Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dina teorier hur vida det är dr snuggles eller min kompis alias är inte intressant i fallet. Hjälp mig med mitt problem eller håll dig utanför...

Först behöver du DivX Codec. Denna codecen gör så att du kan se filmen.

För att du ska kunna bränna det behöver du ett bra bränningsprogram. Nero är väldigt rekommenderat av mig och det laddar du ner här! (Trial).

Men för att du ska kunna bränna måste du självklart ha en brännare i Datorn. Så du bör nog kolla det först <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först behöver du DivX Codec. Denna codecen gör så att du kan se filmen.

För att du ska kunna bränna det behöver du ett bra bränningsprogram. Nero är väldigt rekommenderat av mig och det laddar du ner här! (Trial).

Men för att du ska kunna bränna måste du självklart ha en brännare i Datorn. Så du bör nog kolla det först <_<

Brännare och nero har jag. Provar Divx code då. Tack så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Nov 19 2006, 03:37' post='801771]

Allt Du behöver för att spela upp filmer http://www.codecguide.com/download_kl.htm & http://www.videolan.org/

Doctor Snuggles <_<

BOT

Det funkade att se min kompis musikvideo med hjälp av DivX Codec.

Men om jag skall bränna ner den till skiva, hur skall jag göra då?

Vilket alternativ med nero skall jag använda? "Bränn dvd filer"?

Och måste jag göra om formatet och i så fall hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det funkade att se min kompis musikvideo med hjälp av DivX Codec.

Men om jag skall bränna ner den till skiva, hur skall jag göra då?

Vilket alternativ med nero skall jag använda? "Bränn dvd filer"?

Och måste jag göra om formatet och i så fall hur?

Total Video Converter ger dig möjligheten att konvertera till "DVD Mpeg". Vet inte om det är det formatet som används i en DVD, men man kan ju anta.

Detta är en trail, men om man på ett eller annat sätt skaffar en produktnyckel så kan man leva gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hopp.

Jag köpte en PC Gamer i Stockholm för första gången i mitt liv, där följde det med en sådan där rolig skiva.

Där står att de har de senaste drivrutinerna till Radeon och och NVIDIA, gäller det då alla Radeon ?

Jag har ett ATI Mobility Radeon X1400 så det borde väl gälla även den ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tralala... Bilar igår och tog sen hem undertext från undertexter.se. Filmen fungerar, men inte texten. Varför?

Är det för att filmen är rippad? Filmen heter *host* och undertexten heter EXAKT likadant.

Edit: Oops, kanske inte ska skriva det. Stellan kanske blir sur :lol:

Edit2: Där det står *host* skrev jag det exakta namnet, och det kanske man inte får?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag laddade hem filmen Bilar igår och tog sen hem undertext från undertexter.se. Filmen fungerar, men inte texten. Varför?

Är det för att filmen är rippad? Filmen heter *host* och undertexten heter EXAKT likadant.

Edit: Oops..

Vobsub

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något konstigt har hänt, När jag spelar GTA SA, Och tabbar ut till windows för att svara på MSN eller liknande så syns inte min mus!

Jag har testat starta om och allt möjligt, Någon som har en ide? Jag har testat med andra spel och där funkar det som vanligt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...