller liknande. Därför letar jag efter en bra Keylogger som kan skriva ner och skicka det som skrivs på den datorn till mig. Den ska inte synas eller behöva installeras utan att det är en .exe fil eller dylikt som skickas och när den öppnas körs keyloggern i bakgrunden. Så är det någon som kan en bra keylogger så skriv gärna namn/sida. Tack på förhand //Magic. Är inte sånt där olagligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 På Msn finns ju chatloggarna, men dom kommer du inte åt utan att komma till den datorn.. Har aldrig hört talas om nånting som sparar allt som skrivs ner.. Gör en playahead och titta vilka hon skriver med då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hej hej, nu är det så att jag söker ett program som är hyffsat lätt som kan lägga till olika bastakter, det ska helst inte varaför mycket annat, och man ska kunna importera en låt lätt och lägga till olika bastakter på den. nån som kan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Tjena! Jag har en syster som sitter på Playahead, MSN och diverse fjortischatter 24/7. Varje gång jag går in i hennes rum så stänger hon ner fönstret snabbt som fan och som storebror vill jag skydda henne från pedofiler eller liknande. Därför letar jag efter en bra Keylogger som kan skriva ner och skicka det som skrivs på den datorn till mig. Den ska inte synas eller behöva installeras utan att det är en .exe fil eller dylikt som skickas och när den öppnas körs keyloggern i bakgrunden. Så är det någon som kan en bra keylogger så skriv gärna namn/sida. Tack på förhand //Magic. Jag skyddar min syrra lite jag också. Kollar loggar när hon har suttit vid min dator och när han har suttit vid den andra och jag sätter mig där (en gång om året) så kollar jag väl där ibland, men mest för att spana efter hemligheter Men hon har börjat radera msnloggar nu, av någon anledning ? Lunarstorm är ju svårare, eftersom hon kan skicka mejl där så ser man inte vem hon skriver med. Hon stänger för övrigt också ner sina rutor fort som fan när jag stormar in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 På Msn finns ju chatloggarna, men dom kommer du inte åt utan att komma till den datorn.. Har aldrig hört talas om nånting som sparar allt som skrivs ner.. Gör en playahead och titta vilka hon skriver med då? Nej, kan inte komma åt den datorn så en keylogger är min enda lösning. Och nej keylogger är inte olagligt i alla länder, vet inte hur det är i Sverige, men vad jag har förstått så är det lagligt i mitt fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Nej, kan inte komma åt den datorn så en keylogger är min enda lösning. Och nej keylogger är inte olagligt i alla länder, vet inte hur det är i Sverige, men vad jag har förstått så är det lagligt i mitt fall. Hur kan det vara lagligt i ditt fall? Bara för det är din syster? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Logging other people's keystrokes or breaking into other people's computer without their permission can be considered illegal by the courts of many countries. The monitoring software reviewed here is ONLY for authorized system administrators and/or owners of computers. Det är "min" dator så ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Det är "min" dator så ja. Jojo, då är det lagligt.. Trodde det var hennes dator ursäkta mig! Ni kan återgå till ämnet nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag har hört att man kan "hacka" Playahead genom att skriva ett användarnamn och använda ett program(?) som heter "Bruteforce".... vet inte hur det går till dock... men det låter intressant ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag har hört att man kan "hacka" Playahead genom att skriva ett användarnamn och använda ett program(?) som heter "Bruteforce".... vet inte hur det går till dock... men det låter intressant ^^ Bruteforce=att prova alla möjliga kombinationer för att få fram ett lösenord. Det tar flera år om man gör det lokalt mot ett skyddat rar-arkiv så att knäcka ett på playahead hinner du inte med så länge det inte är bara några få bokstäver långt. Och jetetufft att haxxa playahead'n'shit yo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts