Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

Funkar köpta skivor?

Jag hade ett liknande problem. Jag rengjorde linsen och då funkade det någorlunda för mig, men testa bränna skivorna så sakta du kan, så blir dom nogrannare gjorda. Eller så kanske inte 700 mb skivor funkar kanske bara 650? Så var det på nån av våra gamla stereor. :wub:

Japp, köpta skivor funkar. Men det där med 650 mb kan kanske vara rätt. Ska testa det, tack så mycket! :(

Bränner du dom som vanligt CD-music. Alltså att man inte ser filerna om man stoppar in den i datorn?

För om du inte har en stereo som klarar att läsa MP3 så går det ju inte om inte skivan är bränd som ljud cd och inte data cd. :)

Japp, självklart bränner jag som audio-cd. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Warez-sidor brukar ofta ha lite keyloggers och sånt...

Testa att ladda ner "Autoruns" och kolla om det finns något "misstänkt" i listan. Av markera det då. Sen startar du om datorn.

Okej, tack. :wub:

älskar dig

Edit, funkar delvis... Kan kryssa av dom, det var två program där. Men nu, kom det upp en andra av ett av programen. pmsngr nånting heter den. Har lyckats hitta vars dom ligger, i c:/program/Video ActiveX Objekt. Men det går inte att radera mappen, eftersom pmsngr redan används. Men det går ju inte att stoppa den.

Japp, köpta skivor funkar. Men det där med 650 mb kan kanske vara rätt. Ska testa det, tack så mycket! :)

Japp, självklart bränner jag som audio-cd. :(

Glad att kunna hjälpa! :ermm:

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon till mig leta upp en sak till mig helst på www.kjell.com men andra sidor också går bra.... en grej som gör att man kan samman koppla en RCA-sladd (ljud) till en vanlig datorljudsladd?

Edit: En sån här:

rca-hane-rod_810862_0.jpg

Med en sån här:

g_46000015_810862_1.jpg

Du söker alltså efter en sådan här?

SVD20090_p_811218_2.jpg

Jag vet inte riktigt var man kan hitta dem på nätet, men det är inga ovanliga sladdar. Expert, OnOff, AudioVideo, i stort sett alla har sådana saker. Det bör de ha, iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fortfarande problem att bränna ps2-spel (lagligt förstås), har läst i många guider m.m att man ska "bränna imagen", vadå för jaevla image? det finns en fil med filändelsen .img, vilken inte Deamon hittar (om man väljer 'bara visa imagefiler') sen om man sätter i valfritt ps2-spel i datorn så visas liknande filer och mappar som jag har digitalt, wtf ska jag göra :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fortfarande problem att bränna ps2-spel (lagligt förstås), har läst i många guider m.m att man ska "bränna imagen", vadå för jaevla image? det finns en fil med filändelsen .img, vilken inte Deamon hittar (om man väljer 'bara visa imagefiler') sen om man sätter i valfritt ps2-spel i datorn så visas liknande filer och mappar som jag har digitalt, wtf ska jag göra :shifty:

Sen när skulle bränning av spel vara lagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...