Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Min dator har ett ruskigt konstigt problem - jag kommer inte åt internet med Mozilla Firefox. Det bara blev så igår, jag vet inte vad jag gjorde. Med IE fungerar det fint. Jag har redan prövat att installera om. Hum, jag upptäckte nu att det inte riktigt är så det ligger till. Jag kan inte nå internet med något annat program än IE, i alla fall inte i skolan, jag har inte testat där hemma. Hjälp pl0x. Redigerad 15 november, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Kan en brandvägg blockerat tillgång till internet för annat än IE? Kolla det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Kan en brandvägg blockerat tillgång till internet för annat än IE? Kolla det. Kollade upp det, det var inte det. Men däremot hade jag råkat aktivera proxyanvändning, det var det som var felet. Tack i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Min dator har blivit fruktansvärt seg när den laddar Windows. Den kan stå i ungefär 2,5-3 minuter å bara tugga på ibland innan inloggninsfönstret kommer upp. Normalt sett brukar det ta max en minut. Jag har inte gjort något speciellt med datorn utan det här bara tvärkom för ett tag sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 När jag loggar in på Windows Live Messenger så kommer en installations-laddnings-ruta upp, och MSN stängs ner. Efter ett tag försvinner även installations-rutan, och inget mer händer. Så blir det varje gång jag loggar in på MSN. Vad är felet? Måste jag installera om MSN? Kommer jag bli av med alla smileys om jag installerar om? Uppskattar hjälp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Uppskattar hjälp Installerar du om blir du av med alla dina smilisar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Har problem med msn. Är så att jag tror nån har tagit över mitt msn-account. Igår när jag satt vid msn kom en ruta upp där det stog ungefär "Någon har loggat in på din mail från en annan dator, klicka här om du vill logga in igen" Så jag tryckte där, och loggades in, sen kom rutan upp igen och jag tryckte. Höll på sådär kanske tio gånger. Sen slutade och allt funkade normalt. Men nyss, för bara några minuter sen så kan jag inte skriva till folk. Jag är online och ser alla som är online, alla som loggar in osv. men när jag skriver till nån så får jag "Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare: tjafan" Har testat att byta lösenord, hemlig fråga och loggat ut och in, men det funkar inte Edit. Ser att väldigt många heter på msn att deras msn inte funkar, att de inte kan skriva till folk.. Edit igen. Nu helt plötsligt funkade det igen Edit EN GÅNG TILL. Jag kan skriva till vissa personer, och vissa inte Redigerad 15 november, 2006 av Karatemorfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Har problem med msn. Är så att jag tror nån har tagit över mitt msn-account. Igår när jag satt vid msn kom en ruta upp där det stog ungefär "Någon har loggat in på din mail från en annan dator, klicka här om du vill logga in igen" Så jag tryckte där, och loggades in, sen kom rutan upp igen och jag tryckte. Höll på sådär kanske tio gånger. Sen slutade och allt funkade normalt. Men nyss, för bara några minuter sen så kan jag inte skriva till folk. Jag är online och ser alla som är online, alla som loggar in osv. men när jag skriver till nån så får jag "Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare: tjafan" Har testat att byta lösenord, hemlig fråga och loggat ut och in, men det funkar inte Edit. Ser att väldigt många heter på msn att deras msn inte funkar, att de inte kan skriva till folk.. Precis samma för mig och en tjej jag pratar med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Installerar du om blir du av med alla dina smilisar. konstigt, hände inte så för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Hur gör jag för att aktivera subtitles i VLC? Du måste ha exakt samma namn som filmfilen plus suffixet .sub (tror jag det var.) sen tar du högerklick mitt i skärmen och tar subtitles -> track 1. Någon som vet hur och med vilket program man kan göra en bild så den ser ut som n00dles signatur. I paint går det att göras så enkelt som att du sparar bilden som Monokrom BMP. Nej, bäst är Photoshop. Ta Image->Threshold eller Bild-> Tröskel för att justera hur mycket svart resp vitt det ska bli. Det blir svartvitt hursomhelst, men om du vill välja vilka fält som ska vara svarta så använder du detta verktyg och justerar i skalan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) ... verkligen allt han ber om...? Alltså om han vill att jag ska hjälpa till Ny dator, har redan bra plattskärm Redigerad 15 november, 2006 av diarrehampus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Tur att jag inte beställde i måndags för dom har uppgraderat grafikkortet till ett x1950xt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Tur att jag inte beställde i måndags för dom har uppgraderat grafikkortet till ett x1950xt Nödvändigt med dubbelpost för det? Nåja, Det är ett sånt kort i burken jag ska köpa efter jul också. Hoppas det är ett fint kort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nödvändigt med dubbelpost för det? Nåja, Det är ett sånt kort i burken jag ska köpa efter jul också. Hoppas det är ett fint kort Mjo, vet att det blev dubbel Kortet går på 2,4k som lägsta pris men ofta inte under 2,7k Hoppas man kommer kunna maxxa bf2 utan lagg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Mjo, vet att det blev dubbel Kortet går på 2,4k som lägsta pris men ofta inte under 2,7k Hoppas man kommer kunna maxxa bf2 utan lagg Ett X1950XT? För 2400kr? Haha aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ett X1950XT? För 2400kr? Haha aldrig. Inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Inte? Men gud. Det där måste ha sänkts nyligen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Har fått tix på ett namn! Jag undrar om det är ngn här som vet vad bajstollen i South park heter? Edit:Vet inte om jag är lite vilsen, men hoppas jag skrev i rätt tråd nu. Redigerad 16 november, 2006 av The_go Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Har fått tix på ett namn! Jag undrar om det är ngn här som vet vad bajstollen i South park heter? Edit:Vet inte om jag är lite vilsen, men hoppas jag skrev i rätt tråd nu. Mr Hankey, och ja, du är vilsen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Haha Bomer, ägd Beställde datorn imorse Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts