Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sådär!

Denna dator ska beställas fram till jul ^_^

Vad tycker ni?

och går allt ihop!?

Hoppas du är jävligt säker på att du vill lägga så mycket pengar på en dator. Jag har en kompis som fick en gammal server på en prao på Saab. År 95 var den värd 101 000, år 2005 skänktes den bort.

Din 30- tusenkronorsdator kommer antagligen inte vara värd ens halva priset efter ett år. :P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär!

Denna dator ska beställas fram till jul ^_^

Vad tycker ni?

och går allt ihop!?

Tycker absolut inte att du ska lägga sådär mycket pengar på en ny dator.

Lägg 15000 nu och spara resten till en ny om 3 år.

Den datorn jag har kostade 37000 kronor för 5 år sen, nu skulle jag lätt sälja den för en femhundring. Det lönar sig inte att lägga mer än 20000 på en ny dator, den tappar värde för fort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas du är jävligt säker på att du vill lägga så mycket pengar på en dator. Jag har en kompis som fick en gammal server på en prao på Saab. År 95 var den värd 101 000, år 2005 skänktes den bort.

Din 30- tusenkronorsdator kommer antagligen inte vara värd ens halva priset efter ett år. :P

Då var den ju iochförsig 10 år gamal. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker absolut inte att du ska lägga sådär mycket pengar på en ny dator.

Lägg 15000 nu och spara resten till en ny om 3 år.

Den datorn jag har kostade 37000 kronor för 5 år sen, nu skulle jag lätt sälja den för en femhundring. Det lönar sig inte att lägga mer än 20000 på en ny dator, den tappar värde för fort.

Vad "har" din dator då? :)

128m RAM och 64m grafik? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag fattade det, men vad innebär citationstecknena?

Jag gillar citationstecken :lol:

Men jag brukar skriva det på saker som nästan betyder det jag menar ^^

Für att inte gå offtopic...

Tycker detta är en bra dator :wub: Med hyffsat bra pris :)

By The Way... Lärde mig hur det där med socket och olika typer av RAM minnen funkar igår.

By The Way2... Grafikkortet är Dx10 kompitabelt :D

Räknar med FSX med hög grafik när(om) jag får denna dator.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha. nu är den här tråden pinnad, intressant.

Jag behöver hjälp. Denna fråga har dykt upp tidigare här i tråden och jag kommer inte ihåg vad personen svarade men svaret var till god hjälp. Nu är det såhär att varje gång jag söker något på t.ex Google så kanske jag skriver ett s. När jag då skrivit s:et så kommer det uppalla möjliga alternativ som jag har skrivit tidigare som börjat på bokstaven s. Men kan ta bort alla dom alternativen om man börjar tycka dom är jävligt jobbiga. Hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha. nu är den här tråden pinnad, intressant.

Jag behöver hjälp. Denna fråga har dykt upp tidigare här i tråden och jag kommer inte ihåg vad personen svarade men svaret var till god hjälp. Nu är det såhär att varje gång jag söker något på t.ex Google så kanske jag skriver ett s. När jag då skrivit s:et så kommer det uppalla möjliga alternativ som jag har skrivit tidigare som börjat på bokstaven s. Men kan ta bort alla dom alternativen om man börjar tycka dom är jävligt jobbiga. Hur?

Håll muspekaren över den du vill ta bort och tryck delete.

Det ska gå på annat vis, men jag är inte söker på vad det är man ska rensa. Förmodligen Verktyg > Inställningar > sekretess > rensa formulärdata nu.

Om du har FF vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll muspekaren över den du vill ta bort och tryck delete.

Det ska gå på annat vis, men jag är inte söker på vad det är man ska rensa. Förmodligen Verktyg > Inställningar > sekretess > rensa formulärdata nu.

Om du har FF vill säga.

Amen det funkade! Schyrre schystan! Nu kan jag söka på saker utan att jag känner mig tvungen att trycka på det jag hade skrivit på det innan och det råkade vara ett stavfel och jag kommer in på en helt annan sida och det blir fel och allt var jobbigt. Gött mos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen det funkade! Schyrre schystan! Nu kan jag söka på saker utan att jag känner mig tvungen att trycka på det jag hade skrivit på det innan och det råkade vara ett stavfel och jag kommer in på en helt annan sida och det blir fel och allt var jobbigt. Gött mos.

Haha, jag känner igen det med felstavade saker, mycket irriterande :blink: .

Varsågod.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...