Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mja, uppgradera processorn, till en E6600 minst, annars kan du inte utnyttja grafikkortet helt, enligt tester.

Tyvärr kan jag itne göra det än. :) Fårväl bli i efter sommarjobbet i så fall.

Men det är väl fortfarande bäst av alla grafikkort? Jag menar, det är väl fortfarande bättre än 8800GTS eller 7950 512MB även ifall jag änvänder den här processorn?

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, skaffade NOD 32 för ett tag sedan. Men varenda gång jag gör en "In depth analysis" så hittar den aldrig några threats. :/ Men om jag direkt efter gör en sökning med t.e.x Ad Adware eller Spybot så kan dom hitta ett par tre styckna, som NOD inte lyckades med. :teehee:

Och jag tror faktiskt inte att NOD någonsin har hittat något threat... :ermm: Är det något fel med det, eller är det kanske några inställnignar angående vilken "Virus nivå" det ska vara på virusen den söker efter eller liknande man kan ändra?

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, skaffade NOD 32 för ett tag sedan. Men varenda gång jag gör en "In depth analysis" så hittar den aldrig några threats. :/ Men om jag direkt efter gör en sökning med t.e.x Ad Adware eller Spybot så kan dom hitta ett par tre styckna, som NOD inte lyckades med. :teehee:

Och jag tror faktiskt inte att NOD någonsin har hittat något threat... :ermm: Är det något fel med det, eller är det kanske några inställnignar angående vilken "Virus nivå" det ska vara på virusen den söker efter eller liknande man kan ändra?

NOD32 söker inte efter spyware.

Men det är klart det bästa antivirusprogrammet.

Titta så att AMON och IMON är aktiverade, dom hjälper till att hitta virus direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver ett kritiskt hjälp!

När jag köpte min datorn så fick jag aldrig någon Windows CD. Det kanske inte låter trovärdigt men min dator var den sista som SIBA hade så jag fick den. Hur som helst, jag håller på att formatera enhet C men jag har ju inte Windows CD. Min mamma berättade att ifall man inte får en CD så finns hela "Windows" på en hemlig enhet. Och jag har precis hittat enheten men hur kommer jag åt den?. Hur aktiverar jag detta?.

EDIT: Om det är till någon hjälp: Jag har en ACER dator.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maxtor är bra också.

Riiiiiiiiiiiiiiiite

Har du haft problem med dom?

Han är nog inte den enda. Två Maxtorhårddiskar i min familjs ägo har gått och dött. Sen har jag även för mig att en av skribbs Maxtordiskar gick och dog förut.

Åhå.. så den här är bättre att lita på då? :teehee: Är helt lost när det gäller sånt här..

Vad innebär egentligen cacheminne?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...