diarrehampus Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Undrar om hur den här processorn är processorn Ger den 2.2ghz eller 4200+ på två kärnor? Om man spelar, kopplas bara en in på spelet eller båda? Redigerad 25 november, 2006 av diarrehampus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Såg att du hade ändrat inlägget nu.... Men iallafall....en socket anger vilken processor som passar just det moderkortet, det finns typ Socket 479 (den har sockeln 479 pinnar). En processor sätts in här http://www.larsenassociates.com/images/ChpndImages/478.jpg och då skall antal pinnar passa just det antal hål som finns. Ja...typ så BOT Redigerad 25 november, 2006 av [B][O][T] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 [O][T]' date=Nov 25 2006, 14:59' post='805135] Såg att du hade ändrat inlägget nu.... Men iallafall....en socket anger vilken processor som passar just det moderkortet, det finns typ Socket 479 (den har sockeln 479 pinnar). En processor sätts in här http://www.larsenassociates.com/images/ChpndImages/478.jpg och då skall antal pinnar passa just det antal hål som finns. Ja...typ så BOT Ändrade för jag råkade skriva fel. Menade det där jag skrev senare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hur är det man gör för att gå in på hemsidor som skolan har blockat? Några jävla stolpskott i Södertälje har gjort så youtube och jesper.nu är blockade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hur är det man gör för att gå in på hemsidor som skolan har blockat? Några jävla stolpskott i Södertälje har gjort så youtube och jesper.nu är blockade. Vill jag också veta, alla skojjiga sidor är blockade på skolan.! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Vill jag också veta, alla skojjiga sidor är blockade på skolan.! Går du på InfoKomp i Södertälje? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hur är det man gör för att gå in på hemsidor som skolan har blockat? Några jävla stolpskott i Södertälje har gjort så youtube och jesper.nu är blockade. Babelfish. Välj vilket språk du vill. Spelar ingen roll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Undrar om hur den här processorn är processorn Ger den 2.2ghz eller 4200+ på två kärnor? Om man spelar, kopplas bara en in på spelet eller båda? Så här är det: 4200+ är ett modelnummer. Högre = bättre, lägre = sämre. En 4400+ är alltså snabbare än 4200+, och 4200+ är snabbare än 3800+. Mer än så betyder inte "4200+" idag - det är bara för att du lättare ska se var 4200+ hamnar i prestanda hos AMD processorer. Processorn en dualcore, dvs den har två processorer - bägge på 2.2ghz. Ett spel som är programmerat att använda EN processor, kommer att använda CPU0 (första processorn av dina två). Den andra processorn kommer att användas till allt utom just spelet. Sätter du på winamp, msn, kanske en dvd-film - så kommer alla dessa program att tas hand om med CPU1 (din andra processor), och spelets prestanda förblir oförändrad. Ett spel som däremot är programmerat att använda TVÅ processorer (de flesta nya spel) kommer att utnyttja bägge processorerna på 2.2ghz. Dvs du har 2*2.2ghz (notera att detta inte betyder 4.4ghz) processor kraft för spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) / www.ghostproxy.com eller www.proxyfy.net tror jag den heter Den sistnämda är bäst Redigerad 25 november, 2006 av diarrehampus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hur gör jag så att mina mp3filer har winamp ikonen? OM man dubbelklickar på nån av dom så öppnas dom i winamp iaf! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hur gör jag så att mina mp3filer har winamp ikonen? OM man dubbelklickar på nån av dom så öppnas dom i winamp iaf! Ctrl+P -> File Types -> Sen fattar du nog själv vad du skall göra.....om inte fråga igen BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Babelfish. Välj vilket språk du vill. Spelar ingen roll. Jag tror inte jag fattar riktigt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tack! Nytt problem! När jag startar winamp så dras "Wave"inställningen, i volymkontrollen, till botten. Då hör jag inte vad mina polare i ventrilo säger, vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hur är det man gör för att gå in på hemsidor som skolan har blockat? Några jävla stolpskott i Södertälje har gjort så youtube och jesper.nu är blockade. Vet inte om det fungerar men man skulle kunna pröva att använda denna http://www.megaproxy.com/freesurf/ (Eller liknande sidor) BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tack! Nytt problem! När jag startar winamp så dras "Wave"inställningen, i volymkontrollen, till botten. Då hör jag inte vad mina polare i ventrilo säger, vad ska jag göra? Höja den igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 När jag startar winamp så dras "Wave"inställningen, i volymkontrollen, till botten. Då hör jag inte vad mina polare i ventrilo säger, vad ska jag göra? Tror att det fungerar som vanligt om du avinstallerar WinAmp.... Är det samma sak även om inte ventrilo är igång? BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag har ett fett skumt problem... jag kan bara gå in på vissa hemsidor? Det är defenetivt ingen som blockat vissa hemsidor på min hemdator, då allt fungerade imorse... jag kan t.ex. gå in på www.gtasajten.com, www.msn.se, www.bf2.se, www.google.se... men inte andra sidor... :S, som om vissa delar av internet är nere? Vad är felet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Det måsta vara nå skit då man har dom igång samtidigt, men det funkade föra jag formaterade =/ Så du tycker att jag ska avinstallera winamp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 @luddee Möjlighet att prova från två olika webbläsare? Typ Firefox & Internet Explorer (för att utesluta eventuella fel) @DimpZ Japp, testa det BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Frågar igen Vet inte om man får fråga om sånt här, men jag chansar. Jag rippade av en film med hjälp av Dvd Shrink. Det funkade hur bra som helst, men menyn i filmen fungerar inte då man spelar den i VLC. Det blir som vanligt två mappar. En "AUDIO_TS" och "VIDEO_TS". Det finns bara filer i Vido_ts. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts