Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

När du säger det så.. Det är alltså därför ingen svarar. >_<

Haha, skönt att höra att man inte är ensam. Har febrilt försökt att kontakta folk, men utan result. Har spammat, vibbat, skrivit normalt och allt tänktbart man kan komma på.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, skönt att höra att man inte är ensam. Har febrilt försökt att kontakta folk, men utan result. Har spammat, vibbat, skrivit normalt och allt tänktbart man kan komma på.

Kan säga att jag nu fick tilbaks "Blablabla kunde inte skickas till mottagaren", ungefär 15 minuter efter att jag skrev det. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm..

Hela tiden när jag ska spela WoW så startas datorn om, jag lyckas komma till laddningsbilden innan man tar sig in, men då kommer ett bluescreen upp i en sekund och sen startas datorn om. Riktigt jobbigt..

Har ni någon idé vad felet kan vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm..

Hela tiden när jag ska spela WoW så startas datorn om, jag lyckas komma till laddningsbilden innan man tar sig in, men då kommer ett bluescreen upp i en sekund och sen startas datorn om. Riktigt jobbigt..

Har ni någon idé vad felet kan vara?

Om det inte har fungerat innan så kan det bero på att installationen gick inte så bra eller så kanske du inte har allt som krävs för att köra igång spelet.

Det är vad jag tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena! Jag har en syster som sitter på Playahead, MSN och diverse fjortischatter 24/7. Varje gång jag går in i hennes rum så stänger hon ner fönstret snabbt som fan och som storebror vill jag skydda henne från pedofiler eller liknande. Därför letar jag efter en bra Keylogger som kan skriva ner och skicka det som skrivs på den datorn till mig. Den ska inte synas eller behöva installeras utan att det är en .exe fil eller dylikt som skickas och när den öppnas körs keyloggern i bakgrunden. Så är det någon som kan en bra keylogger så skriv gärna namn/sida.

Tack på förhand //Magic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena! Jag har en syster som sitter på Playahead, MSN och diverse fjortischatter 24/7. Varje gång jag går in i hennes rum så stänger hon ner fönstret snabbt som fan och som storebror vill jag skydda henne från pedofiler eller liknande. Därför letar jag efter en bra Keylogger som kan skriva ner och skicka det som skrivs på den datorn till mig. Den ska inte synas eller behöva installeras utan att det är en .exe fil eller dylikt som skickas och när den öppnas körs keyloggern i bakgrunden. Så är det någon som kan en bra keylogger så skriv gärna namn/sida.

Tack på förhand //Magic.

Är inte sånt där olagligt :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack på förhand //Magic.

Jag skyddar min syrra lite jag också.

Kollar loggar när hon har suttit vid min dator och när han har suttit vid den andra och jag sätter mig där (en gång om året) så kollar jag väl där ibland, men mest för att spana efter hemligheter :mellow:

Men hon har börjat radera msnloggar nu, av någon anledning ?

Lunarstorm är ju svårare, eftersom hon kan skicka mejl där så ser man inte vem hon skriver med.

Hon stänger för övrigt också ner sina rutor fort som fan när jag stormar in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På Msn finns ju chatloggarna, men dom kommer du inte åt utan att komma till den datorn.. Har aldrig hört talas om nånting som sparar allt som skrivs ner.. Gör en playahead och titta vilka hon skriver med då?

Nej, kan inte komma åt den datorn så en keylogger är min enda lösning. Och nej keylogger är inte olagligt i alla länder, vet inte hur det är i Sverige, men vad jag har förstått så är det lagligt i mitt fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Logging other people's keystrokes or breaking into other people's computer without their permission can be considered illegal by the courts of many countries. The monitoring software reviewed here is ONLY for authorized system administrators and/or owners of computers.

Det är "min" dator så ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört att man kan "hacka" Playahead genom att skriva ett användarnamn och använda ett program(?) som heter "Bruteforce".... vet inte hur det går till dock... men det låter intressant ^^

Bruteforce=att prova alla möjliga kombinationer för att få fram ett lösenord.

Det tar flera år om man gör det lokalt mot ett skyddat rar-arkiv så att knäcka ett på playahead hinner du inte med så länge det inte är bara några få bokstäver långt.

Och jetetufft att haxxa playahead'n'shit yo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...