Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Alltså, vad fasen är det här som kommer upp väldigt ofta? Har alltid tänkt som att det bara är skräp, som går att skita i, men det..kommer upp på ganska många olika hemsidor? Hatar den, den kommer upp så fort jag trycker på ImageShack- thumbnails. Ibland fortsätter den pumpa fönster fast än man trycker i krysset. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Något konstigt har hänt, När jag spelar GTA SA, Och tabbar ut till windows för att svara på MSN eller liknande så syns inte min mus! Jag har testat starta om och allt möjligt, Någon som har en ide? Jag har testat med andra spel och där funkar det som vanligt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tänkte kanske "skaffa" en ny dator till jul... så jag undrar om nån vet någon bra stationär dator, för spel UNDER 12 000 kr. Jag snickrade ihop en på Webhallen.. men den blev lite för dyr...(n00big dator, jag vet ^^) http://img296.imageshack.us/img296/5049/namnlsgo3.png Kan någon sätta ihop en bra dator på valfri sajt som kostar under 12 000? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tänkte du ha ett nätaggregat på datorn där? Antec NINE HUNDRED Ultimate Gamer Case 520W SILENT Asus P5B, LGA775, Intel® P965/ICH8 Chipset Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz 775 processor 2048MB Dual Channel (2x1024) 667MHz CL5 SAMSUNG 250 GB SATA II 7200RPM 8MB Sapphire X1950XT 256MB DDR3 Dual DVI, ViVO, PCI-E NEC DVD+-RW DL 16X 11.600 SEK. <--- LÄNK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tänkte kanske "skaffa" en ny dator till jul... så jag undrar om nån vet någon bra stationär dator, för spel UNDER 12 000 kr. Jag snickrade ihop en på Webhallen.. men den blev lite för dyr...(n00big dator, jag vet ^^) *dator* Kan någon sätta ihop en bra dator på valfri sajt som kostar under 12 000? Ser bra ut.. men satsa på Intel Core 2 Duo istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Tänkte kanske "skaffa" en ny dator till jul... så jag undrar om nån vet någon bra stationär dator, för spel UNDER 12 000 kr. Jag snickrade ihop en på Webhallen.. men den blev lite för dyr...(n00big dator, jag vet ^^) Kan någon sätta ihop en bra dator på valfri sajt som kostar under 12 000? Om du vill ha en färdigmonterad... HÄR. Redigerad 20 november, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) WOW! vad mycket hjälp jag fick Tackar *Letar efter mer* By The Way--- Gärna 512 mb grafikkort Edit2: Monterad eller inte spelar ingen roll Jag kan bygga ihop den själv ^^ Redigerad 20 november, 2006 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Visste inte riktigt var jag skulle posta detta, det finns ingen TV tråd, men det kanske inte gör något om jag gör det här. Så, i vilket fall, jag är intresserad av ny TV, den ska vara HD-Ready och minst 32". Och inte heller kosta en förmögenhet, så jag tänkte att denna skulle vara perfekt. Fast, jag är inte så instatt i det där med TV-apparater. Är den nått att ha? Är den verkligen HD-Ready? Är det bra skärpa på den? Och helst inga svar med typ lägg till 60000 så får du en mycket bättre. Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Visste inte riktigt var jag skulle posta detta, det finns ingen TV tråd, men det kanske inte gör något om jag gör det här. Så, i vilket fall, jag är intresserad av ny TV, den ska vara HD-Ready och minst 32". Och inte heller kosta en förmögenhet, så jag tänkte att denna skulle vara perfekt. Fast, jag är inte så instatt i det där med TV-apparater. Är den nått att ha? Är den verkligen HD-Ready? Är det bra skärpa på den? Och helst inga svar med typ lägg till 60000 så får du en mycket bättre. Tack på förhand. Tänk på att den där inte har äkta HDTV-upplösning (1080p/i) utan 720p/i (vet inte om det är interlaced eller progressive). Vad jag har läst så klarar varken PS3 eller Wii 720p utan skalar ner bilden till 480p och då finns det ingen mening med att ha HDTV eftersom det inte används. Kolla sådant först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tänk på att den där inte har äkta HDTV-upplösning (1080p/i) utan 720p/i (vet inte om det är interlaced eller progressive). Vad jag har läst så klarar varken PS3 eller Wii 720p utan skalar ner bilden till 480p och då finns det ingen mening med att ha HDTV eftersom det inte används. Kolla sådant först. Tänkte använda den till mitt 360. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tänkte använda den till mitt 360. :/ 360 klarar av 720p vad jag vet men fråga i affären. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 360 klarar av 720p vad jag vet men fråga i affären. Jo, 360 klarar 720p. Läste nyss på deras hemsida. 480i, 480p, 720p, 1080i. Så det är fritt fram då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jo, 360 klarar 720p. Läste nyss på deras hemsida. 480i, 480p, 720p, 1080i. Så det är fritt fram då? Jag antar det. Du har ju 14 dagars öppet köp om du köper via internet (och du sparar lådan, inte förstör den osv) så det ska vara fritt fram. Kolla med NetOnNet exakt vilka bytesregler som gäller först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Det är roligt att alla börjar kolla på netcomdata Har sett flera på FB som också länkar sånna datorer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Det är roligt att alla börjar kolla på netcomdata Har sett flera på FB som också länkar sånna datorer Vad är det som är så roligt med det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tänkte kanske "skaffa" en ny dator till jul... så jag undrar om nån vet någon bra stationär dator, för spel UNDER 12 000 kr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 "Skaffa" alltså att jag förväntar mig att få det i julklapp BTW, ingen som har något mer tips, med en dator med 512m grafikkort? (Och 2gig RAM) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 "Skaffa" alltså att jag förväntar mig att få det i julklapp BTW, ingen som har något mer tips, med en dator med 512m grafikkort? (Och 2gig RAM) Jo, absolut. Och 2tb hårddisk. Och 30 tums plattskärm. Du får ju vad du betalar för. Satsa på Intel istället så kan du uppgradera i framtiden. Satsa på DX10-grafikkort om du kan. Bygg själv (spar pengar). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) När jag bränner skivor och sen spelar upp på en dator/lägger in låtarna på en annan dator så heter låtarna Spår 1, Spår 2 med Okänd artist.. varför blir det så? Går det att ändra eller nåt så skivorna/datorn känner igen låtnamnen? EDIT: R2, när har jag sagt att WMP är BRA? Använder det dock, funkar till att spela upp min musik, det duger för mig.. använder dock inte det när jag bränner, använder nero då... Redigerad 20 november, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) När jag bränner skivor och sen spelar upp på en dator/lägger in låtarna på en annan dator så heter låtarna Spår 1, Spår 2 med Okänd artist.. varför blir det så? Går det att ändra eller nåt så skivorna/datorn känner igen låtnamnen? Du borde fylla i alla saker i egenskaper > avancerat, eller i alla fall de saker du vill ska visas. Sedan när du lägger in i datorn så måste du ha ett program som använder sig av feedback dvs. läser av skivan och hittar informationen om låtarna. Det är därför det bara står spår 1 och så vidare när du bara spelar upp skivan, för då läser den oftast inte av informationen. Redigerad 20 november, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts