DimpZ Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Är det någon skillnad mellan dom här två? Klicky Klicky 2 Snabbare minne på "Klicky" vad jag kan se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Så.. Den för 10k är både snabbare och snyggare än den för 11k? Wacko prissättning hära. . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Hmm, vet inte riktigt skillnaden på processorn då den ena var PRT(?) och den andra var typ normal... Redigerad 14 november, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Någon som vet hur och med vilket program man kan göra en bild så den ser ut som n00dles signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Någon som vet hur och med vilket program man kan göra en bild så den ser ut som n00dles signatur. Photoshop ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Någon som vet hur och med vilket program man kan göra en bild så den ser ut som n00dles signatur. Adobe Photoshop? Paint? Paintshop Pro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Right, men hur gör jag så att bilden blir så då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Right, men hur gör jag så att bilden blir så då? Så att bilden blir..hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Så att bilden blir..hur? Någon som vet hur och med vilket program man kan göra en bild så den ser ut som n00dles signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Så att bilden blir..hur? Som Scarface/n00dles signatur bilden. Alltså, att bilden blir sådär svart och vit. You know what I mean, man. Redigerad 14 november, 2006 av Lajnux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Har fått massa problem med min flash player på sistone och undrar om ni kunde hjälpa mig. Det är så att varenda gång jag startar t.ex. ett spel på nätet som kräver flash så vill den inte öppna sig. Utan det blir bara en tom ruta. Ett exempel : jag går in på teagames.com och startar ett spel där (alla spel där kräver flash) och så blir det bara så här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Som Scarface/n00dles signatur bilden. Alltså, att bilden blir sådär svart och vit. You know what I mean, man. Kalla mig gärna trög, men jag förstår ändå inte vad du menar. Han har nog tagit en scarface-bild, beskurit den, lagt in sitt namn (oh, wait - KalleR gjorde det åt honom) och satt vit och svart ram runtom. Är det ett sådant svar du söker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Har fått massa problem med min flash player på sistone och undrar om ni kunde hjälpa mig. Det är så att varenda gång jag startar t.ex. ett spel på nätet som kräver flash så vill den inte öppna sig. Utan det blir bara en tom ruta. Ett exempel : jag går in på teagames.com och startar ett spel där (alla spel där kräver flash) och så blir det bara så här Du byter från en stenålderswebbläsare. Och varför i helvete paint-censurerar du en flikar för? Shit, jävligt många som sitter med laptops här, för jag hoppas verkligen inte att ni kör 1024x768 på en stationär dator :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Du byter från en stenålderswebbläsare. Och varför i helvete paint-censurerar du en flikar för? Shit, jävligt många som sitter med laptops här, för jag hoppas verkligen inte att ni kör 1024x768 på en stationär dator :'( Glömde säga att jag försökt med firefox (gick inte bättre) och med en installation av en nyare flash player men går inte heller. Det står : Important Message: You may need to click the gold bar at the top of the browser window to allow the install. Och den där activex control kommer inte upp på både explorer o firefox. Finns det nå annat sätt att göra då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Kalla mig gärna trög, men jag förstår ändå inte vad du menar. Han har nog tagit en scarface-bild, beskurit den, lagt in sitt namn (oh, wait - KalleR gjorde det åt honom) och satt vit och svart ram runtom. Är det ett sådant svar du söker? Haha, nej. Du är inte trög. Jag ska försöka förklara. Det jag vill är att jag ska kunna ta en bild på datorn, lägga in den i programmet och ändra så bilden blir svartvit som Scarface bilden. Alltså bara i två färger. Svart och vit. Du byter från en stenålderswebbläsare. Och varför i helvete paint-censurerar du en flikar för? Shit, jävligt många som sitter med laptops här, för jag hoppas verkligen inte att ni kör 1024x768 på en stationär dator :'( Precis, hur kan man ha på 1024x768. Själv kör man på 800x600. Redigerad 14 november, 2006 av Lajnux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Nån som vet varför jag får sånna här mail? Ganska drygt faktist Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Precis, hur kan man ha på 1024x768. Själv kör man på 800x600. Sitter du på en 7" skärm eller? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Haha, nej. Du är inte trög. Jag ska försöka förklara. Det jag vill är att jag ska kunna ta en bild på datorn, lägga in den i programmet och ändra så bilden blir svartvit som Scarface bilden. Alltså bara i två färger. Svart och vit. Precis, hur kan man ha på 1024x768. Själv kör man på 800x600. I paint går det att göras så enkelt som att du sparar bilden som Monokrom BMP. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Haha, nej. Du är inte trög. Jag ska försöka förklara. Det jag vill är att jag ska kunna ta en bild på datorn, lägga in den i programmet och ändra så bilden blir svartvit som Scarface bilden. Alltså bara i två färger. Svart och vit. Precis, hur kan man ha på 1024x768. Själv kör man på 800x600. Vill du ha en svart/vit bild i photoshop så ändrar du färgschemat till gråskala. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Någon som kan en bra "mp4 till avi" konvertor som är freeware? Säg inte google nu vafan... hittar bara massa grejor som kostar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts