R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Varför kan jag inte adda P-C, och andra, i Windows Live Messenger? Och varför kan jag inte acca andra? :/ Redigerad 1 december, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Varför kan jag inte adda P-C, och andra, i Windows Live Messenger? Det ska väl bara vara att gå in på "Lägg till kontakt", som är till vänster om "Hantera Kontakter", och sedan skriva in kontaktens fullständiga namn i "Snabbmeddelandeadress" där? D.v.s, hela rasket med @Hotmail.com eller vad det nu är, t.e.x "gtasajten_com@hotmail.com". Bah, allt det visste du garanterat redan, men jag hade ändå inget att göra. ^^ Redigerad 1 december, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Haha, har du haft det tidigare ? Inte för att vara dum eller något, men det lät lite kul Jag har haft det ja Det var sjukt jobbigt, men nu är det bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu har jag kopplat in min externa hårddisk, installerat saken som fanns på skivan, och startat om datorn. Men jag kan inte hitta hårddisken i den här datorn, varför ser jag den inte ? Någon som vet ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu har jag kopplat in min externa hårddisk, installerat saken som fanns på skivan, och startat om datorn. Men jag kan inte hitta hårddisken i den här datorn, varför ser jag den inte ? Någon som vet ? Startat den? (Jo det är faktiskt ett seriöst svar) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Startat den? (Jo det är faktiskt ett seriöst svar) Nej, jag trodde en sådan här klurig sak fungerande utan att onknappen var igång. Nu skiter vi i min fråga grabbar ? Jag hittade ett gömt A4-papper i kartongen som affären lagt in, där står hur jag ska göra. Det ser ut att ta sin tid, nu har jag åtminstone något att göra. Redigerad 2 december, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Ja, det är rätt. Allt är rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Tabbe, den här gången berodde det på att den inte var igång sedan omstarten :$ Redigerad 2 december, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu behöver jag hjälp igen. Jag har en mapp i mina dokument, och flera filer i den går inte att ta bort, det är mobilsaker. Jag testade i felsäkert läge också, men kunde inte ta bort dem där heller. Jag har hört om något program som kan ta bort filer, vad heter det ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu behöver jag hjälp igen. Jag har en mapp i mina dokument, och flera filer i den går inte att ta bort, det är mobilsaker. Jag testade i felsäkert läge också, men kunde inte ta bort dem där heller. Jag har hört om något program som kan ta bort filer, vad heter det ? Killbox är svinbra. *Skicka på msn* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu behöver jag hjälp igen. Jag har en mapp i mina dokument, och flera filer i den går inte att ta bort, det är mobilsaker. Jag testade i felsäkert läge också, men kunde inte ta bort dem där heller. Jag har hört om något program som kan ta bort filer, vad heter det ? http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Ta en titt i tabellen så ser du att detta programet klarar av ungefär 3.4miljoner mer grejer än killbox. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Japp, den är riktigt bra! BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Jag behöver hjälp med en grej i Foobar. Ni föstår nog vad om ni kollar bilden. Edit: Fan, kom på att jag redan hade postat detta i en annan tråd. Edit 2: Det fixade sig nu. Redigerad 2 december, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Ta en titt i tabellen så ser du att detta programet klarar av ungefär 3.4miljoner mer grejer än killbox. Tack men jag och SlewMe fick bort varendaste fil för några timmar sedan Och vi använde oss av det programmet, fast det var lustigt, först fungerade den inte, inget raderades fast den sa att den hade raderat. Sedan testade jag att ändra namn på mappen med den, funkade inte. Då ändrade jag namn genom högerklick, sedan rensade jag igen, alla filer försvann fast inte mapparna. Då ändrade jag namn på huvudmappen och testade igen och poff. Allt var borta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Nevermind, det löste sig. Redigerad 3 december, 2006 av felshoe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Vad kan det bero på att min cd-spelare inte klarar av att spela brända skivor? Eller, den klarar av att spela uppp skivor som är kopior av en annan, men om man gör en audiocd av mp3filer så funkar det inte. Finns det något i Nero som kan fixa det här? Och cdspelaren i sig är inte jättejättegammal. Kanske 4-5 år. Edit: cdspelaren = stereo. Redigerad 3 december, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag har ett problem på det sättet att på GTA 2 multiplayer måste man ha "port range" 2300-2400 och "port" 47624 TCP/UDP Vart får man reda eller var hittar man vilken "port range" man har och vilken "port" man har och vad betyder "TCP/UDP" ?? Har ändå tröttnat lite på GTA 2 multiplayer så jag tänker börja köra Vice city multiplayer men även då måste jag kunna mitt "port" nummer enligt den här sidan. Skulle vara tacksam för all hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag kan inte uppdatera drivrutinerna till mitt graffekort! :'( Jag startar installationen och den börjar typ i mitten, sen slutar skiten svara. Jag kan fortfarande inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag kan fortfarande inte! Ja, det hjälper jättemycket att du ger oss så lite detaljer som möjligt. Det skulle hjälpa en hel del om du sa vilket grafikkort du har, vad installationen gör när den hänger sig, vilken version det är o.s.v. Det är ingen gissningstävling eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Har lite problem med undertexter i VLC. Filmen flyter på som vanligt, men undertexten är det mer problem med. Texten kommer fram lite här och var i en mening, men sen försvinner den. Några minuter senare kommer den tillbaka, för att försvinna efter den meningen. What to do? . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts