GiZmo Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Favoriter = Bokmärken. Låt mig ta om frågan så att man förstår. Hur tar jag bort vissa av mina Bokmärken på ett effektivt sätt? Bokmärken -> Ordna bokmärken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Bokmärken -> Ordna bokmärken -> Radera bokmärken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Har ett väldigt frustrerande problem, som jag hoppas nån kan hjälpa mig med.. Jo, varje gång, eller nästan varje gång jag spelar nått spel. Spelar ingen roll vilket spel, NFS Carbon, Dark Messiah, eller CS och sen stänger av spelet, så hänger sig datorn. Jag kommer till skrivbordet, eller det senaste jag hade uppe, men kan inte trycka på nått. Trycker jag CTRL+ALT+DELETE så kommer inte rutan upp. Jag kan starta Winamp med knapparna på skrivbordet, men jag kan inte trycka upp nått alls. Hoppas nån fattar vad jag menar. Tycker inte det ska vara nått problem med överhettning eller nått, för datorn är två veckor gammal. Och, om någon vet vad ett grafikkort klarar i högsta temp? Jag har ett XFX GeForce 7900GS eXTreme, och mitt chassi har en skärm med alarm som piper när bland annat grafikkortet är för varmt. Alarmet var på 55c och gick fort som fan upp till det när jag spelade Dark Messiah, så jag höjde alarmet till 60c .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag skulle vilja sänka varvtalet på min CD-läsare, det låter som en högtryckstvätt när jag sätter i en skiva. Även om jag inte läser nåt från skivan så kan det ta en hel minut innan den slutar, och om jag tar "den här datorn" så börjar den ju igen. Vet nån vad jag ska göra? Kollar just nu, det verkar låta mest med dataskivor. Audio är också illa, men det verkar vara lite lindrigare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Var ändrar man vilka program som startas när datorn startas? Det är en irriterande fel ruta som kommer upp varje gång jag startar datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Var ändrar man vilka program som startas när datorn startas? Det är en irriterande fel ruta som kommer upp varje gång jag startar datorn. Start>kör>msconfig>autostart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag skulle behöva hjälp med en sak... Jag har massa poroblem med sple, mla CS, det laggar och stänger av sig. När jag sökte igenom datorn efter anslutningsproblem på Steam, så såg jag att det var någoy ShopAtHome-adware på datorn.... Jag sökte på Internet hur man skulle göra, , men hittade det inte på det sättet... så nu frågar jag er: VAD SKA JAG GÖRA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag skulle behöva hjälp med en sak... Jag har massa poroblem med sple, mla CS, det laggar och stänger av sig. När jag sökte igenom datorn efter anslutningsproblem på Steam, så såg jag att det var någoy ShopAtHome-adware på datorn.... Jag sökte på Internet hur man skulle göra, , men hittade det inte på det sättet... så nu frågar jag er: VAD SKA JAG GÖRA? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25961 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nån som vet nåt program som man kan kolla vad man har för typ av minne med? Pani hittade nåt test på nätet, men jag litar inte pådet. :/ Stod i papprena att det var DDR2, men står inget på stickorna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Jag upptäckte just att jag hade Microsoft English Recognizer v5.1 på datorn. Jag har gjort några övningar, så datorn borde känna igen min röst nu, men hur använder man egentligen skiten? Finns det olika fraser man ska säga, saknar jag något program eller har jag missat att sätta på skiten? L'Editation. Aha, nu förstår jag. Redigerad 8 november, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Kan man göra om en .avi fil till en .vmw fil? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Nån som vet nåt program som man kan kolla vad man har för typ av minne med? Pani hittade nåt test på nätet, men jag litar inte pådet. :/ Stod i papprena att det var DDR2, men står inget på stickorna. AIDA32, har nyligen bytt namn till något annat. Kommer inte ihåg vad, men du hittar säkert nån av dem. Ceone: För helvete, http://www.google.se/search?q=avi+to+wmv&a...:sv-SE:official Redigerad 8 november, 2006 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nån som vet nåt program som man kan kolla vad man har för typ av minne med? Pani hittade nåt test på nätet, men jag litar inte pådet. :/ Stod i papprena att det var DDR2, men står inget på stickorna. Dem vanligaste RAM-minnena är DDR2 240Pin och DDR 184 Pin. DDR2-typen är den lite senare varianten, och om man söker på google efter båda minnestyperns så ser man en rätt klar skillnad. Så ta bort ena sidan på chassit, ta fram en ficklampa och bend over. Om det också står i papprena så kan man anta att det är ett minne av typ DDR2. DDR2 240Pin DDR 184 Pin http://datavis.com/images/DM/760557789802L.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nån som vet nåt program som man kan kolla vad man har för typ av minne med? Pani hittade nåt test på nätet, men jag litar inte pådet. :/ Stod i papprena att det var DDR2, men står inget på stickorna. Har du socket 939 så är det ddr, det är de enda jag vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Kan man göra om en .avi fil till en .vmw fil? Och vad är vmw? wmv är det. Jorå, Har du vegas så är det bara att lägga in den och rendera som .wmv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Och vad är vmw? wmv är det. Jorå, Har du vegas så är det bara att lägga in den och rendera som .wmv. Tack, visste inte riktigt vad det hette Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Har ett väldigt frustrerande problem, som jag hoppas nån kan hjälpa mig med.. Jo, varje gång, eller nästan varje gång jag spelar nått spel. Spelar ingen roll vilket spel, NFS Carbon, Dark Messiah, eller CS och sen stänger av spelet, så hänger sig datorn. Jag kommer till skrivbordet, eller det senaste jag hade uppe, men kan inte trycka på nått. Trycker jag CTRL+ALT+DELETE så kommer inte rutan upp. Jag kan starta Winamp med knapparna på skrivbordet, men jag kan inte trycka upp nått alls. Hoppas nån fattar vad jag menar. Tycker inte det ska vara nått problem med överhettning eller nått, för datorn är två veckor gammal. Och, om någon vet vad ett grafikkort klarar i högsta temp? Jag har ett XFX GeForce 7900GS eXTreme, och mitt chassi har en skärm med alarm som piper när bland annat grafikkortet är för varmt. Alarmet var på 55c och gick fort som fan upp till det när jag spelade Dark Messiah, så jag höjde alarmet till 60c .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Jag har fortfarande inte löst mitt mic problem! -- Karatemorfar: Shit skapligt dålig kylning du har! eller jag vet inte om den är dålig, för jag vet ju inte hur hög temp det ska va men mitt kort är ca 36c när jag lirar hl2 på högsta med "highresmod" Redigerad 8 november, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Hmm, nu när vi ändå pratar kylning, vart kan man kolla hur varmt saker och ting i datorn är ? Eller måste man ladda hem program för att kolla sånt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Min kompis har samma problem som du Karatemorfar. Han har dock inte löst det, han skiter i det, så jag har inga tips tyvärr.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts