Valle-Ball Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag behöver tips på en bra brandvägg, den ska funka ihop med mitt virusprogram (AVG Free... för tillfället) och det är ett plus om den är gratis, men de gör inget om den kostar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Med vilket commando växlar jag mellan Enheter på Dos? (XP) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag tänkte testa hur bra min dator (snart 4 år gammal) klarar sig i 3D Mark06... och jag blev ganska missnöjd... Ny dator i jul, hoppas jag! Pentium 4 2.6GHz 1024 RAM Sapphire Radeon 9600 128m Lägg upp era ni med På 3DMark 06 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Undrar vilken av dessa musmattor jag ska köpa QPAD CT QPAD EC-R Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag fick 2143 poäng i 3dmark06. Bra eller dåligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag fick 2143 poäng i 3dmark06. Bra eller dåligt? Ganska dåligt tror jag... men du har nog en ca 2 år gammal dator? (right?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hej, alla gubbar. Jag har glömt hur man ändrar inloggnings utseendet. Jag sitter på min skol data och minns att man aks kunna ändra så att inloggnings rutan har samma tema/bakgrunds bild som Admin. Men hur ändrade man det?!?!?!?! Snälla hjälp så jag kan gå ner från datorn. (den är hög) :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Fråga? Vad drar mest prestanda ur datorn egentligen? Att köra ett program i Window mode eller i Fullscreen? Om vi säger såhär Flyff kan jag köra utan problem i window mode och fullscreen. Men tar vi cs så får jag en helvetes FPS drop om jag kör på window mode. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nu sitter man vid nya datorn Det är typ ingen laddningstid när man går in på mappar och sånt Ska prova spela med den snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nu sitter man vid nya datorn Det är typ ingen laddningstid när man går in på mappar och sånt Ska prova spela med den snart Haha, har du haft det tidigare ? Inte för att vara dum eller något, men det lät lite kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Haha, har du haft det tidigare ? Inte för att vara dum eller något, men det lät lite kul Så har min dator börjat bli på sista tiden. Kanske någon halv sekund eller så, grymt irriterande! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Filer av .OGG-format öppnas hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Filer av .OGG-format öppnas hur? winamp eller en codec till windows media player (eller möjligtvis vlc) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 winamp eller en codec till windows media player (eller möjligtvis vlc) *Lyfter hatten* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Har problem med min mikrofon. Det är nämligen så att oftast när jag startar datorn och ska använda min mikrofon så knastrar den och ljudet hörs väldigt mycket snabbare än vad jag pratar. Den blir normal igen efter att jag har startat om datorn. Någon som vet hur jag fixar detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ganska dåligt tror jag... men du har nog en ca 2 år gammal dator? (right?) Ja ganska rätt har du den är 1år å 10 månader. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Har lite problem med undertexter i VLC. Filmen flyter på som vanligt, men undertexten är det mer problem med. Texten kommer fram lite här och var i en mening, men sen försvinner den. Några minuter senare kommer den tillbaka, för att försvinna efter den meningen. What to do? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag kan inte uppdatera drivrutinerna till mitt graffekort! :'( Jag startar installationen och den börjar typ i mitten, sen slutar skiten svara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ja ganska rätt har du den är 1år å 10 månader. Hehe... va den high-end då? Eller "vanlig" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Varför kan jag inte adda P-C, och andra, i Windows Live Messenger? Och varför kan jag inte acca andra? :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts